VMAXlijst van het MF deel 5

Zo te zien op basis van een xvz 12/1300 venture, voorvork carb`s voorwiel, etc

of zit ik mis qua frame ...
 
Zeker vet ding ofnie... maar hardtail en zo'n laag zadel zonder rugsteuntje en dito hoog stuur... eeeh ik denk dat je een custom kist erbij mag maken. Deze ook leuk, maar dan met normaal stuur graag:

0b2af496c840ce8ed658b8b2dd334ae2--moto-collection-selection.jpg
 
Laatst bewerkt:
As Zondag is er weer een mooie V max rit van uit Hellevoetsluis .
11 uur verzamelen .
Ares 14
Hellevoetsluis
 
As Zondag is er weer een mooie V max rit van uit Hellevoetsluis .
11 uur verzamelen .
Ares 14
Hellevoetsluis


Jullie treffen Zondag mooi weer , zoals het nu lijkt .. :t

We zien de foto`s hier wel verschijnen .. O-)

Veel succes met meeting, rit, etc ...
 
Laatst bewerkt:
Dames dames, houden we het wel leuk, ik lees alleen maar verdrietige berichten -O-
Vmax is voor het leven! Heb zojuist een windscherm gemonteerd, normaal vloog ik uit de bochten maar nu met de extra downforce blijf ik tenminste zitten. :9 :') /s

Lang verhaal:
Al enige tijd geleden had ik een idee om toch iets aan de wind te doen op de Vmax.
Maarja... wat koop je dan? Ga je gelijk 'all the way' of houd je het nog een beetje bescheiden...
Moeilijke keuze, en kon ook geen antwoord vinden wat nou een beetje 'leuk' is, persoonlijk ben ik natuurlijk helemaal verzot op de naked look.

Uiteindelijk iets gevonden van Givi, een goed windscherm (licht gesmoked) maar wel subtiel genoeg voor op de niet zo subtiele vmax. Eropzetten was even een klusje, maar na 1,5 uur zittie dan!

37625222652_86b87903a3_c.jpg

36986689763_206e7734b8_c.jpg


Ben helemaal niet zo van de windschermen, maar met 130+ is het wel een stuk aangenamer.
Vind dit scherm ook echt een perfect match voor de Vmax, en de looks zijn er niet minder om.
Sterker nog, vind het wel wat frisser staan zo! Echt verzot op de front nu.

37625221822_d456e618da_c.jpg

36986687903_0fe6df888a_c.jpg


Rijd erg prettig, moet wel even wennen, de motor is nu stiller omdat de wind direct langs mijn hoofd en helm vliegt. Maar snelweg is een stuk aangenamer. Een aanrader op de Vmax dus!
^Tijd voor andere pijpen? Meh :]
 
Dames dames, houden we het wel leuk, ik lees alleen maar verdrietige berichten -O-
Vmax is voor het leven! Heb zojuist een windscherm gemonteerd, normaal vloog ik uit de bochten maar nu met de extra downforce blijf ik tenminste zitten. :9 :') /s

Lang verhaal:
Al enige tijd geleden had ik een idee om toch iets aan de wind te doen op de Vmax.
Maarja... wat koop je dan? Ga je gelijk 'all the way' of houd je het nog een beetje bescheiden...
Moeilijke keuze, en kon ook geen antwoord vinden wat nou een beetje 'leuk' is, persoonlijk ben ik natuurlijk helemaal verzot op de naked look.

Uiteindelijk iets gevonden van Givi, een goed windscherm (licht gesmoked) maar wel subtiel genoeg voor op de niet zo subtiele vmax. Eropzetten was even een klusje, maar na 1,5 uur zittie dan!

[afbeelding]
[afbeelding]

Ben helemaal niet zo van de windschermen, maar met 130+ is het wel een stuk aangenamer.
Vind dit scherm ook echt een perfect match voor de Vmax, en de looks zijn er niet minder om.
Sterker nog, vind het wel wat frisser staan zo! Echt verzot op de front nu.

[afbeelding]
[afbeelding]

Rijd erg prettig, moet wel even wennen, de motor is nu stiller omdat de wind direct langs mijn hoofd en helm vliegt. Maar snelweg is een stuk aangenamer. Een aanrader op de Vmax dus!
^Tijd voor andere pijpen? Meh :]
Cool.
Ik heb een originele. Die zat er al op toen ik mijn fiets kocht. Dus ik weet niet beter dan het zo is ontworpen.
Inderdaad geen nekklachten met lange snelle ritten.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan