Help

Op die manier ligt dat meer aan zijn eigen kant en is hij eigenhandig bezig om een ongezonde relatie te creëren. Als hij de keuze maakt om iets stiekem te doen heeft hij gekozen om egoïstisch te zijn, om op die manier toch zijn zin door te drijven en niet de consequenties hoeven te aanvaarden. Dat is op zich kinderachtig gedrag.

Dan behandeld hij zijn vrouw dus eigenlijk als zijn moeder die 'nee' tegen hem heeft gezegd maar dan toch stiekem zijn zin door drijft, en dan is de relatie inderdaad niet gezond nee. Maar dat ligt dan zeker niet aan die vrouw, maar aan hemzelf.

Uiteindelijk weten wij niet precies wat die vrouw heeft gezegd of wat haar standpunt precies is. Wij kennen alleen zijn kant van het verhaal.
Dus de gulden middenweg kiezen, en ervan uit gaan dat die vrouw voor rede vatbaar is, zou het aanraden aan Ts om een gesprek aan te gaan met zijn vrouw een betere oplossing zijn dan manieren zoeken hoe het financieel haalbaar wordt achter haar rug om iets te doen.
Wie het schuld wel of niet is boeit niet.(het ligt zelden aan 1 persoon)
Gaat erom dat ze gewoon eens moeten kijken wat hun relatie daad werkelijk inhoud.
 
Mwha geestelijke manipulatie en andere manieren van iemand afhankelijk van ja laten zijn(financiën) is gewoon een vorm van mishandeling.
Alleen heel subtiel en sluipt er heel langzaam in.

Doe ik mijn best om iets aardigs te zeggen.. :/
 
tijd is je vriend...

transgender is helemaal het toverwoord...
Vertel je vrouw dat je mixed feelings hebt, en je er over nadenkt je om te laten bouwen tot vrouw....en als ze om uitleg vraagt:
Zonder motorrijbewijs kun je je geen echte man voelen......en gelijk haar slipjes confisceren...

zal zo opgelost zijn denk ik

_O-

Sowieso vaak wel een goeie; het ergste voorstellen en dan aangeven dat je wens dan toch best wel mee valt.

(is geen advies trouwens)
 
Ikzelf heb kinderen en een vriendin. En dat weerhoudt mij er niet van. Plus dat ik mijn eigen financiën doe ha ha ha
 
Je vrouw zal wel denken: Als hij mij al de niet baas is, zal het heel moeilijk zijn om een motor de baas te kunnen.

Ze heeft nog gelijk ook.
 
Je vrouw zal wel denken: Als hij mij al de niet baas is, zal het heel moeilijk zijn om een motor de baas te kunnen.

Ze heeft nog gelijk ook.
Een hond heeft een baas en ts misschien.



Zou een hele slechte partner zijn.
kan totaal niet tegen mensen die mij gaan vertellen wat ik wel en niet mag.
Tuurlijk zijn er dingen die je in overleg doet maar nietmvoornelk klein dingetje.
 
Je vrouw zal wel denken: Als hij mij al de niet baas is, zal het heel moeilijk zijn om een motor de baas te kunnen.

Ze heeft nog gelijk ook.


Misschien is ie de tweeling broer van Frank Spencer wel , dan geef ik haar (Betty) geen ongelijk .
Rijdt ie zich in no time te barsten .
( al weet ik dan niet of dat heel erg is :X )



frank spencer - Google zoeken
 
Laatst bewerkt:
Hallo dames en heren,

Ik zit met een probleem, en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Ik zou graag mijn motorrijbewijs willen halen, alleen mijn vrouw is erop tegen.
Nou wil ik het stiekem gaan doen, alleen zij beheert onze financiën.

Hebben jullie tips hoe ik dit financieel voor elkaar kan krijgen?

Ik hoop op jullie reacties,

Groeten :?

Volgens mij zit je op het verkeerde forum. Ik verwijs je graag door naar Relatieforum
 
Potverdikkie nu heb ik een halfuur op het relatieforum wat topics-jes doorgelezen. HET algemene advies wat ik gelezen heb zal ik hier ook even doorspelen:

Je moet met je vriendin rond te tafel zitten (altijd knap met zijn tweeën) en het erover hebben. En niet zomaar met motoren gaan flirten... ofzoiets.
 
Of neem een abonnement op de Viva.
Helaas: kost óók geld, en vrouw gaat over de financiën, geen oplossing dus, tenzij...

Jij met je krantenwijk _O- _O-
Sorry... ;)

Krantenwijk, dus.

Wellicht is het niet voor niets dat vrouwlief over de financiën gaat. Want als TS zich tot MF moet wenden met de vraag hoe-ie z'n motorrijbewijs moet financieren, i.p.v. dat-ie dat gewoon even zelf regelt, tja... Nooit gedacht dat ik ooit zou claimen vrouwen te begrijpen, en statistisch is dat ook bijna uitgesloten, maar met de openings-post van TS in gedachten - alsook de overtuiging dat een beetje vent mens gewoon zelf zorgt voor de luxe dingen die-ie wil - denk ik de echtgenote van TS wel een klein beetje te begrijpen.

TS moet ergens beginnen, aldus stel ik voor: krantenwijk, en voor iedereen die met soortgelijke vragen komt, klaar, geen dank.
 
Laatst bewerkt:
Potverdikkie nu heb ik een halfuur op het relatieforum wat topics-jes doorgelezen. HET algemene advies wat ik gelezen heb zal ik hier ook even doorspelen:

Je moet met je vriendin rond te tafel zitten (altijd knap met zijn tweeën) en het erover hebben. En niet zomaar met motoren gaan flirten... ofzoiets.
Maakt niet uit wat je met, op, onder, om of rond tafeltjes doet: mannen komen van mars vrouwen komen venus, of zoiets, kortom: kansloos advies. Als mannen een motorrijbewijs willen: zelf regelen. Als geen geld, dan moet je werken, bijvoorbeeld: krantenwijk. Voor vrouwen geldt hetzelfde, niet piepen, dat komt er van gelijke rechten. :+

Voor cavia's trouwens ook, maar ik weet niet zeker of die in aanmerking komen voor enige rijbewijscategorie. Nu ik erover nadenk: mss zijn die beestjes wel uitermate geschikt als krantenbezorger, een stuk goedkoper dan TS wss, dat wel. Maar dat helpt TS niet echt, tenzij-ie een cavia is...
 
Laatst bewerkt:
Jij met je krantenwijk _O- _O-
Wat is er mis met een krantenwijk?! Ik vind dat best knap: met uiterste precisie, iedere dag opnieuw, weer of geen weer, de één of andere kudtkrant met flutnieuws door gleuven mikken. Dat is een beroep om trots op te zijn, vergt karakter, ik wordt er bijna romantisch van.
 
Laatst bewerkt:
vrijdag.jpg
 
Wat is er mis met een krantenwijk?! Ik vind dat best knap: met uiterste precisie, iedere dag opnieuw, weer of geen weer, de één of andere kudtkrant met flutnieuws door gleuven mikken. Dat is een beroep om trots op te zijn, vergt karakter, ik wordt er bijna romantisch van.
Van een omgerekend kut uurloon word ik niet romantisch.(nog geen 3 euro per uur)
 
Terug
Bovenaan Onderaan