Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ,ik ben erwin geboren verhuist uit en weer terug komen wonen in almelo, en al geruime tijd in het bezit van een tri colore cbr 1000rr uit 2009.
Ik rij niet veel maar af en toe een rondje om de kerk:-)
Ik lees hier vanaf nu regelmatig mee en het lijkt me leuk om eens naar gilhaus oid te rijden met iemand die de weg weet.
Misschien zien we elkaar eens ergens ,veel plezier en veilige kilometers gewenst.


Is geen probleem hoor!
Ken wel wat weggetjes.. :P
 
Zo...met geduld...zegmaar 5 maand toch nog op de valreep de uitvoering van een vfr gekocht; blauw met abs en givi topkoffer....ook 2005 bouwjaar met grijze ipv zwarte wielen. Bijna 6 uur voor in de trein gezeten, en het scheelt fors mbt prijs; blijkt maar weer geduld bewaren is goud waard..... :X

[
full
 
Zo...met geduld...zegmaar 5 maand toch nog op de valreep de uitvoering van een vfr gekocht; blauw met abs en givi topkoffer....ook 2005 bouwjaar met grijze ipv zwarte wielen. Bijna 6 uur voor in de trein gezeten, en het scheelt fors mbt prijs; blijkt maar weer geduld bewaren is goud waard..... :X

[[afbeelding]

Je kunt het ook anders zien, anders had je deze hele zomer nog kunnen rijden... :+

Maar gefeliceerd, mooi ding!
 
Zo...met geduld...zegmaar 5 maand toch nog op de valreep de uitvoering van een vfr gekocht; blauw met abs en givi topkoffer....ook 2005 bouwjaar met grijze ipv zwarte wielen. Bijna 6 uur voor in de trein gezeten, en het scheelt fors mbt prijs; blijkt maar weer geduld bewaren is goud waard..... :X

[[afbeelding]
Mooie fiets Wil! De kleur vind ik ook mooi, zie je niet vaak.

Top!
 
Laatst bewerkt:
Dank, en het is mijn laatste 'fiets' die ik gekocht heb. Ik neem aan dat gezien mijn koopgedrag, een 'fiets' per 15 jaar, dat ik hiermee moet doen... ;) Zeker vwb betrouwbaarheid... 8-) .....

Rotterdam zuid is leuk om een keer te zien, genoeg verhalen vanmorgen over gehoord, Twente is the place to be... *O*

Ohja, as vrijdag wordt hij gebracht....ik had geen zin om terug te rijden in een takke drukte/regen.

Vandaag ook in een Tesla meegereden.....met een motor ga je het niet redden....wat een power vanaf stilstand tot aan een forse snelheid... :}
 
Laatst bewerkt:
Zo...met geduld...zegmaar 5 maand toch nog op de valreep de uitvoering van een vfr gekocht; blauw met abs en givi topkoffer....ook 2005 bouwjaar met grijze ipv zwarte wielen. Bijna 6 uur voor in de trein gezeten, en het scheelt fors mbt prijs; blijkt maar weer geduld bewaren is goud waard..... :X

[[afbeelding]
Mooie fiets *O*
 
Zo...met geduld...zegmaar 5 maand toch nog op de valreep de uitvoering van een vfr gekocht; blauw met abs en givi topkoffer....ook 2005 bouwjaar met grijze ipv zwarte wielen. Bijna 6 uur voor in de trein gezeten, en het scheelt fors mbt prijs; blijkt maar weer geduld bewaren is goud waard..... :X

[[afbeelding]


Leuk ding!
Zwart ruitje erop en klaar :D
 
Eerst de volgende mod's: powercommander, k/n filter, andere dempers, xenon, aangepaste tandwielverhouding, flapper mod etc..... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan