Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb vandaag de circuitmotor wel helemaal afgekregen! Begon laat na 14 uur moest eerst naar m'n vader vanmorgen vroeg hij had een kleine attaque gekregen.

Had vanmiddag 2 uur flink eraan gewerkt zal morgen wel wat foto's plaatsen.

Oponeo mailde vanmorgen nog dat ze niet konden garanderen met 500 magazijnen dat het DOT jonger was dan 1 jaar.Schreef terug je zal wel moeten anders komt de band retour :+
 
Dat zit wil goed, ik kan je helaas niet voorrijden in het vrij rijden, daar zijn anderen niet op bedacht maar kan je iig wel even volgen en filmen. Kan ik daarna nog ff gas geven :)

Eerst maar eens zien of er iemand het af laat weten.


Daarom :t als ik 1,5 rondje warm mag rijden en jij 1 rondje filmt dan haak ik wel bij jou aan :+ Heb zonet m'n nieuwe powercommander 3 voorzien van de juiste map.Wil deze uitproberen 18/9 daarna gaat hij de dynobank op nadat de dikke bochten erop zitten.
 
Haha! Ik gun het je!


De powercommander zit erop dus in theorie zou ik je nu ruim voor moeten kunnen blijven :P :+

Wateen gedoe was het :( Moest een roze draad met zwart hebben zag alleen een rode draad zonder zwart.Had eventjes gebeld met Michel powercommander.nl hij zei je moet die andere stekker TPS hebben de onderste die je niet ziet _O- De K4 blijkt 2 stekkers eentje secundair te hebben.Nu werkt alles goed met de standaard fuel map zonder db killer 750.Het mooie van deze PC3 usb is dat er zo een quick-shifter plug and play erop kan. :t Die werkt dan op de injectie . Morgen eventjes bestellen.
 
Laatst bewerkt:
Zo, je kan aardig verzuipen in een ritje Bodegraven->Delfgauw
Ben nog nooit zo doorgeregend (kan ook zijn dat jas en broek op leeftijd beginnen te raken O-) )

Weer effe lekker wezen hobbyen

Ik heb eerst gekeken of ik m'n stadslichten in knipperlichten kon veranderen (zie de oranje stadslampjes)
Maar dat ziet er van dichtbij leuk uit, zodra de reflector van dimlicht z'n werk kan doen verdwijnen ze (gebeurde al op 10 meter), dus dat bleek nutteloos te zijn
Dan maar een paar spiegels met blinkers erin er op gooien
Toevallig had Goedhart Barracuda spiegels op voorraad, dus maar effe heen en weer gecrosst
en een uurtje op m'n werk lopen sleutelen

Het resultaat:

25rjm2c.jpg

mk870z.jpg

11rrv3o.jpg


Ik had verwacht een hoop zicht te verliezen (het is de "Race" versie, met de kortste stokken)
maar dat viel verdomd mee
Enige jammere is dat er aan de punten geen leds zitten maar wel het glas is doorgetrokken
dus een hoop wit wat niks doet, misschien een keertje een kwastje zwart er overheen jassen
 
Smaken verschillen!

Uiteraard

Ik had ook wel een setje Rizoma kuipspiegels willen hebben, maar voor €189 per stuk vond ik dat een beetje te gortig


Ik persoonlijk vind die spiegels te klein.
Vind de flushmount knippers wel mooi.

Momentje...

Deze: [afbeelding]

Ziet er grappig uit, maar buiten dat het absoluut niet toegestaan is om geen spiegels op de motor te hebben (op een paar oldtimers na)
Vind ik ze verdomde handig, daar ik niet zo hard rij dat ik ze nooit nodig heb
 
Zo, je kan aardig verzuipen in een ritje Bodegraven->Delfgauw
Ben nog nooit zo doorgeregend (kan ook zijn dat jas en broek op leeftijd beginnen te raken O-) )

Weer effe lekker wezen hobbyen

Ik heb eerst gekeken of ik m'n stadslichten in knipperlichten kon veranderen (zie de oranje stadslampjes)
Maar dat ziet er van dichtbij leuk uit, zodra de reflector van dimlicht z'n werk kan doen verdwijnen ze (gebeurde al op 10 meter), dus dat bleek nutteloos te zijn
Dan maar een paar spiegels met blinkers erin er op gooien
Toevallig had Goedhart Barracuda spiegels op voorraad, dus maar effe heen en weer gecrosst
en een uurtje op m'n werk lopen sleutelen

Het resultaat:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik had verwacht een hoop zicht te verliezen (het is de "Race" versie, met de kortste stokken)
maar dat viel verdomd mee
Enige jammere is dat er aan de punten geen leds zitten maar wel het glas is doorgetrokken
dus een hoop wit wat niks doet, misschien een keertje een kwastje zwart er overheen jassen

Goed bezig Nightbat® druk in de weer geweest en ik vind die richting knippers in de spiegels ook wel gaaf staan. :9
 
Laatst bewerkt:
Die alu vooras bus kan ook nog gemodififienaar sorry roeghauwer stuur mij je post adres dan stuur ik je wat anders want dit kan niet zo Willem of ga je ook naar de BSB?

_O- sorry aluminium is niet mijn ding he :P

Nou ik was sowieso van plan om de komende weken ff naar Friesland te komen rijden Marten.
Alleen hangt het eventjes af vh weer wil met de motor komen.Bel je van de week in de avond eventjes op oke ?

Maar de BSB ga ik ook kijken ik denk 2 dagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan