Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
\
Je zegt het zelf al : in aanloop van het seizoen ;)

Snap sommige mensen echt niet.. regelmatig valt er iemand in en je hoort er weinig over, nu is het een NL er en ineens moet alles anders etc etc..
Hoop dat er niet straks ineens allemaal "verstappen "fans naar de GP gaan kijken[/quote]

Waarom niet ...zie ik alleen maar als positief.


Ik zie dat als negatief, vooral omdat het meteen vanaf race 1 kenners zijn en dat ze met eigen waarheden komen ;)
De F1 is en was gelukkig al niks en door de "maxmania" zijn er nu heel veel succes supporters bij gekomen.. waar de tv uit gaat als max er uit ligt ;)
 
Ik heb vernomen dat rossi woensdag voor Aragon nog ff gaat knallen met een R1 ( denk op Misano ) om te kijken of hij naar Aragon gaat afreizen om puntjes te sprokkelen of dat hij thuisblijft en Michael erop laat rijden.
 
DJl5CwrXcAEnkrb.jpg
 
Ik zie dat als negatief, vooral omdat het meteen vanaf race 1 kenners zijn en dat ze met eigen waarheden komen ;)
De F1 is en was gelukkig al niks en door de "maxmania" zijn er nu heel veel succes supporters bij gekomen.. waar de tv uit gaat als max er uit ligt ;)

Helemaal mee eens...
Daarom kijk ik nu nog steeds geen F1 meer..
De tijd van Hill, Ville (junioren dan), Montoya, Mika Hakki, Jos, daar keek ik wel naar.
Tot de lol er vanaf was, en het alleen maar 'rondjes rijden' werd..
Kan nu mensen die nooit keken, en Max rijdt mee, en massaal zitten ze voor/achter de buis.
Nehhhhh B|

Onze Bo rijdt ook in de Moto3, en wordt geen aandacht (in de media) aan besteedt,
vdM gaat in de GP zijn ding doen, en heeft zijn 55seconds of fame op nationale tv..
Als Max op het podium staat, wordt het groot nieuws..
Dus ja...
Wat moet je ervan zeggen?



Zelf lekker vrij genomen de vrijdag. en voor de buis hangend.

vdM, doe lekker je ding en bovenal GENIET ervan :t
gaan wij ook doen :Y
Ongeacht of je nu 1e of laatste wordt. dat nemen ze hem niet meer af..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vernomen dat rossi woensdag voor Aragon nog ff gaat knallen met een R1 ( denk op Misano ) om te kijken of hij naar Aragon gaat afreizen om puntjes te sprokkelen of dat hij thuisblijft en Michael erop laat rijden.

Ik hoop dan op die van Michael.
Ik kan mij nog herinneren dat Cal Crutchlow daar in 2010 enorm veel profijt van heeft gehad.
 
Een Nederlandse sporter gaat een van de grootste/beste coureurs allertijden vervangen/op zijn motor rijden. De NOS gaat er helemaal op los en besteed in 55 seconden uitgebreid aandacht aan... :r

Beter iets als niets.
Hopelijk komt hierdoor ook meer sponsering los voor de Nederlandse motorsport
 
Amen ! :)

Laat die succes supporters maar lekker F1 kijken, houden we de Gp nog een beetje "puur "

Motorsport is afhankelijk van geld, zonder supporters geen geld... welke reden ze komen kijken maakt toch niet uit, zijn nu ook hordes mensen met het TT weekend op Assen die alleen komen omdat het een mooi excuus is om veel bier te zuipen, ondertussen kan Assen wel mooi investeren in de faciliteiten waar iedereen van profiteert...

Bovendien meen ik dat je Rossi fan bent? Zijn genoeg "echte fans" te vinden die Rossi fans ook liever kwijt dan rijk zijn... B|
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan