Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Maaruh: ik durf het bijna niet te vragen.... :X morgen een ritje met 20 man?

Weet niet wat het is Eric; lijkt wel een virus te zijn, wat hier rondspookt.
Ieder zal zijn reden wel hebben; maar ooit in een ver verleden was het drukker bij de Mc.
Voor mij komt het er dit jaar door van-alles-en-wat gewoon niet van.
Ff. een foto uit de oude doos;

full
 
Das een hele oude doos geweest, toen had ik de Buell nog!
Was niet eerder op MF anders had ik zondag wel een ritje meegedaan. Kwamen vrijdag pas terug van vakantie dus kon wel een paar kmtjes op de motor gebruiken. Zaterdag en zondag alleen op de laatste aanwinst gekregen voordat die weer wegging. Een leuke MZ RT125 uit 1957. Savonds kado gedaan aan mijn vader die tijdens onze vakantie's 60 is geworden (en dus ook uit 1957 kwam)
 
Bedankt Adjuh! Ik wilde bijna zeggen 'die goeie ouwe tijd' en toen zag ik m'n ouwe köt-BMW staan |(

Blij dat ik daar van af ben zeg. :W
 
Allez; zjuust wir trug van een klên toerke via Hamont Achel. :]
't war wel wa frizzz op den moto.
_O- _O- _O- Koud ?
Ben rond 09:00 uur even naar Hoog Soeren gereden voor een meeting .....
Dacht dat zomerhandschoenen wel zou gaan .....
Was blij met de wintervoering in mijn pak en de extra thermokleding :Y .
Maar ondanks dat was het mooi weer :] :) .
 
Adjuh lekker gereden??

Kwam je tegen id buurt van asten op zn bos weggetje, reed me de motor mee in zn stoet met allemaal ferrari's enz.
 
Volgende week wil ik misschien wel een klein ritje maken ja. Ben net 2 dagen terug van Tsjechie en Duitsland. Op zaterdag 710km gereden naar huis, redelijk binnendoor.

Korte sfeerimpressie oude grenspost met de DDR:
21552049_10214375409243830_175073112241486718_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit! Ik ben dit weekend met de auto op pad geweest, was idd super weer maar wel wisselvallig en veel wind. Dit weekend moet ik even kijken hoe en wat. :)
 
Klopt, Lloyd; was op de Busserdijk tussen Someren en Lierop. Vlak daarvoor passeerde ook al een groep Ferrari's.


Ik zwaaide nog naar je haha maar je zult me niet herkend hebben aangezien ik en een andere motor heb en een ander pak en een andere helm hahah :D

Ik ben wel in voor een ritje, ochtend/middag maakt me niet zo veel uit. Hopelijk is het wel een beetje weer.
 
Duss morgen vroeg is het droog....
Iemand ritje maken??

Heb wel zin in een stukje sturen, ipv de vfr gebruiken voor alleen woon werk verkeer
 
Misschien dat ik wel een stukje mee rijdt. Wat zijn je plannen? Hoe laat wil je ongeveer gaan rijden? Wil je een korte rit of een lange rit doen? Waar wil je ergens heen rijden?
 
Goeiemorgen!
Gisteren samen met z'n 6-en (vrouw, kinderen en aanhangers) een leuke rit gemaakt op electrische scooters in de omgeving van Boekend, Baarlo, Venlo. Onderweg paar terrasjes en na afloop samen gegeten in de Maashof. Topdag gehad!
 
Klinkt gezellig, en elektrische scooters, rijdt dat nog wat? :P

Neuhhh: rijdt voor geen meter, maar op kleinere binnenweggetjes toch veel fun met zo'n groep. Veel verschil tussen de scooters. 3 stuks liepen 30 km/h en 3 liepen dik 50 km/h. De voorrijder krijgt een gps-systeem mee op het stuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan