Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, ik betwijfel dat een beetje want een japanse rijder op de fiets van Rossi legt wel een hele grote druk op hem. Daar houden ze niet zo van want als het niet goed gaat is het gezichtsverlies, zowel voor de rijder als de bazen.
Ze zien dan liever een europeaan 'mislukken' zeg maar.
Lowes heeft al een keer met een GP machine mogen rijden zonder al te veel succes dus.. blijft er maar 1 rijder over. :Y 8-)
 
Met daarop een tik op het achterhoofd met de zin erbij
"Do not crash my bike..
 
Rossi moet gewoon de tijd nemen om goed te herstellen. Kan daarna alvast dingen gaan testen voor volgend jaar. En ik hoop dat ie ene mm koekie van eigen deeg gaat geven.
Dovi - pass
Vinales- pass
Marquez- strijden tot het gaatje😁
 
Zou echt laag zijn van onze held.. hoop dat hij dat niet doet. Net zoals ik hoop dat de Rossi fans stoppen met juichen bij een crash van #93 of #99. Nepfans..

Persoonlijk juich ik nooit bij een crash. Ook niet bij Marquez. Maar van mij mag Rossi hem het leven goed zuur maken. Dat verdient hij in mijn ogen gewoon. Begrijp me niet verkeerd die gast kan rijden das niet normaal. Maar blijft gewoon een lage streek dat toen hij zelf uitgeschakeld was voor de titel hij er alles aan deed om Rossi te dwarsbomen. Daar heeft hij zelf een boel haat in zijn richting mee veroorzaakt. Want iedereen kan zien dat hij extreme kwaliteiten bezit. En zoals mijn oude oma altijd zei: wie de bal kaatst.......
 
Persoonlijk juich ik nooit bij een crash. Ook niet bij Marquez. Maar van mij mag Rossi hem het leven goed zuur maken. Dat verdient hij in mijn ogen gewoon. Begrijp me niet verkeerd die gast kan rijden das niet normaal. Maar blijft gewoon een lage streek dat toen hij zelf uitgeschakeld was voor de titel hij er alles aan deed om Rossi te dwarsbomen. Daar heeft hij zelf een boel haat in zijn richting mee veroorzaakt. Want iedereen kan zien dat hij extreme kwaliteiten bezit. En zoals mijn oude oma altijd zei: wie de bal kaatst.......

Grappig dat je dat zegt, "wie de bal kaatst". Rossi deed dit zelf ook bij Lorenzo in 2010. Remember motegi?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan