meest comfortabele chopper

Wel uit elkaar geweest, lakwerk blok opgefrist, wat dof geworden aluminium gepolijst en de kappen gemaakt. Ik kan dat geen restauratie noemen. Als er hier een motor binnenkomt gebeurt dat meestal. Want voor mij geen nieuwe, altijd iets wat van een ander geweest is. En dan gaan we een uitgangspunt vaststellen. Dus een grote beurt en inderdaad alles los. Voor mij is hij daar niet :r :r van geworden. Maar laat maar eens een foto zien van jouw geweldige V-Max, heb ik misschien een goed voorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Wel uit elkaar geweest, lakwerk blok opgefrist, wat dof geworden aluminium gepolijst en de kappen gemaakt. Ik kan dat geen restauratie noemen. Als er hier een motor binnenkomt gebeurt dat meestal. Want voor mij geen nieuwe, altijd iets wat van een ander geweest is. En dan gaan we een uitgangspunt vaststellen. Dus een grote beurt en inderdaad alles los. Voor mij is hij daar niet :r :r van geworden. Maar laat maar eens een foto zien van jouw geweldige V-Max, heb ik misschien een goed voorbeeld.


Ik zou dat bericht waarin die kotsjes staan eens goed(beter) bekijken ..

Dan snap je dan misschien hoe het bedoelt was Leon .. ;)

Maar die van mij is van huis uit ook een heel nette hoor.. Die kan gerust naast die opgelapte MAX van je zoon staan .
;) ;) ;) ;) ;) ;)

(Ik zet er nu even een paar meer knip ogen bij zodat je het nu hopelijk wel begrijpt hoe het bedoelt is ..)
 
Laatst bewerkt:
;)
full
 
B| Hij is gewoon candy rood hoor , ligt aan fototoestel . Dat haat rood oid`s
 
Laatst bewerkt:
Ik zie nu het smiltje onder het bericht, weer een kwestie van goed lezen en niet selectief.
En als je het dan over origineel hebt is die van jou inderdaad origineler als die van zoonlief. Maar ja, die heeft iets met autocad en laser snijden en hij wilde er toch andere uitlaten op.
Bij zijn Max was het gouden kleurtje op het blok en velgen niet echt netjes meer. Dat heb ik er af gehaald en de zaak gepolijst, velgen gespoten. Dus als ik zo eens terug kijk is er toch wel meer aan gedaan.
Maar ook hier is de klant weer koning.
 
Al een keuze gemaakt?
Als je geen bevooroordeeld Harleylover bent, Kijk eens naar een Suzuki Intruder. Niet die ouwe smalle dingetjes, maar de 1500's

2 jaar terug een weekend zo'n ding gehuurd (zie plaatje) en dat reed onwijs lekker. Toegegeven, deze ligt wat boven je budget, maar als je een wat oudere vindt, zoveel zijn ze in de loop der jaren niet veranderd.
full
 
Ik zie nu het smiltje onder het bericht, weer een kwestie van goed lezen en niet selectief.
En als je het dan over origineel hebt is die van jou inderdaad origineler als die van zoonlief. Maar ja, die heeft iets met autocad en laser snijden en hij wilde er toch andere uitlaten op.
Bij zijn Max was het gouden kleurtje op het blok en velgen niet echt netjes meer. Dat heb ik er af gehaald en de zaak gepolijst, velgen gespoten. Dus als ik zo eens terug kijk is er toch wel meer aan gedaan.
Maar ook hier is de klant weer koning.

Heb er inmiddels ook al weer een jaar een nieuw uitlaatsysteem onder, en wat andere spiegeltjes, stuur,
dikkere A-band, Scoops bovenkant gepolijst etc .. maar rij er alleen bijna nooit op .. :X
Teveel andere shit . :')
 
Laatst bewerkt:
Al een keuze gemaakt?
Als je geen bevooroordeeld Harleylover bent, Kijk eens naar een Suzuki Intruder. Niet die ouwe smalle dingetjes, maar de 1500's

2 jaar terug een weekend zo'n ding gehuurd (zie plaatje) en dat reed onwijs lekker. Toegegeven, deze ligt wat boven je budget, maar als je een wat oudere vindt, zoveel zijn ze in de loop der jaren niet veranderd.[afbeelding]
In januari ga ik mijn keuze maken, dus nog tijd zat... _O-
Zeker niet verkeerd zo'n intruder, maar ik vind hem toch een beetje aan de lompe kant. De wildstar is wel een stuk eleganter/klassieker wat mij toch wel meer aanspreekt. Een vtx zit daar een beetje tussenin. Kwestie van smaak natuurlijk. En ja: ik weet dat ik hier om een comfortabele chopper vraag, maar misschien moet ik de titel veranderen in; meest comfortabele/klassieke chopper... :? Ik bemerk bij mezelf dat ik steeds kritischer wordt...
Het moet ook een motor worden die de komende 20 jaar de garage niet meer uit gaat... Ik ben het motor-hoppen zat |(
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik wel voor je , ze zijn het al een beetje gewend dat ze nooit buiten komen .. _O-
 
Laatst bewerkt:
Deze kleurencombinaties vind ik bijvoorbeeld erg mooi.
lekker over de top klassiek... 8-)
Ik vind alleen het standaard zadel van de wildstar nogal lomp, dus dan zou ik er bijvoorbeeld een zweefzadel op willen..
full
 
Als je het zadel gaat aanpassen naar een zweefzadel kijk je vaak wat vreemd naar binnen onder het zadel. Heb er diverse aangepast op verzoek, maar vond dat persoonlijk niet echt een verbetering van het klassieke beeld. je kunt natuurlijk wel je standaard zadelplaat gebruiken voor een zadel met een slanker profiel.
Nopper, van het streetfighter forum is daar een kei in. Blijft het geheel toch mooi aangesloten op frame en spatbord.
jm0fa4qqZcDdiIfXdU0fh3KTlFaIp-kPFvEv1fulhgdJyOQWeBimro_xa2YGSEUfZjeCFu8zOefy0bXG1UFjEUXZxy_YrMmCPMy-3g1hUtoZK6xrhVeR1Zb0RsMfXnS_KBMwC-o7gtqOdDdUd3cHKZIJ43KagmqZLHDU9AI31SvmkBnwHnLV5agvjtOzclwurFdti290TgkTU4-CTnvr6jrevrLGLWDLTAkcltf-yQF_XGspWbE5DxhutV3KF_XURaz5pqKSPkKYl-Uar05DadkBXMKv-l0M6tkQBE4a0UhdfnDZsbfjdgx4y8kCo5JDs96cqYutKozo-ci4-krLPG3PBnKe-gbZOMQjdO3BOJcO4Cqqv00ij9ABOyB-iPPcIzBQKfrFa9Abe13VOcIbIN-PZ8TnZ89MZWARB69_TnL9isgXNGsTeg6f-UIIu4DCxeFD35kOIXoNEdNgAdCmE2-WkgtkDJP3HJdPQFwJndtVDzRaMyNpY54H3ncu-ap1cN9KwnmogxfnYeLvBaFC2o2_AuXrTwm0-CXe3DOdkJiyWGx1Dp4KKu_ZNqMDAy7BfKKMdy68TLV6v8-6JQZUAepkK7iKfi-G4LNfWCU1Mw6u0trzWXLCo-aAiP526ttLNG0B1KP7rIlhbM-C2m2f8y4SPFECn6DmpvabxxSto_iyfQ=w1502-h845-no

1-lpOmk7TfNS__oUE7-qk_aUGbO3C75QvUwEVTwz4CmUA-D2oxZWmhjXe7rUxXYBQKutlus7MeOTZF1Ytb-Xrs7rpkTm0YcNHGPeQXp5wsDfQ96GxRbceyNRLpvEFt0ioiKDA1JyOmIJ0D8xvktELNryg2hrV5YAT8T5rzhHos9oq_5ZF1b_Y_mr4tiXSGXy3Ku_6aRN27pXCdQQUIfhANQYTi25PX1dtcUwktdk9-ByJ8w4AL9x-rNaKj5R3G7sPuDHrS4yG5FOSMrBKD78HzsrggPwx6Sro_xXGo_OrqIEv5x9D5IkaR4dvO2mc6aJGoZtKJZ1d4wso4ShXD991hES3hE5BNauJCG3uA4EJB8S3DWQEcVHFDTRhDtfsBOoJigkmohCfeVe_9KwLDmhwfm8b6TTmvdjJkOA2cgQYCeVpFUHdo-PBJWroi_u4Ixxs2jenn0skfyrH3A-7IgPVlIi39P6pD6ps8xh-vcpsVrox0vtNWw4af4I0JF0GXF1JxM-umkvwc0Xg8pu0LMjxjy-hJAq24xXXtqFTncweJK__CE6XO0vv9L86nMwU-r5Y1DevaolcUoTS6HZtvSs4At_KfTAQ5aGkmxj8i328ph_N67OIHzZLmzz_yjv2zjhJeVMlFYDX9pQJWOFd636vbjGUtrUyDBEc38sxrc7Ok8pFQ=w476-h845-no

Een zadel op eigen gemaakte zadelplaat in verband met een 250 achterband. Laag profiel een een vast punt in je zadel (kuiltje). Voorkomt dat je onderuit gaat zitten en aan je stuur gaat hangen.
En dat kan natuurlijk ook met wat klassiekere uitstraling, dutsen er op, ander leer, enz.....
 
netjes Leon, ik zal aan 'm denken in Januari... :t
Maar de Honda VTX heb ik nog steeds niet uitgesloten van deelname...
hieronder mijn laatste v-twin project; TL1000R
Zelf compleet opnieuw gespoten, inclusief frame. En alles behalve comfortabel... _O-
106Nm bij 197kg droog..
Maar nu tijd voor relaxed cruisen..... :] :Z :Z :Z :Z
full
 
netjes Leon, ik zal aan 'm denken in Januari... :t
Maar de Honda VTX heb ik nog steeds niet uitgesloten van deelname...
hieronder mijn laatste v-twin project; TL1000R
Zelf compleet opnieuw gespoten, inclusief frame. En alles behalve comfortabel... _O-
106Nm bij 197kg droog..
Maar nu tijd voor relaxed cruisen..... :] :Z :Z :Z :Z [afbeelding]


Kon ook op die TL ..langer vorkje, apehanger, en sissybar er op , en go .. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan