Caravan met motorluik

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexx87

MF veteraan
12 mrt 2007
2.077
2
Te koop: caravan met motorluik. Staat al 3 jaar stil en gaat door mij niet meer gebruikt worden, vandaar de verkoop.

Ideale caravan voor de low budget circuitrijder.

Merk: Hobby
Bouwjaar: 1978

Onderstel en banden/wielen in goede staat. Is weg gezet met werkende verlichting dus ook dat zou het nog moeten doen. Buitenkant kan hier en daar een likje verf gebruiken als je dat belangrijk vind. De sluiting van de deur is kapot, maar kan geopend worden met behulp een schroevendraaier. Hier is eenvoudig iets voor te bedenken / te repareren. Geen eigen kenteken. Achterkant voorzien van luik waar een motor ingereden kan worden. Deze kan vervolgens stevig worden vastgezet en vervoerd in het midden van de caravan.

Voorzien van ingebouwde koelkast, een losse koelkast voor extra capaciteit krijg je er bij. Er is een wasbakje en kookpitten aanwezig, beiden nooit door mij gebruikt. Gasfles niet aanwezig. Voortent is er ook maar volgens mij ontbreekt er 1 stok, verder in orde.

Er is evt. slaapplek voor 4 personen, dan lig je wel knus, maar het kan. Als de bedden worden ingeklapt kan er een zithoekje incl. tafel worden gemaakt.

TEAB

360.jpg


1k0.jpg


540.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


360.jpg


540.jpg
 
Als hij 730 kg leeg is en hij heeft geen eigen kenteken dan is het laadvermogen 20 kg.

Ik vermoed dat hij niet zo zwaar is. Maar op deze manier heb je er weinig aan. (als je legaal wil blijven)
 
Inderdaad, 120 kg is zelfs voor mijn supermoto aan de krappe kant met de rest van de spullen erbij
 
Als je een beetje googled naar leeggewicht van caravans dan vind je er veel rond de 900-1100kg, dus 730kg lijkt me dan geen verkeerd gegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan