Help

Hij kan ook voor zichzelf opkomen zonder een confrontatie aan te gaan.

Bovendien slaan die argumenten nergens op en is het naar mijn mening ontzettend kinderachtig om te zeggen "jij doet dit, dus dan mag ik dat" of "als jij iets wilt doen, laat ik je dat toch ook toe"

Dat zijn geen volwassen reacties naar mijn mening.

Ik vind dat de meesten hier wel heel erg agressief en kinderachtig reageren hierop.

TS gaf al aan dat hij gelukkig is in zijn relatie, maar hij voelt zich momenteel beperkt in het uiten van zijn wensen/gevoelens.

Hij kan dus beter een open dialoog opzetten met zijn vrouw waarbij beide zich gehoord kunnen voelen en beide rekening houden met elkaar. Zijn vrouw heeft angst/zorgen die TS zou moeten proberen weg te nemen en TS moet haar duidelijk maken dat hij dit belangrijk vindt in zijn leven.
Uiteindelijk zal er misschien een compromis uit voortkomen en/of door het wegnemen van haar angst/zorgen draait ze bij en steunt ze TS volledig in zijn keuze om motor te gaan rijden.

Voor sommige mensen is begrijpend lezen erg lastig.
 
Deze relatie komt niet bepaald gezond over eerlijk gezegd. :X

Dus als jouw partner ergens bang voor is heb jij ook een ongezonde relatie :X

Het heeft niets met de relatie te maken maar alles met de de angst die zijn partner heeft dat hem iets zou overkomen.

Ik zie genoeg motorrijders op de weg waarvan mijn partner en ik denken dat het nog rondrijden orgaandonoren zijn. Als zijn vrouw dat ziet als de standaard motorrijder dan kan ik mij haar angst voorstellen. Dat de werkelijkheid heel anders is doet daar niets aan af.
 
Laatst bewerkt:
Mijn ervaring met vrouwen is dat dat een gevaarlijke uitspraak is... :+

Nou inderdaad _O-

Verder vind ik dat z'n vrouw wel erg bekrompen doet. Kom op zeg, je gunt mekaar toch wel wat?

Ben zelf ook vader van 2 kids en ik heb vorig jaar mijn motorrijbewijs gehaald. Inmiddels is ze zelf ook aangestoken met het virus en is ze druk bezig met rijlessen.
 
tijd is je vriend...

transgender is helemaal het toverwoord...
Vertel je vrouw dat je mixed feelings hebt, en je er over nadenkt je om te laten bouwen tot vrouw....en als ze om uitleg vraagt:
Zonder motorrijbewijs kun je je geen echte man voelen......en gelijk haar slipjes confisceren...

zal zo opgelost zijn denk ik
 
Geweldig om te lezen!!!
Wist niet dat motorfietsen vrouwen zo konden opwinden.ha ha ha ha ha
Overigens wens ik de Topicstarter heel veel sterkte toe.
Het is een onderwerp dat niet gemakkelijk is.
Zoveel mensen zoveel meningen, maar het antwoord ligt helaas niet kant en klaar op tafel.
Heb het vroeger zelf ook meegemaakt met een vriendin die liever niet wilde dat ik weet zou gaan motorrijden.
Ik begreep haar mening ook wel, want laten we eerlijk wezen: anno 2017 is het vaak Russisch roulette in het verkeer.
En al helemaal als motorrijder.
Zoveel automobilsten die totaal niet verder kijken dan hun neus lang is of zo egoistisch zijn dat ze iedereen om hun heen laten verrekken.
Ik begrijp de vrouw van de Topicstarter donders goed, maar neemt niet weg dat hij helaas een best wel mooie droom zoals motorrijden voorlopig moet laten varen.
Ik wens hem sterkte toe.
Vr Gr
 
Dus als jouw partner ergens bang voor is heb jij ook een ongezonde relatie :X

Het heeft niets met de relatie te maken maar alles met de de angst die zijn partner heeft dat hem iets zou overkomen.

Ik zie genoeg motorrijders op de weg waarvan mijn partner en ik denken dat het nog rondrijden orgaandonoren zijn. Als zijn vrouw dat ziet als de standaard motorrijder dan kan ik mij haar angst voorstellen. Dat de werkelijkheid heel anders is doet daar niets aan af.
Nee, het is alles bij elkaar.
Als ts al aan geeft het stiekem te willen doen en hoe dit financieel te doen.
Geeft niet de indruk van een gezonde relatie.

Als ts slim is kijkt hij eens naar zijn relatie als of het niet zijn eigen is(dus zonder het roze brilletje).
De hoeft niks mis te zijn maar dit komt niet gezond over.
 
4cee4b60b079edcd5fdb342de0503228015ee280da2e12b0a70e06ec9d685b3d.jpg


Zonder dollen, als dit echt is en niet een troll, dan is dit toch echt te bizar voor woorden. Ik kan me voorstellen dat iemand het liever niet wilt maar jij bent baas over je eigen leven en het moment dat iemand anders gaat beslissen over wat jij doet is er iets niet goed in balans.
 
Nee, het is alles bij elkaar.
Als ts al aan geeft het stiekem te willen doen en hoe dit financieel te doen.
Geeft niet de indruk van een gezonde relatie.

Als ts slim is kijkt hij eens naar zijn relatie als of het niet zijn eigen is(dus zonder het roze brilletje).
De hoeft niks mis te zijn maar dit komt niet gezond over.
Op die manier ligt dat meer aan zijn eigen kant en is hij eigenhandig bezig om een ongezonde relatie te creëren. Als hij de keuze maakt om iets stiekem te doen heeft hij gekozen om egoïstisch te zijn, om op die manier toch zijn zin door te drijven en niet de consequenties hoeven te aanvaarden. Dat is op zich kinderachtig gedrag.

Dan behandeld hij zijn vrouw dus eigenlijk als zijn moeder die 'nee' tegen hem heeft gezegd maar dan toch stiekem zijn zin door drijft, en dan is de relatie inderdaad niet gezond nee. Maar dat ligt dan zeker niet aan die vrouw, maar aan hemzelf.

Uiteindelijk weten wij niet precies wat die vrouw heeft gezegd of wat haar standpunt precies is. Wij kennen alleen zijn kant van het verhaal.
Dus de gulden middenweg kiezen, en ervan uit gaan dat die vrouw voor rede vatbaar is, zou het aanraden aan Ts om een gesprek aan te gaan met zijn vrouw een betere oplossing zijn dan manieren zoeken hoe het financieel haalbaar wordt achter haar rug om iets te doen.
 
Zonder dollen, als dit echt is en niet een troll, dan is dit toch echt te bizar voor woorden. Ik kan me voorstellen dat iemand het liever niet wilt maar jij bent baas over je eigen leven en het moment dat iemand anders gaat beslissen over wat jij doet is er iets niet goed in balans.
Wtf
Waarom gaat hier iedereen ervan uit dat zijn vrouw beslist wat hij doet of dat hij niet de baas is over zijn eigen leven? Dit is echt zo bizar waarom men zo gelijk reageert alsof de TS geen keuzes of beslissingen meer mag maken ofzo

Hij heeft enkel aangegeven dat zijn vrouw er op tegen is.

En ipv opnieuw met haar in gesprek te gaan, vraagt hij hier om stiekeme manieren waar hij aan geld kan komen zonder dat zij het weet zodat hij alsnog zijn zin kan doordrijven zonder dat hij de consequenties hoeft te aanvaarden van een boze/geïrriteerde/verdrietige vrouw.

Ja, het ligt ook echt aan haar. En niet aan TS. Uh huh :? |(
Want omdat mevrouw niet meteen roept Jaaaaaaaa! Doe maar!! Goed idee!!, deugt ze gelijk niet in jullie ogen en moet hij doen wat hij wil en zich verder niet bekommeren om haar gevoelens?!

Waar gaat het heen met deze wereld :N
 
Nog even los van al het andere, is er genoeg financiële ruimte om twee keer het bedrag wat jij voor ogen hebt, uit te geven? Als jij een rijbewijs, pak en motor aan wil schaffen, mag zij tenslotte ook iets duurs voor haarzelf. Een weekje Spanje met vriendinnen bijvoorbeeld. Tenzij je een eigen rekening hebt en het daar vanaf gaat, maar zo doet het niet vermoeden.

Als de kinderen het argument zijn, moet je ook eens kijken naar wat voor vader je bent. Is ze bang dat je verongelukt op de motor, of is ze bang dat je elke dag op de motor springt als je thuis komt van werk en dan nog twee uur weg bent, de zorg voor de kinderen aan haar overlatend? Is ze bezorgd om je veiligheid omdat ze je heeft zien autorijden, of omdat je hebt gezegd dat goede motorkleding voor mietjes is?

Deze discussie met je vrouw win je alvast niet door gewoon te zeggen dat alles wel mee zal vallen. Je kunt veel beter naar haar luisteren, de twijfels die ze heeft specifiek en concreet maken, en dan samen in overleg hoe je die twijfels zoveel mogelijk weg kunt nemen.
 
Wtf
Waarom gaat hier iedereen ervan uit dat zijn vrouw beslist wat hij doet of dat hij niet de baas is over zijn eigen leven? Dit is echt zo bizar waarom men zo gelijk reageert alsof de TS geen keuzes of beslissingen meer mag maken ofzo

Hij heeft enkel aangegeven dat zijn vrouw er op tegen is.

En ipv opnieuw met haar in gesprek te gaan, vraagt hij hier om stiekeme manieren waar hij aan geld kan komen zonder dat zij het weet zodat hij alsnog zijn zin kan doordrijven zonder dat hij de consequenties hoeft te aanvaarden van een boze/geïrriteerde/verdrietige vrouw.

Ja, het ligt ook echt aan haar. En niet aan TS. Uh huh :? |(
Want omdat mevrouw niet meteen roept Jaaaaaaaa! Doe maar!! Goed idee!!, deugt ze gelijk niet in jullie ogen en moet hij doen wat hij wil en zich verder niet bekommeren om haar gevoelens?!

Waar gaat het heen met deze wereld :N

TS vraagt online aan wildvreemde met de vraag of wij kunnen helpen om stiekem een rijbewijs te halen omdat zijn vrouw het niet wilt. Is dit een gezonde situatie?

Of TS nou een bitch is, of mevrouw TS is een bitch, maakt geen fuck uit. Maar het feit dat iemand deze vraag moet stellen is natuurlijk echt te bizar voor woorden. Ik vind dit een stuk relevanter dan de vraag hoe TS stiekem een rijbewijs kan halen.
 
En hierom moet je dus niet tot je midlife crisis wachten maar op je 18e je rijbewijs halen. Uitzonderingen die voor hun 18e al samen waren daar gelaten, dan weten ze in ieder geval waar ze aan beginnen wanneer ze je leren kennen. :+
 
Hallo dames en heren,

Ik zit met een probleem, en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Ik zou graag mijn motorrijbewijs willen halen, alleen mijn vrouw is erop tegen.
Nou wil ik het stiekem gaan doen, alleen zij beheert onze financiën.

Hebben jullie tips hoe ik dit financieel voor elkaar kan krijgen?


Ik hoop op jullie reacties,

Groeten :?
Krantenwijk?
 
Nou wil ik het stiekem gaan doen, alleen zij beheert onze financiën. Hebben jullie tips hoe ik dit financieel voor elkaar kan krijgen?

Ik hoopte op bepaalde ideeën van jullie ipv je gezin achterlaten.

Dus... Ff serieus... Je vraagt letterlijk aan wildvreemden om tips om je vrouw voor de gek te houden met betrekking tot jullie gezinsfinanciën en verwacht daarop serieuze reacties?
 
Hallo dames en heren,

Ik zit met een probleem, en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Ik zou graag mijn motorrijbewijs willen halen, alleen mijn vrouw is erop tegen.
Nou wil ik het stiekem gaan doen, alleen zij beheert onze financiën.

Hebben jullie tips hoe ik dit financieel voor elkaar kan krijgen?

Ik hoop op jullie reacties,

Groeten :?

aangifte doen van mishandeling :?
 
pfffffffffffffff en dan is het morgen pas vrijdag!

Niks vragen, overleggen, stiekem doen of welke chicane dan ook.
Gewoon de mededeling doen dat je morgen je 1e MOTOR-rijles gaat nemen!
 
Nou inderdaad _O-

Verder vind ik dat z'n vrouw wel erg bekrompen doet. Kom op zeg, je gunt mekaar toch wel wat?

Ben zelf ook vader van 2 kids en ik heb vorig jaar mijn motorrijbewijs gehaald. Inmiddels is ze zelf ook aangestoken met het virus en is ze druk bezig met rijlessen.

Wat een ellende. Rijlessen en last van een virus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan