Bo Bendsneyder deel 2

Was afgelopen weekend op Silverstone en vond het opvallend en veelzeggend hoe positief de verslaggevers telkens waren over de kwaliteiten en potentie van Bo ondanks dat hij niet iedere training vooraan stond gekwalificeerd.
Met name zijn stuurkwaliteiten, persoonlijkheid (gentleman) en vastberadenheid werden geroemd.
Fantastisch deze nieuwe kans en nu zit ie wel heel dicht bij het Tech3 MotoGP team.
Gaat het goed met hem in 2018 (opbouwjaar) en 2019 en minder met Folger of wie dan ook kan een plekje in de MotoGP zo maar heel dichtbij komen.

En dan te bedenken dat hij de week ervoor McPhee er af knalde ghehe.

Volgend jaar namens Tech3 maar meedoen aan de 8 uur voor yamaha. Nagasuka, Mickey en Bo :+
 
Nou he dat gaat rap :+
Ik vindt persoonlijk dat het steeds beter gaat op euro sport.
In het begin is mijn broek wel een paar keer behoorlijk af gezakt.

Op zich gaat het idd best okay de laatste tijd maar wat mij persoonlijk soms stoort is dat ze af en toe zo in hun eigen verhaal zitten dat ze de daardoor de belangrijke acties of crashes op de baan missen/te laat door hebben..
 
Was afgelopen weekend op Silverstone en vond het opvallend en veelzeggend hoe positief de verslaggevers telkens waren over de kwaliteiten en potentie van Bo ondanks dat hij niet iedere training vooraan stond gekwalificeerd.
Met name zijn stuurkwaliteiten, persoonlijkheid (gentleman) en vastberadenheid werden geroemd.
Fantastisch deze nieuwe kans en nu zit ie wel heel dicht bij het Tech3 MotoGP team.
Gaat het goed met hem in 2018 (opbouwjaar) en 2019 en minder met Folger of wie dan ook kan een plekje in de MotoGP zo maar heel dichtbij komen.

Bo heeft een optie van 2019.
 
Wat een valpartijen vandaag..

Bo heeft het mooi gedaan, jammer van de val maar wel weer teruggekomen van plek 20 naar plek 6.
 
Onzin
Voor zijn val reed hij weg bij het achtervolgende groepje.
Zonder zijn val was de 3e plaats zeker mogelijk


We hebben dan ook gezien wat het gevolg was ;) Z'n regenset up was volgens mij niet helemaal in orde hij gaf het zelf min of meer ook al aan.
 
Erg nette race, goed hersteld na de valpartij! Het dubbeltje moet toch een keer Bo' s kant opvallen zodat hij op die langverwachte podiumplek eindigt?
 
Zonder val was een derde plek mogelijk geweest maar Bo en 'zonder val' komt helaas niet zoveel voor😉
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan