Het Drenthe & Groningen Topic - nieuwe stijl Super Sicks

Status
Niet open voor verdere reacties.
VOER

840931303_8d0f91aeed_b.jpg
 
Zo maar eens kijken of de fysiotherapeut wat voor mij kan betekenen....
... vanmorgen weer een goed kwartier bezig geweest om een paar sokken en schoenen aan te krijgen. :/

Jaja.... ook ik word ouder. Misschien dat er nog plek is in het verzorgingstehuis bij Wim...
... die ballonspelletjes en uitjes zijn best leuk. :Y
 
Hallo D&G rijders, ik lees al een tijdje in het diepste geheim mee en nadat ik vorige week FastEddy gespot heb stel ik me toch maar eens voor. Ik ben Werner, kom uit het midden van Drenthe..... en het lijkt me wel eens leuk om mee te rijden. Misschien dat ik 17 september 'al' aan kom sluiten. :t
 
Hallo D&G rijders, ik lees al een tijdje in het diepste geheim mee en nadat ik vorige week FastEddy gespot heb stel ik me toch maar eens voor. Ik ben Werner, kom uit het midden van Drenthe..... en het lijkt me wel eens leuk om mee te rijden. Misschien dat ik 17 september 'al' aan kom sluiten. :t

Hallo Werner, welkom hier.
Dat je nog durft na het stiekumme meelezen siert je :t

Heeft Eddy je kibbeling belooft :?

Wellicht tot zondag, je weet toch intussen wat er gebeurt als je hier beloftes doet en ze niet nakomt.....
 
Laatst bewerkt:
nadat ik vorige week FastEddy gespot heb
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Vorige week met de toerrijders door Midden-Drenthe gekomen, maar ik heb niemand met een bordje gezien waarop stond:
"Ik ben Werner" :N
 
Laatst bewerkt:
Hallo D&G rijders, ik lees al een tijdje in het diepste geheim mee en nadat ik vorige week FastEddy gespot heb stel ik me toch maar eens voor. Ik ben Werner, kom uit het midden van Drenthe..... en het lijkt me wel eens leuk om mee te rijden. Misschien dat ik 17 september 'al' aan kom sluiten. :t

maxresdefault.jpg


... leuk dat jij uit de kast komt en ook mee begint te communiceren en wellicht rijden.
Snap dat het af gaat hangen van het feit of de Italiaan überhaupt wil starten... :P

Wie weet tot zondag... :t
 
Laatst bewerkt:
VOER

dry%20needling.jpg


... wordt naast fysiotherapie binnenkort ook nog gebruikt als "dartbord" -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan