Ex-lessersrit september 2017

Lijkt me leuk om mee te doen! De 17e kan ik sowieso, 1 oktober waarschijnlijk niet maar je weet maar nooit!

Zo'n 10 maanden mijn rijbewijs A, maar ik heb nog niet zoveel gereden, laat staan met een groep.

Ik kom dan vanuit Ede (centrum) met mijn onlangs aangeschafte, bescheiden CB600F'je.
 
Lijkt me leuk om mee te doen! De 17e kan ik sowieso, 1 oktober waarschijnlijk niet maar je weet maar nooit!

Zo'n 10 maanden mijn rijbewijs A, maar ik heb nog niet zoveel gereden, laat staan met een groep.

Ik kom dan vanuit Ede (centrum) met mijn onlangs aangeschafte, bescheiden CB600F'je.

daar is deze rit ook voor om de ex-lessers een beter gevoel te geven om in een groetere groep te rijden en als er dingen zijn waar je het even niet weet dan kan je ze gerust stellen en je weet het de stomste vraag is de vraag die je niet opzegt want er zijn geen domme vragen.
 
daar is deze rit ook voor om de ex-lessers een beter gevoel te geven om in een groetere groep te rijden en als er dingen zijn waar je het even niet weet dan kan je ze gerust stellen en je weet het de stomste vraag is de vraag die je niet opzegt want er zijn geen domme vragen.
:t
 
Helaas zal ik beide datums missen '( ik mag en kan de komende twaalf weken niet meer op de motor stappen, mijn rugklachten waren ernstiger dan gedacht -O-
 
Ik ben er misschien ook wel bij! Als de motoren klaar zijn.. zou 1 van deze dagen worden. Wordt dan gelijk een van mijn eerste ritten, net vorige week dinsdag rijbewijs opgehaald. *D
 
uiteraard wordt er niet gereden als het van de lucht stort. ik heb daar ook geen zin in, ondanks dat ik achter een kuip zit.
 
Ik volg het weer ook want hoe het afgelopen dagen was is ook niet zo pretje om te rijden indeed...Vrijdag haal ik mijn motor op eindelijk! Dus hopelijk is het wel mooi weer kan ik meteen wat km's maken :) :) :) :) .
 
Pinnen op de pont kan niet. Zou ook te lang duren, denk ik.

Als het weer de komende dagen niet verbetert neemt de kans op annuleren alleen maar toe. Niet alleen bij zeikregen, ook met de harde wind is het geen pretje om te gaan rijden.
 
Pinnen op de pont kan niet. Zou ook te lang duren, denk ik.

Als het weer de komende dagen niet verbetert neemt de kans op annuleren alleen maar toe. Niet alleen bij zeikregen, ook met de harde wind is het geen pretje om te gaan rijden.

Wat wind betreft ziet het er voor zondag wel goed uit, maar de neerslag is nog wel een dingetje.
 
Ik vrees ik niet mee kan 17 Sept ben standby en er is een grote maintenance Zondag van Ikea dus kan het niet riskeren om dan te gaan motor rijden balen! Maar 1 Okt ben ik NIET standby dus hoop echt dat het weer mee zit dan rijd ik zeker mee! Baal echt maar goed kan het gewoon niet riskeren moet binnen een uur al ingelogd zijn liefst eerder volgens het bedrijf. Ik hoor wel hoe het was!
 
Stiekem heb ik al 2 jaar een A2 rijbewijs en recent afgereden voor A, echter vrijwel nooit in een groep gereden. Slecht weer zoals deze week voorbehouden ben ik er 1 oktober bij :+ (as zondag kan ik niet)

Nog mensen uit regio Den Haag die 1 oktober meedoen?
 
Gaat de rit vooralsnog gewoon door morgen, of wachten we nog even tot de avond af?
 
Misschien dat het een leeftijdsverschil is maar pinnen duurt langer dan contant betalen? Ik leg mijn pasje op de automaat, 1 sec later haal ik hem eraf en ik heb betaald. Niet kunnen pinnen bij het tanken? Dat überhaupt nog nooit meegemaakt.

Ik hoef trouwens ook niet te tanken als de rit ~155KM is. Dan red ik wel met 1 tank :p.
Zo te zien gaat het zondag wel regenen helaas..
 
Misschien dat het een leeftijdsverschil is maar pinnen duurt langer dan contant betalen? Ik leg mijn pasje op de automaat, 1 sec later haal ik hem eraf en ik heb betaald. Niet kunnen pinnen bij het tanken? Dat überhaupt nog nooit meegemaakt.

Ik hoef trouwens ook niet te tanken als de rit ~155KM is. Dan red ik wel met 1 tank :p.
Zo te zien gaat het zondag wel regenen helaas..

Oh ja, ik moet ook even wat kleingeld regelen!

Helemaal droog gaat het morgen niet blijven zo te zien, maar er wordt geen extreem weer verwacht ofzo. Dus ik was eigenlijk wel van plan om te gaan.
Kijken of dat ouwe hok er ook nog zin in heeft :P
 
Laatst bewerkt:
Morgen schijnt wel de beste dag van het weekend te worden, wat niet wil zeggen dat het de hele dag droog blijft maar wat ook niet wil zeggen dat het de hele dag van de lucht stort. En mocht het onderweg slecht weer worden, kunnen we altijd nog een stuk afkappen.

Ik wacht morgenochtend vroeg even af.
 
Hierbij helaas mijn afzegging. Niet met het weer te maken, ben wel wat regen gewend gezien ik in oktober heb afgereden :P

Gisteren ziek, vandaag niet veel beter, dus ga ik morgen uitrusten. Indien jullie gaan, veel plezier.
 
gezien de weersvoorspelling voor morgen (hardnekkige mist tot laat in de ochtend, en regen in de middag, met kans op een onweersklap) en het afgenomen aantal deelnemers (niet erg, ik vind rijden in de regen ook niks), denk ik dat het beter is de rit van morgen te annuleren.

de rit op 1 oktober gaat vooralsnog gewoon door.
 
Terug
Bovenaan Onderaan