MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
d276e76da1fc9f22fa6584b194034593.jpg


:+
 
2 banden*

Maar ja, vind dat nog steeds wel duur. De vorige keer heb ik in heeten 12,50 betaald per band. Dubbel zo duur dus.

Maar goed, ook MotoPort Hengelo gemaild, die vragen 450 euro voor een setje Roadtec 01 _O- wilde ze bijna terug mailen voor reactie.
Ter vergelijking: Zo'n setje is dus 250 euro op internet, als ik dus zelf mn velgen eraf haal scheelt het zo'n 150-175 euro.
Reifen Scho in Ochtrup blijft altijd een optie. De laatste jaren nergens anders meer geweest voor banden. En je kunt er gewoon met je motor naartoe rijden en hem een uur later met 2 nieuwe banden weer meenemen :)
 
Of 'aktieweken' afwachten....

Dan maar internet afstruinen en niet op een paar tientjes kijken, anders blijf je zoeken voor 1 euro verschil... :+

Verleden jaar ook veel gezocht naar nieuwe banden voor de auto...en kwam uiteindelijk bij Kroonband terecht...en het verschil was dacht ik nog geen 10 euro per band daar vergeleken met internet/ergens laten monteren. Dus om het van gezoek en geregel af te zijn was het mij 10 euro wel waard....
 
Of 'aktieweken' afwachten....

Dan maar internet afstruinen en niet op een paar tientjes kijken, anders blijf je zoeken voor 1 euro verschil... :+

Verleden jaar ook veel gezocht naar nieuwe banden voor de auto...en kwam uiteindelijk bij Kroonband terecht...en het verschil was dacht ik nog geen 10 euro per band daar vergeleken met internet/ergens laten monteren. Dus om het van gezoek en geregel af te zijn was het mij 10 euro wel waard....
Ga altijd naar mijn vaste motormannetje, de extra kosten haal ik er de rest van het jaar wel uit met gratis koffie, halen en brengen van de motoren voor een beurt, kleine reparaties die om niet worden uitgevoerd enzovoort... Hij rekent de excl-BTW prijs voor banden en montage is gratis. Het monteren op een velg van een aangeleverde en uitbalanceren/afvoeren oude band kost €25,- wat ik alleszins redelijk vind.

Misschien is het een idee eens niet 'afstandelijk' te mailen maar op een mooie dag eens een rondje motorzaken te doen en het in een persoonlijk, vriendelijk gesprek te vragen wat een setje banden kost?
 
Misschien kosten banden gewoon veel geld :?Neem aan dat iedereen een ander vast motormannetje heeft ;)
Maar de mijne zit in Rijssen.
De mijne zit in Zwolle, en zou het duurder zijn en dat betaald zich terug met andere dingen die je altijd in de toekomst tegenkomt.... ;)
 
Ik leg ze er zelf om......ik ben mijn eigen motor mannetje :P

En €25 per band los wiel is een normale prijs.

Beter is actie dagen zoals van ten Kate af te wachten.
 
Laatst bewerkt:
:W :W :W

Vanmiddag de MF-petfles bij de Tex uit de heg gevist. onder het toeziend ook van alle aanwezige motorrijders.... geen dus :+

Mezelf maar ff op koekjes getrakteerd dus... :P

full
 
Laatst bewerkt:
Eeen week lang geen reactie.. .

Dan maar zwaaien :W :W :W

Weekendje duitsland prima bevallen, op 3 dagen rijden 2x een 10 minuten buitje dus dat viel mee.

Leuke omgeving, ten oosten van bielefeld, alleen was het zoeken naar eetgelegenheden overadag, dan ben ik niet gewend in Duitsland.

Verder Prima Airbnb net buiten bielefeld waar een een erg mooi & ruim appartement voor ons 4-en hadden. En de verys is ook erg goed bevallen.

Als ik het weer hier zo bekijk kon dit wel eens de laatste echte rit zijn van dit seizoen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan