Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mt09 is ne hele goeie motor voor zo'n geld, wat een beetje komt door de goedkopere vering. Als je die echter gewoon beter afstelt op je gewicht stuur die wel fijn.

Z1000sx is ook ne hele goeie motor, maar iets meer touring gericht. Wat meer power, maar ook wat meer gewicht.

Thruxton R, de knapste van de 3 en zou ook nog eens lekker sturen. Grootste nadeel is natuurlijk zijn prijs, al zal die wsl ook wel wat hoger blijven zelfs al heb je hem een paar jaar. In jou geval dus niet van toepassing :p


Kzou zeggen, ga eens een testrit maken of vraag eens aan bart of ik om de onze een dagje te lenen ofzo, al hebben wij wel geen 2017 model.
 
Bar en mirror van minder dan 20euro (verzonden) aangekomen vanuit, uk. Zien er degelijk uit voor hun geld, morgen plaatsen als ik tijd heb *O*
 
Zet jullie helm op gvd |(

Over helm opzetten gesproken ... Net terug van Rhodos en daar rijden zo goed als alle locals zonder helm, in t-shirt en korte broek. Rijden naast heel wat Harleys :r :r ook R1's en zo rond, echt zot, vlammen daar dan door drukke straten in een poging om indruk te maken. :N :N

Logische gevolg is dat er daar heel veel kruisjes naast de kant van de weg staan. Volgens taxi-chauffeur zijn 90-95% van die kruisjes van motorrijders. :X
 
Over helm opzetten gesproken ... Net terug van Rhodos en daar rijden zo goed als alle locals zonder helm, in t-shirt en korte broek. Rijden naast heel wat Harleys :r :r ook R1's en zo rond, echt zot, vlammen daar dan door drukke straten in een poging om indruk te maken. :N :N

Logische gevolg is dat er daar heel veel kruisjes naast de kant van de weg staan. Volgens taxi-chauffeur zijn 90-95% van die kruisjes van motorrijders. :X

:o |( :r
 
Binnenkort eens test rijden, eerst onderhoud laten doen, collega sympathiek genoeg dat ik de garagist mocht kiezen en betaalt (moest toch gebeuren als hij hem te koop zet)

Nr1-aPpQVdkstaHHsFmzX83gD75ojMljttL2SsDbehJWkPM7TgN-knX9Xl8JK056iQl2hI4z_7AgUBgja6jKbcYrvAswd8o395jDOrEaot-8EuLz7vjdu946nIl8OavBDPmllHUJJg1wmDvFI7k0bibb9b7yK7OrxhQxngbDidb9fD7aN_KrxArY4lSwRB-3_0-65S_2p8BNUIDxqwu_Bq1higQO3kJTn-RbGV9NLfzAkuVUbo_yayxUb_pFXT6NLCWMLk1FvJyexuY-PoQ4c8amr35W8gUTuPjaaCS-9asBjdpypyBOM6cmuylKvm3O1E7cNHeN2J7aF5ghdZ8mjI0LiMRPPdttK_wd0i1w9nKN1bBdUUB66hc3Y1CtjeHROdjWC_vo-7C8AfuDmrTQ6ihABAVoMhllGdV_0G9ubOWeuqp72lqxf29Z987Ng85Gh2THn949cZvlFdrYJ0_JKJkcnXopazk_QUkgxradYBGX4ETzrCekvjdLLnK9hXO76M7P28_juiHHe_B5gTYfSzj9VGcL2nHWr2HM_pTTklwPhIJAGDnA_aeUTD1kUgtwCa2vR6BEhXUe-01C4QvtSh7eJjP4YUH8kHTaUE7jIEaUf5YKTKqC=w1689-h950-no
 
Over helm opzetten gesproken ... Net terug van Rhodos en daar rijden zo goed als alle locals zonder helm, in t-shirt en korte broek. Rijden naast heel wat Harleys :r :r ook R1's en zo rond, echt zot, vlammen daar dan door drukke straten in een poging om indruk te maken. :N :N

Logische gevolg is dat er daar heel veel kruisjes naast de kant van de weg staan. Volgens taxi-chauffeur zijn 90-95% van die kruisjes van motorrijders. :X
Je mag nu zeggen of denken wat je wil van me...

Maar er is toch niets leuker om lokaal met de vespa ene te gaan drinken in T-shirt en zonnebril 8-) en zeker in zulke landen...

En ja ik weet wat de gevolgen kunnen zijn, zelfs aan 30km/h
 
Laatst bewerkt:
Thruxton r zal het waarschijnlijk niet worden gezien de prijs ,die te koop staan zijn er zo zeker van dat ze gaan krijgen wat ze vragen aangezien er niet zoveel te koop staan |( .
De mt09 is idd knappe moto en prijs is ok nieuw maar dan mss paar maand wachten tot 2018 :?
En dan z1000sx is wel multifunctioneel touring maar ook sportief en betaalbaar van een jaartje oud :Y ,en ideaal om al die tingels ritten mee te doen :X .
 
Laatst bewerkt:
Nu ne motor kopen is idd beetje zonde als je hem enkel voor plezierritjes gebruit.
Ik heb er echter m'n ninja in januari gekocht en m'n mt in oktober :+

Als je er volgend jaar een koopt zorg wel dat het in maart/april is, dan heb je nog even de tijd om pimpzooi te bestellen voor de meerdaagse :t
 
Je mag nu zeggen of denken wat je wil van me...

Maar er is toch niets leuker om lokaal met de vespa ene te gaan drinken in T-shirt en zonnebril 8-) en zeker in zulke landen...

En ja ik weet wat de gevolgen kunnen zijn, zelfs aan 30km/h


Kan altijd gebeuren hé, maar met een R1 ons op de grote baan voorbij vlammen terwijl wij al meer dan 100/u gingen ... Ik vraag mij ook af of die mannen geen vliegen in hun bek krijgen, want meeste dan ook nog zonder zonnebril of zo, snap da nie goed. Zouden da onze helmen dan zijn die vliegen aantrekken? :+ :)
 
Thruxton r zal het waarschijnlijk niet worden gezien de prijs ,die te koop staan zijn er zo zeker van dat ze gaan krijgen wat ze vragen aangezien er niet zoveel te koop staan |( .
De mt09 is idd knappe moto en prijs is ok nieuw maar dan mss paar maand wachten tot 2018 :?
En dan z1000sx is wel multifunctioneel touring maar ook sportief en betaalbaar van een jaartje oud :Y ,en ideaal om al die tingels ritten mee te doen :X .

Gewoon nog maandje of 2 wachten, prijzen zullen er ni slechter op worden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan