Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Gaat steeds beter met Lorenzo en Ducati. Ik snap dat gezeik over en weer niet. We willen toch competitie zien? Hoe meer zielen snel zijn hoe meer vreugd voor ons. Het zijn allemaal helden.
 
Juist,maar sommige menen dat de motGP een soort van "Dallas" is,met goeden en slechten, complotten etc :+
 
Laatst bewerkt:
Wat een bizar goede start weer,van 5 naar 1 binnen 200 meter.
Die klmt er wel,doet het iig stukken beter dan VR die altijd kleurloos was op de duc ondanks alle ondersteuning.

full
 
Wat een bizar goede start weer,van 5 naar 1 binnen 200 meter.
Die klmt er wel,doet het iig stukken beter dan VR die altijd kleurloos was op de duc ondanks alle ondersteuning.

[afbeelding]

Hardlopers bleken ook dit keer echter weer doodlopers :+

oh, en Rossi had na 9 wedstrijden 20 punten meer dan Jorge maar dat vertellen we Paul maar niet, ocharme! ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat me overigens opvalt: Paul is helemaal fan van Lorenzo, maar een waardige OP maken is teveel moeite :+
 
Met alleen goede starts redt je het niet ;)


Bij dragracen anders wel :+

Grappig vind ik wel dat iedere coureur in Q1 en Q2 het licht uit zijn ogen moet rijden om op de eerste rij te komen.
Knalt Lorenzo zijn fiets keer op keer aan het einde van het rechte stuk voor iedereen :+
Dat doet ie toch :t

Haga kon dat ook. :)
Die maakte zich er niet eens druk om,zat toch voorin na de start :]
 
Laatst bewerkt:
Bij dragracen anders wel :+

Scherp! ;)

Grappig vind ik wel dat iedere coureur in Q1 en Q2 het licht uit zijn ogen moet rijden om op de eerste rij te komen.
Knalt Lorenzo zijn fiets keer op keer aan het einde van het rechte stuk voor iedereen :+
Dat doet ie toch :t


Haga kon dat ook. :)
Die maakte zich er niet eens druk om,zat toch voorin na de start :]

Dat is absoluut waar! :Y
 
Bij dragracen anders wel :+

Grappig vind ik wel dat iedere coureur in Q1 en Q2 het licht uit zijn ogen moet rijden om op de eerste rij te komen.
Knalt Lorenzo zijn fiets keer op keer aan het einde van het rechte stuk voor iedereen :+
Dat doet ie toch :t

Haga kon dat ook. :)
Die maakte zich er niet eens druk om,zat toch voorin na de start :]

Altijd fan van Nitro Nori geweest
full

full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan