(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Gespot een hele gave Ducati 749 Dark in Apeldoorn bij laan van malkenschoten richting arnhemseweg.

Ik stond bij de bushalte te wachten op de bus.
Mooie bike :9
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen omstreeks 0830 uur op de ring van Amsterdam thv Amstel/afslag naar A2.

Groene Kawa met Monster Helm. Ik probeerde je een tikkie op je schouders te geven (🤗😎🤣)
 
Het is de laatste tijd toch een beetje schraal.. ik zie geen gestickerde meer en wordt zelf ook niet gespot.

Ik merk het ook aan het topic... Pas 5 kantjes..
 
Zaterdag Kwakboy gespot ;)
LOL, en waar was jouw sticker?

Ff zoeken en dan heb je ook wat...

full
 
Vandaag rond 13:30 gespot op de N304 van Otterlo richting Ede: een cb600f met kenteken MG-....-13. Je reed samen met een andere rijder (zonder sticker) en jullie sloegen op de grote kruising net voor Ede rechtsaf. Wij reden het hele stuk achter jullie in een zwarte volvo, helaas zelf de motor stuk en niet op de motor met dit mooie weer :(
 
Vandaag rond 13:30 gespot op de N304 van Otterlo richting Ede: een cb600f met kenteken MG-....-13. Je reed samen met een andere rijder (zonder sticker) en jullie sloegen op de grote kruising net voor Ede rechtsaf. Wij reden het hele stuk achter jullie in een zwarte volvo, helaas zelf de motor stuk en niet op de motor met dit mooie weer :(

:t :t :t Bedankt voor de spot!

Het Hornetje was ik! De andere rijder hoort ook wel een sticker te hebben eigenlijk... Meneer tdemmer... :Y

We hebben afgelopen zondag de gok genomen om een rondje Veluwe te doen, om "IJs van Co" te scoren in Hoederloo... Heel de dag gruwelijk lekker weer gehad! Geen druppel regen gezien... 8-)
 
Laatst bewerkt:
:t :t :t Bedankt voor de spot!

Het Hornetje was ik! De andere rijder hoort ook wel een sticker te hebben eigenlijk... Meneer tdemmer... :Y

We hebben afgelopen zondag de gok genomen om een rondje Veluwe te doen, om "IJs van Co" te scoren in Hoederloo... Heel de dag gruwelijk lekker weer gehad! Geen druppel regen gezien... 8-)

Jammer, heb jullie net gemist. Ik reed daar namelijk ook, ik denk een half uurtje later...
 
Vanavond om 17:00 op de A7 tussen Zaandam en Purmerend. Een dame op een F800GS met MF sticker en op de topkoffer een GS clubsticker.
Ik reed op die rode 1100GS.
 
Vandaag om iets na 17:30 op de A2 van Den Bosch richting Utrecht net iets voor knooppunt Everdingen werd ik ingehaald door een V-strom (?) met sticker. Ik toeterde nog, maar vrees dat je dat niet hoorde. (Donkere A3)
 
Sinds ik soms mijn motor wel eens een dagje thuis laat merk ik op dat ik steeds vaker niet gespot wordt. Ik heb ook geen sticker by the way maar dat zie je dan toch niet.
 
Vorige week A20 richting Gouda, rond 17:30 in de file iemand gepasseerd en duim opgestoken, kreeg een duim terug...

Wie o wie?




Vandaag MS-VN-32 op de A20 richting Rotterdam...

Ingehaald met het koekblik... Wie o wie?
 
Vorige week A20 richting Gouda, rond 17:30 in de file iemand gepasseerd en duim opgestoken, kreeg een duim terug...

Wie o wie?




Vandaag MS-VN-32 op de A20 richting Rotterdam...

Ingehaald met het koekblik... Wie o wie?

Die laatste ben ik. Ik rijd daar zelf bijna dagelijks, alleen de motor wil wel eens wisselen. :W

Die eerste zou ik ook geweest kunnen zijn, maar zonder extra info durf ik het niet te zeggen. Ik ben niet de enige MF-er die regelmatig op de A20 rijdt als ik het zo lees, maar richting en tijd kunnen kloppen :]

Tot spots!
 
Laatst bewerkt:
Vorige week A20 richting Gouda, rond 17:30 in de file iemand gepasseerd en duim opgestoken, kreeg een duim terug...

Wie o wie?

Ik denk dat ik dat was. Dat wil zeggen, ik heb ook vorige week met iemand geduimd op de A20 en die ander reed op een Kawa achter één of andere chopper geloof ik.
 
Ik ben niet de enige MF-er die regelmatig op de A20 rijdt als ik het zo lees, maar richting en tijd(..)

Dat klopt ;-)

De andere kant op weliswaar, rij vanuit Schiedam regelmatig in de ochtend naar Utrecht en 's middags weer terug. Ik kom heel zelden wel eens een MF'er tegen (miss_n o.a.) maar word zelf ook nooit gespot daar, ondanks dat ik duizenden auto's voorbij rij in de spits
 
Die laatste ben ik. Ik rijd daar zelf bijna dagelijks, alleen de motor wil wel eens wisselen. :W

Die eerste zou ik ook geweest kunnen zijn, maar zonder extra info durf ik het niet te zeggen. Ik ben niet de enige MF-er die regelmatig op de A20 rijdt als ik het zo lees, maar richting en tijd kunnen kloppen :]

Tot spots!

Tot spots, denk niet dat je de eerste ook was :W

Ik denk dat ik dat was. Dat wil zeggen, ik heb ook vorige week met iemand geduimd op de A20 en die ander reed op een Kawa achter één of andere chopper geloof ik.


Ja deze *O* :W *O*

Ik reed achter een chopper door de file en we haalden je samen in.... We reden misschien iets te vlot....
 
Laatst bewerkt:
Wanneer: rond 18.25
Waar: A12 richting Utrecht bij Harmelen
Wat: iets sportiefs: een ouder model gsxr600?? Kon het net niet goed zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan