Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wilddam Yamaha TZ250, Klaas Hernamdt Motor Show Twello 1980:





Weet jij misschien hoe die zaal heette waar deze show was georganiseerd Harm..?

full
 
Wilddam Yamaha TZ250, Klaas Hernamdt Motor Show Twello 1980:





Weet jij misschien hoe die zaal heette waar deze show was georganiseerd Harm..?

[afbeelding]
Weet niet zeker, Korderijnk of wat nu de 4 Seizoenen is.
Was dat de eerste motorshow in Twello? Dan was het bij de 4 Seizoenen, ik meen dat het toen parochiehuis heette.
 
Weet niet zeker, Korderijnk of wat nu de 4 Seizoenen is.
Was dat de eerste motorshow in Twello? Dan was het bij de 4 Seizoenen, ik meen dat het toen parochiehuis heette.
Ik weet het niet meer vandaar mijn vraag. Kan het wel opzoeken in het archief maar ik dacht misschien weet jij het zo...
 
Hallo ,ik ben erwin geboren verhuist uit en weer terug komen wonen in almelo, en al geruime tijd in het bezit van een tri colore cbr 1000rr uit 2009.
Ik rij niet veel maar af en toe een rondje om de kerk:-)
Ik lees hier vanaf nu regelmatig mee en het lijkt me leuk om eens naar gilhaus oid te rijden met iemand die de weg weet.
Misschien zien we elkaar eens ergens ,veel plezier en veilige kilometers gewenst.
 
Hallo ,ik ben erwin geboren verhuist uit en weer terug komen wonen in almelo, en al geruime tijd in het bezit van een tri colore cbr 1000rr uit 2009.
Ik rij niet veel maar af en toe een rondje om de kerk:-)
Ik lees hier vanaf nu regelmatig mee en het lijkt me leuk om eens naar gilhaus oid te rijden met iemand die de weg weet.
Misschien zien we elkaar eens ergens ,veel plezier en veilige kilometers gewenst.
Welkom Erwin!

Gildehaus is eenvoudig:
-A1 Richting De lutte rijden. Afslag 34 nemen en onder aan de afslag linksaf de A1 onderdoor. Je kan ook niet anders.
-Eerste weg rechts (vlak voor Shell tankstation) nemen.
Aan het eind van de weg ga je rechts, dan tunnel onderdoor en dan eerste weg links.
-Weg volgen en spoortje over. Na een paar 100 mtr. ga je de grens over.
-Bij eerstvolgende verkeerslichten oversteken en alsmaar doorrijden tot in de bebouwde kom van Gildehaus.
-In de bebouwde kom van Gildehaus de eerste weg na het tankstation aan de rechterkant rechtsaf slaan.
-Dan eerste weg weer rechts en naar boven rijden.


full
 
Thx,ga er een keertje naartoe als het ooit nog eens stopt met regenen:-)
Ik dacht met iemand meerijden vanuit almelo is leuker ,vandaar mijn vraag.
En ik rij nu een jaar met deze blade ,heb ervoor bijna 20 jaar niet motor gereden,toen ook een fireblade .(staat er een beetje vaag)
Ben een rustige rijder ,moet nog steeds wennen aan al dat vermogen...
 
Stoppen met regenen zou leuk zijn. Volgende week een (waarschijnlijk vrij nat) midweekje naar de Eifel. Nou ja, we zien wel. Zolang we maandag maar eens eerst enigszins droog op de bestemming aankomen zal het misschien nog meevallen :+
 
Stoppen met regenen zou leuk zijn. Volgende week een (waarschijnlijk vrij nat) midweekje naar de Eifel. Nou ja, we zien wel. Zolang we maandag maar eens eerst enigszins droog op de bestemming aankomen zal het misschien nog meevallen :+

Ik heb vrijdag tot zondag teutoburgerwald op de planning staan, dus lig elke avond even op de knietjes voor de weergoden *D
 
hoop ook dat het snel beter word,, maar denk dat het gewoon knudde blijft

denk dat we ergens best dankbaar mogen zijn dat we niet het weer hebben wat nu aan de andere kant van de grote plas is ... wat daar nu gebeurt is en wat nog komt daar word je niet blij van ....
 
Stoppen met regenen zou leuk zijn. Volgende week een (waarschijnlijk vrij nat) midweekje naar de Eifel. Nou ja, we zien wel. Zolang we maandag maar eens eerst enigszins droog op de bestemming aankomen zal het misschien nog meevallen :+

Vanaf morgen minder hoor ik net, maar vandaag goed 8-)


Gilhus-weer dus O-)
 
Hier ook weer lekker gereden maar buitenaf moet je alweer rekening gaan houden met bladeren op de weg. Hier en daar vallen ze alweer van de bomen. Bij mij in de straat staan meerdere hazelnoot bomen en als je over die bollen waar die noten in/aan zitten rijdt mag je wel oppassen dat je niet onder uit gaat. Dingen zijn knetterhard en ongeveer zo groot als een golfbal...
 
truusjetrap heeft het er maar moeilijk mee:



Zit nu met een stijve poot op de hometrainer O-)
Je had beter met een stijve ergens in kunnen zitten...

;) :+


Edit, Ik bedoel met een stijve poot in een busje of zo naar motortreffen Gildehaus o.i.d. Moet natuurlijk wel een beetje motorgerelateerd blijven hier... :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan