Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh, :W

Ik kende Waldo niet, maar gecondoleerd en sterkte voor de nabestaanden... :/

Hier schijnt het zonnetje lekker, zo maar eens gaan rijden, :]
:)
 
oei, dat zijn altijd nare berichten, gecondoleerd.

24e is de MF meeting, zijn er nog mensen uit VP welke daar heen rijden? Mits het weer goed is gaan we met een (klein) groepje uit Rockanje. Dus misschien kunnen we weer ergens onderweg meeten (Esso spijkenisse Hartelbrug?)
 
Geen idee of ik moet werken dan, ik weet niet eens wat ik morgen voor dienst heb (althans qua werkzaamheden dan)... :X En dan is het ook nog even afstemmen met het rooster van moeders de vrouw...
 
Laatst bewerkt:
En een goede morgen :W

Vandaag voor het werk een klusje in Venlo, pokke eind rijden zeg. Maar het ruikt hier een heul stuk lekkerder dan in de randstad :)
 
oei, dat zijn altijd nare berichten, gecondoleerd.

24e is de MF meeting, zijn er nog mensen uit VP welke daar heen rijden? Mits het weer goed is gaan we met een (klein) groepje uit Rockanje. Dus misschien kunnen we weer ergens onderweg meeten (Esso spijkenisse Hartelbrug?)

Ik was wel van plan te gaan, maar woon niet meer op V-P. 1 eiland verder, Hoekse Waard. Maar kan wel afspreken bij de Shell pomp Portland natuurlijk, tenminste als het weer goed is :)
 
laatste keer dat ik ben geweest (2009 schaam schaam) waren er veel punten onderweg waar er werd afgesproken om zo uiteindelijk met een sliert van een paar honderd motoren aan te komen. Is dit niet meer?
 
Jawel, dat is nog steeds zo, meestal spreken wij uit de regio Rotterdam af bij Tankstation De Andel aan de A20. Zal nu wel weer zijn, meestal volgt er een topic over.Of het word vermeld in het MFMM topic.
:)
 
Middag :W

Vandaag ff lekker met de MT van moeders de vrouw bezig geweest. Nieuwe verstelbare hendels, tankkuip grips en smoked achterlicht met geïntegreerde knippers binnengekregen en gemonteerd.
full

full


Achterlicht was best easy monteren, vorige eigenaar had de bedrading al aangepast vanwege de led knippers die hij er op had gedaan.
Was alleen best een beetje drama gedaan met een hele hoop zooi aan tape. Hij had een stukkie draad tussen de knipperlichtbedrading en de bedrading van de oem stekker gedaan met aan beide uiteinden stekkertjes... Waarom hij dat niet rechtstreeks aangesloten heeft... :?
Gelijk alles netjes gemaakt, bedrading een stuk ingekort, aan elkaar gesoldeerd en met krimpkous afgewerkt :)
Resultaat mag er wezen *D
full

1k0.jpg


Voor:
full


Na:
full
 
Jawel, dat is nog steeds zo, meestal spreken wij uit de regio Rotterdam af bij Tankstation De Andel aan de A20. Zal nu wel weer zijn, meestal volgt er een topic over.Of het word vermeld in het MFMM topic.
:)

OK? maar de laatste 4 keer ben 3 maal in mijn uppie gegaan en eenmaal met een non-MF maat.
 
Middag :W

Vandaag ff lekker met de MT van moeders de vrouw bezig geweest. Nieuwe verstelbare hendels, tankkuip grips en smoked achterlicht met geïntegreerde knippers binnengekregen en gemonteerd.
[afbeelding]
[afbeelding]

Achterlicht was best easy monteren, vorige eigenaar had de bedrading al aangepast vanwege de led knippers die hij er op had gedaan.
Was alleen best een beetje drama gedaan met een hele hoop zooi aan tape. Hij had een stukkie draad tussen de knipperlichtbedrading en de bedrading van de oem stekker gedaan met aan beide uiteinden stekkertjes... Waarom hij dat niet rechtstreeks aangesloten heeft... :?
Gelijk alles netjes gemaakt, bedrading een stuk ingekort, aan elkaar gesoldeerd en met krimpkous afgewerkt :)
Resultaat mag er wezen *D
[afbeelding]
[afbeelding]

Voor:
[afbeelding]

Na:
[afbeelding]
strak :}
 
Sjiek! Mooie fiets :Y


Thanx. De kentekenplaatverlichting zal nog vervangen worden door een kleinere led versie, die er nu op zit is best huge. De kph kan ook nog wel een stuk strakker, vind 'm wat te ver naar achteren uitsteken, maar dat komt wel een keertje als de rest klaar is. Worden iig niet zoveel aanpassingen als de SP, nog een paar kleine kuipjes (monozit, bugspoiler en radiatorcovers) en dan is ie al klaar... :)

Van het weekend een SPAL-fan gefixt voor de SP, bij stilstand liep de temperatuur vlot op, dus wel een welkome onderdeel. Gisteren is eindelijk een nieuw achterlicht binnengekregen, kunnen we die ook eens gaan vervangen.
Ook bericht gehad van mijn topkuip en kontkuip. Zijn weer verzonden, bleek dat hij ze retour had gekregen van de Canadese douane omdat hij de waarde opgegeven had als "gift" en dat konden ze daar niet geloven. Had er niet om gevraagd, dus wel relaxt dat ie dat deed, alleen jammer dat dat feest niet doorgaat :/
Al zou het hier ook nog door de douane moeten en als zij het ook niet geloven, gaan ze zelf het internet op om er een waarde aan te kunnen geven, we gaan het dus nog wel zien wat het aan invoerrechten op gaat leveren...
 
Laatst bewerkt:
En een goede morgen :W

Weer is weer erg prettig zeg :N Ff aankijken wat het gaat worden vandaag. Gisteren een rondje wezen hardlopen toen het ff droog was (dacht ik), ben ik net weg, krijg ik een beste bui op mijn dak :/
 
Mooi man, wat voor type motor heb je in gedachten?

Als je er eentje op het oog hebt, plemp je hier maar een foto neer hoor, daar houden we wel van :9
 
1 deel van mijn achterlicht bleek het niet te doen. Na 3,5 maanden eindelijk eens mijn nieuwe achterlicht binnen gekregen. Had donderdag alle bedrading gesoldeerd en afgewerkt met krimpkous. Ga ik het licht testen, brandt alles behalve het remlicht :/
Dat wordt dus nog de zekeringen/stekkers checken voordat ik moet gaan kijken voor een ander achterlicht. Maar ff kijken wanneer ik daar zin in ga hebben...
 
Laatst bewerkt:
1 deel van mijn achterlicht bleek het niet te doen. Na 3,5 maanden eindelijk eens mijn nieuwe achterlicht binnen gekregen. Had donderdag alle bedrading gesoldeerd en afgewerkt met krimpkous. Ga ik het licht testen, brandt alles behalve het remlicht :/
Dat wordt dus nog de zekeringen/stekkers checken voordat ik moet gaan kijken voor een ander achterlicht. Maar ff kijken wanneer ik daar zin in ga hebben...

remlicht bedrading direct op de accu geprobeerd? en gemeten of er 12V naar het draadje van je relicht komt als je je rem inknijpt?
 
Moet nog alles nalopen. Ruud had mijn vorige achterlicht aangesloten en de originele stekkers gebruikt.
Ik heb dat achterlicht gedemonteerd en moest daarbij, buiten de 3 stekkers om, 1 draadje doorknippen.
Heb daarna de nieuwe lamp draad voor draad (lampen waren identiek) overgezet op de stekkers en bij het monteren dat ene draadje ook weer gesoldeerd.
Stekkers en zekeringen nalopen kan ik zelf wel doen, doormeten zal ik moeten laten doen, heb ik geen kaas van gegeten.

Soms zou ik wel eens wat meer (electro)technisch aangelegd willen zijn. Heb nog wel eens een opleiding tot motor-monteur overwogen (gewoon voor de leuk), maar heb op het moment gewoon te weinig tijd :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan