Welke Nederlander zie jij in de toekomst graag in de Moto3?

Inderdaad. Zolang je niet in een of andere internationale klasse elke keer meedoet voor de podiumplekken laat dan de GP's ook maar zitten. Dat is dan echt jammer van de tijd en het geld.
 
Aalt Toersen ;)

(Denk dat hij met stiekem wat training nog een behoorlijke tijd kan zetten op Assen)
 
Aalt Toersen ;)

(Denk dat hij met stiekem wat training nog een behoorlijke tijd kan zetten op Assen)
Die heb ik in 2013 bijna aangereden na de Strubben |( in dezelfde sessie gehad bij trackdaysforall.nl :X _O-

full
 
Laatst bewerkt:
Misschien topic titel aanpassen: (Nederlands) aanstormend talent.. ofzo? Aangezien Colin nog niet voor 2018 is.. :+

Gevraagd of de mod's de woorden 'volgend jaar' willen vervangen voor 'in de toekomst'! ;) ;)
 
'Welke Nederlander zie jij volgend jaar graag in de Moto3?' > 'Welke Nederlander zie jij in de toekomst graag in de Moto3?'
 
Ik zie in de verste verte geen toekomstige Moto3 GP coureur voor Nederland. Heb net even de RBR wedstrijd bekeken maar ben na een paar rondjes afgehaakt. Soppe is niet aanwezig ivm trieste omstandigheden. Steeman reed op plaats 16 en Faber had een ride troughpenalty maar reed op plaats 21. Steeman en Faber kunnen op eigen kracht meestal niet in de punten rijden. En Soppe is aan zijn 3e en laatste jaar bezig. Ik zie geen van deze 3 volgend jaar weer in de RBR rijden. Misschien zijn we de afgelopen jaren verwend met de prestaties van Bo en Scott maar deze 3 komen niet eens in de buurt van hun prestaties. Ook in de NEC moto 3 cup zie ik geen uitgesproken talent. Misschien zie ik iemand over het hoofd.
 
Laatst bewerkt:
Ik volg de rbr cup dit jaar niet echt, maar had het idee dat schotman het zo slecht niet doet..

Rijdt regelmatig in de subtop mee, maar is nog niet zadelvast genoeg.

Verbeter me als ik het fout heb
 
Ik volg de rbr cup dit jaar niet echt, maar had het idee dat schotman het zo slecht niet doet..

Rijdt regelmatig in de subtop mee, maar is nog niet zadelvast genoeg.

Verbeter me als ik het fout heb
Schotman doet helemaal niet mee. Al 2 jaar niet meer. Inderdaad, je volgt het niet echt.
 
Ik volg de rbr cup dit jaar niet echt, maar had het idee dat schotman het zo slecht niet doet..

Rijdt regelmatig in de subtop mee, maar is nog niet zadelvast genoeg.

Verbeter me als ik het fout heb

Schotman doet wat jij beschrijft, maar wel in de World Supersport 300.
 
Terug
Bovenaan Onderaan