Jerryt's eigenbouw deel 9

Danku👍
Het suz project vandaag afgerond,zal morgen de outdoorpics even maken😁
 
Goedemiddag
De inazuma staat weer thuis in belgenland en nu een tankje maken voor de gsx400f,heeft hier vaker gestaan ja😇
Zit nu ook een mooier dempertje op en linkpijp wat veranderd.
full
 
Vanochtond in Twente een fries op bezoek gehad die klaagde dat de achterbrug van zijn duc 900 scheurde.
Ik zei tegen hem; dan weet ik nog een goed adresje voor je bij jou in Friesland.
Daar maakt ene Jerryt klasse achterbruggen op maat. Moet je eens langs gaan.
Zegt ie: bij mij om de hoek, pas geweest, heb de brug van zijn Duc overgenomen.
Kleine wereld.
 
Laatst bewerkt:
Vanochtond in Twente een fries op bezoek gehad die klaagde dat de achterbrug van zijn duc 900 scheurde.
Ik zei tegen hem; dan weet ik nog een goed adresje voor je bij jou in Friesland.
Daar maakt ene Jerryt klasse achterbruggen op maat. Moet je eens langs gaan.
Zegt ie: bij mij om de hoek, pas geweest, heb de brug van zijn Duc overgenomen.
Kleine wereld.

en die brug was aan het scheuren? })
 
Hoe is het net dr duc g ? Nog wat aan gedaan ?

Heb hem net de brug weer eens opgedrukt voor making of een uitlaatsysteem,weet nog niet precies hoe maar word zeker compact😁
Voorwiel ligt bij de frezer voor afdraaien naaf voor passing van nieuwe remschijfjes,braking battfly zijn het geworden,die zie je nog niet zoveel😇
 
Laatst bewerkt:
De tank voor de gsx400f is bijna klaar,racedop er nog in fabrieken en nog afpersen.
 
Laatst bewerkt:
De eerste schijf zit er op,de ander is vanuit italie onderweg hoop ik😇
full
 
Zeker jammer dat hij hem verkoopt,zit een prachtige lijn in en was een mooie klus om te doen👍
 
Zeker jammer dat hij hem verkoopt,zit een prachtige lijn in en was een mooie klus om te doen👍


Hahaha ` jij trekt ze eerst financieel leeg , en dan zitten ze compleet aan de grond zodat ie weg moet .. _O- _O-

effe Serieus ` de meeste weten niet waar ze aan beginnen ... B|




Geintje ouwe.. ;)

 
Laatst bewerkt:
Hahaha ` jij trekt ze eerst financieel leeg , en dan zitten ze compleet aan de grond zodat ie weg moet .. _O- _O-

effe Serieus ` de meeste weten niet waar ze aan beginnen ... B|




Geintje ouwe.. ;)


Haha,dat zal het zijn :Y
 
Wat wil je met die zelfbouw Duuc ? op kenteken , zelf houden en er op rijden,
of klaarmaken en weg er mee ?

Uiteraard met kenteken en plan is om te houden maar dat weet je nooit zeker😁
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan