Help de DISA groter maken!

Hmmmmmmm, d'r ligt een pakketje achter m'n voordeur. Wat zou dat nou toch kunnen zijn? :?

540.jpg
 
Laatst bewerkt:
Pakketje is binnen, en het ziet er goed uit. De maat XL is trouwens niks te klein!

Familie Halflive, en met name Marloes: Bedankt!
 
IK heb nog geen bevestiging gehad jullie zijn mij toch niet vergeten
Nee, je staat in het onderste lijstje. Toen was de eerste batch al besteld. Het lijkt alsof het stof nu neergedaald is dus gisteren hebben we een nieuwe doos shirts besteld. Met een beetje geluk gaat het dinsdag lukken om te drukken.
 
Dutch people - Wikipedia
Iedereen die Nederlands spreekt is Dutch.

In het Nederlands: De Nederlandse etniciteit is in de loop der eeuwen voortgekomen uit het, na het uiteenvallen van het Romeinse rijk, samengaan van verschillende Germaanse stammen waaronder Friezen, Franken en Saksen. Doorgaans worden mensen met de Nederlandse etniciteit simpelweg Nederlanders genoemd, maar tegenwoordig wordt deze term ook gebruikt voor mensen met een niet-Germaanse afkomst, die zich na het koloniale tijdperk in Nederland hebben gevestigd. Hierdoor is er vaak spraakverwarring over Nederlander als etniciteit en Nederlanders in de zin van 'Nederlands staatsburger'.

Nederlanders (in etnische zin) zijn onderling verbonden door een vermeende gemeenschappelijke geschiedenis, cultuur, taal en afstamming, al moet worden opgemerkt dat gemeenschappelijk hierin geen synoniem is van identiek. Etniciteit is niet aan de Nederlandse landgrenzen gebonden.

Het enige waar je discussie over kan hebben is of Limburg bij de Nederlanden hoort. Maar omdat ze nu al zo'n 200 jaar meedoen zullen we daar geen punt van maken.
 
_O-
Dutch people - Wikipedia
Iedereen die Nederlands spreekt is Dutch.

In het Nederlands: De Nederlandse etniciteit is in de loop der eeuwen voortgekomen uit het, na het uiteenvallen van het Romeinse rijk, samengaan van verschillende Germaanse stammen waaronder Friezen, Franken en Saksen. Doorgaans worden mensen met de Nederlandse etniciteit simpelweg Nederlanders genoemd, maar tegenwoordig wordt deze term ook gebruikt voor mensen met een niet-Germaanse afkomst, die zich na het koloniale tijdperk in Nederland hebben gevestigd. Hierdoor is er vaak spraakverwarring over Nederlander als etniciteit en Nederlanders in de zin van 'Nederlands staatsburger'.

Nederlanders (in etnische zin) zijn onderling verbonden door een vermeende gemeenschappelijke geschiedenis, cultuur, taal en afstamming, al moet worden opgemerkt dat gemeenschappelijk hierin geen synoniem is van identiek. Etniciteit is niet aan de Nederlandse landgrenzen gebonden.

Het enige waar je discussie over kan hebben is of Limburg bij de Nederlanden hoort. Maar omdat ze nu al zo'n 200 jaar meedoen zullen we daar geen punt van maken.
 

Ik vind mijzelf best ruimdenkend (en bescheiden ook). En kleur ,geslacht en sexuele voorkeur en of je mannen of vrouwenkleding aan wil trekken en zelfs politieke voorkeur maakt mij niet uit.

Maar twee keer per jaar wordt mijn humeur op de proef gesteld en dat is al hier het Jordaanfestival wordt gehouden en als dikke dirk (bolle bertus) of hoe hij ook mag heten optreed bij de MA-RUN :X
 
Eens BMWoman, met Live Life worden wij ook jaarlijks getart met "Stef Ekkel" en "het IJssel duo".

Hoogst discriminerend ook dat de minder begaafde alleen van "deze" muziek zou houden. Nee, ook een heel enkele begaafde houd van deze "minder begaafden muziek" :+
 
Laatst bewerkt:
Aangezien de naam toch al in het engels is, lijkt me een me de beperking tot nederlandstaligen niet meer nodig. Tijd voor een nieuwe naam?

International Sidecar Association

Edit; meteen weer een reden om nieuwe shirts te maken en verkopen :9
 
Laatst bewerkt:
Aangezien de naam toch al in het engels is, lijkt me een me de beperking tot nederlandstaligen niet meer nodig. Tijd voor een nieuwe naam?

International Sidecar Association

Edit; meteen weer een reden om nieuwe shirts te maken en verkopen :9
Laten we alsjeblieft eerst deze ronde afmaken!!!!!
 
Aangezien de naam toch al in het engels is, lijkt me een me de beperking tot nederlandstaligen niet meer nodig. Tijd voor een nieuwe naam?

International Sidecar Association

Edit; meteen weer een reden om nieuwe shirts te maken en verkopen :9



aaarggghhhh :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan