KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is trouwens de standaart kettingspanning ook voor 2 personen ??

Niet als der ooit 1 ff achterop wil meteen alles naar de tering knalt bij de eerste drempel ??
 
Is trouwens de standaart kettingspanning ook voor 2 personen ??

Niet als der ooit 1 ff achterop wil meteen alles naar de tering knalt bij de eerste drempel ??

Ik ben geen spellingnazi, maar standaart? Kom op man _O-
 
Ik zie niet goed in hoe het aantal passagiers op een motor de standaardt kettingspanning zou beïnvloeden.
Ongeacht hoe zwaar het ding geladen is, de kettingspanning moet steeds voorzien zijn op het volledige veerbereik.
 
Waarvoor dank, vooral die gps moet idd afleesbaar blijven natuurlijk maar als dit zo is bestel ik hem ook eens! :}

Bij deze nog een foto met zicht op de navi in zitpositie.
0Kk5EwE.jpg
 
Als je lekker wilt sturen pak de N25 Wiltz-Kautenbach. Of beter, andersom.
Zo ook weer thuis 265km, die N25 was ik bijna maar zat net op een heuvel en was een en al regen die kant op toen terug en naar Vianden gereden tering man daar zijn mooie wegen als je het over cirvcuit wegen hebt
 
heb ook eens tijd gevonden om een piccie te nemen :)
der komen wel nog wat spullen op maar heb de fiets nog maar enkele dagen, dus rijden gaat voor :)
20170912_181747_zpsfqclv4k4.jpg
 
Heb trouwens nog even terug gekeken op de kaart waar ik langs kwam. Paar wegen tips N10 langs Die Our naar Vianden godver gek....
 
En de N17 van Vianden naar Bleesbruck..
Dat is pas circuit superstrak asfalt.

Kentekenplaat wel verloren vandaag..naja kijk wel even.
 
Laatst bewerkt:
En de N17 van Vianden naar Bleesbruck..
Dat is pas circuit superstrak asfalt.

Kentekenplaat wel verloren vandaag..naja kijk wel even.

Ahhh...dat scheelt luchtweerstand.
Haarspelden bij Esch-sur-Sure al gehad ????
Aanrader !!!!!
 
Ahhh...dat scheelt luchtweerstand.
Haarspelden bij Esch-sur-Sure al gehad ????
Aanrader !!!!!

Top staat in de tomtom vanmiddag eens kijken !!
Groenekaart en verzekeringspapieren op de telefoon staan dus....
 
Laatst bewerkt:
Vandaag was geen succes even in spa wezen kijken niet veel te zien...

Dacht rijd daar wel beetje rond een regenbui en 10/12C was niet fijn op naar huis !!
 
Wat een snuggere harry ben je toch..... je had aantal dagen vrij dan rijdt je toch naar het mooie weer? Dan kost het een paar euro meer maar geniet je dubbel en dwars meer van, zowel het weer als omgeving!
Die euro's die je dan al had betaald voor andere overnachting hasd je snel vergeten.
 
Vandaag naar bastogne oorlogsmuseum..
WO2 ligt ook wel mijn interesse zodoende.
 
Jaja het is gelukt :X O-) schuiver...lekker bochtje even auto inhalen remmen terugschakelen voor de bocht.....alleen ipv remmen gaf ik blijkbaar gas. Motor komt rechtop hoppa zo de bocht uit, voorvelg stuk uit.

Schijven/voorvork nog wel recht wat ik zo kon zien.

Spiegel kappot, alleen toen die weer rechtopstond geen olie te zien op het kijkglas.Uitlaat wat verbogen koplamphuis wat los stuurdemper wat los paar kappen wat scheef.

Motor lekte verder ook geen olie of kvs.
Op de plek waar die gevallen was ook geen olie te zien...wanneer ik hem schuin hield zag je nog wel wat.

Ook geen olie op het blok, toen die op de bergauto stond nog een keer onder het blok enzo gekeken niks geen olie...anders had die nog wel gelekt zou je zeggen.

Heeft ook niet over het asfalt gegleden.
Rechtop de berm in en pof tegen een beste struik aan.

Gelukkig alleen dikke/stijve pie.. uh knie.
Ben allang blij dat ik niet in het ziekenhuis lig ofzo of botbreuken man man man.

Motor staat nu bij de berger komende week wordt de motor naar de dealer gebracht in Apeldoorn.

Morgen dealer maar even bellen.
Heb dat op de vorige motor ook weleens gehad gas geven tijdens het remmen ofzo, had dat van de week ook al, beetje stuiterend van een heuvel af, slecht asfalt, dat ik toch wat gas gaf perongeluk.

Zal wel aan mijn onkunde liggen :z
 
Jaja het is gelukt :X O-) schuiver...lekker bochtje even auto inhalen remmen terugschakelen voor de bocht.....alleen ipv remmen gaf ik blijkbaar gas. Motor komt rechtop hoppa zo de bocht uit, voorvelg stuk uit.

Schijven/voorvork nog wel recht wat ik zo kon zien.

Spiegel kappot, alleen toen die weer rechtopstond geen olie te zien op het kijkglas.Uitlaat wat verbogen koplamphuis wat los stuurdemper wat los paar kappen wat scheef.

Motor lekte verder ook geen olie of kvs.
Op de plek waar die gevallen was ook geen olie te zien...wanneer ik hem schuin hield zag je nog wel wat.

Ook geen olie op het blok, toen die op de bergauto stond nog een keer onder het blok enzo gekeken niks geen olie...anders had die nog wel gelekt zou je zeggen.

Heeft ook niet over het asfalt gegleden.
Rechtop de berm in en pof tegen een beste struik aan.

Gelukkig alleen dikke/stijve pie.. uh knie.
Ben allang blij dat ik niet in het ziekenhuis lig ofzo of botbreuken man man man.

Motor staat nu bij de berger komende week wordt de motor naar de dealer gebracht in Apeldoorn.

Morgen dealer maar even bellen.
Heb dat op de vorige motor ook weleens gehad gas geven tijdens het remmen ofzo, had dat van de week ook al, beetje stuiterend van een heuvel af, slecht asfalt, dat ik toch wat gas gaf perongeluk.

Zal wel aan mijn onkunde liggen :z

Gas geven ipv remmen? Veel Belgische biertjes genoten of hoe moet ik dat zien? Zeker als het vaker gebeurt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan