Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

mooie waarden, loopt een stuk soepeler ook zo te zien.
Echt een stuk soepeler, motor ging eerst hikken als je op het gas ging en liep stationair iets van 2000rpm.

Nu nog even kijken naar een veren upgrade, de voorvork keerringen zien er niet meer zo fris uit en als ik dan toch al bezig ben kan ik er beter wat beters onder steken. :)
 
andere vork of stijvere vering en/of een dikkere olie? of cartridges inbouwen? :P
Geen andere voorvork, wil wel de originele look behouden gezien die op de luchtfilter en demper na geheel origineel is (incl. boekje en gereedschap :9). Mag wel iets stijver maar niet zo als bij mijn andere Hawk, die werd wel wat zoekerig/stuiterig op slecht wegdek. Iets wat op sommige binnenwegen niet fijn is. Weet zo niet meer wat er voorop zit, achter zit er een Hagon op.

Wil dus iets wat het goed doet op leuke stuurweggetjes met strak asfalt (geen circuit) maar ook nog fatsoenlijk werkt op slecht wegdek. Wat dan het beste is weet ik niet, ben me aan het inlezen. :)
 
Ik ben benieuwd waar je op uitkomt en wat je bevindingen er dan mee zijn. Dat is namelijk ook iets wat ik nog graag aanpak bij de Revere.
 
Zat ook al op de site van HK, ze hebben zelfs een app. :9
Dan is het wel in één keer goed, ligt alleen niet om de hoek. Mag het eerst wel wat mooier weer worden voordat ik daar naartoe tuf.
 
Hallo Hawk-liefhebbers,

Ik kon 't niet laten en heb deze gearresteerd een paar dagen geleden, werk in uitvoering nog, gele oren zijn weer grijs en knippers, spiegels, handvaten etc moeten er nog af, balhoofd is rot en niet alle lampjes branden, maar de 'basis' is leuk, rood, klinkt goed en ben dol op Hawk, naast VFR en nog wat ander 'Honda grut'..

Dus als ik t af en toe niet meer zie zitten, en hier om hulp schreeuw, dan zijn jullie vast op de hoogte/gewaarschuwd enzo... :W 8-)




full
 
Hallo Hawk-liefhebbers,

Ik kon 't niet laten en heb deze gearresteerd een paar dagen geleden, werk in uitvoering nog, gele oren zijn weer grijs en knippers, spiegels, handvaten etc moeten er nog af, balhoofd is rot en niet alle lampjes branden, maar de 'basis' is leuk, rood, klinkt goed en ben dol op Hawk, naast VFR en nog wat ander 'Honda grut'..

Dus als ik t af en toe niet meer zie zitten, en hier om hulp schreeuw, dan zijn jullie vast op de hoogte/gewaarschuwd enzo... :W 8-)


[afbeelding]

Ziet er goed uit. Gefeliciteerd!
 
Hallo Hawk-liefhebbers,

Ik kon 't niet laten en heb deze gearresteerd een paar dagen geleden, werk in uitvoering nog, gele oren zijn weer grijs en knippers, spiegels, handvaten etc moeten er nog af, balhoofd is rot en niet alle lampjes branden, maar de 'basis' is leuk, rood, klinkt goed en ben dol op Hawk, naast VFR en nog wat ander 'Honda grut'..

Dus als ik t af en toe niet meer zie zitten, en hier om hulp schreeuw, dan zijn jullie vast op de hoogte/gewaarschuwd enzo... :W 8-)




[afbeelding]
Welkom! leuke motor, ga je veel plezier van hebben. *O*

Wel rare handvatten trouwens, voor op een naked. :9
 
Hallo Hawk-liefhebbers,

Ik kon 't niet laten en heb deze gearresteerd een paar dagen geleden, werk in uitvoering nog, gele oren zijn weer grijs en knippers, spiegels, handvaten etc moeten er nog af, balhoofd is rot en niet alle lampjes branden, maar de 'basis' is leuk, rood, klinkt goed en ben dol op Hawk, naast VFR en nog wat ander 'Honda grut'..

Dus als ik t af en toe niet meer zie zitten, en hier om hulp schreeuw, dan zijn jullie vast op de hoogte/gewaarschuwd enzo... :W 8-)




7f975b6e6d7972e7d5ab421ac8f8b857
]

Gaaf :} veel plezier ervan, show us the results!
 
Ik heb een leuke flater begaan :X ik wilde m'n Hawk over laten spuiten in Italian Red, de originele kleur, en had bijbehorende stickers besteld. Vervolgens gaat de Hawk naar m'n vriendin, en die wilde wat wildere kleuren...
Dus; stickers meegegeven, en alles laten spuiten, maar zonder er bij na te denken dat de stickers een rode achtergrond hebben.
De LAATSTE twee tankstickers voor de Hawk die Honda op de plank had liggen, en ik heb ze verprutst... want we hebben toch besloten de tank opnieuw te laten spuiten, maar dan met stickers zonder gekleurde achtergrond. To be continued!

hawkspuit2.jpg

hawkspuit1.jpg
 
Kun je je vriendin niet overtuigen dat ze de oranje strepen in Honda rood moeten maken. Dan kloppen de kleuren weer met het sticker....... Of je laat de twee banen wrappen met rood en ben je een stuk goedkoper uit van alles te laten spuiten.
 
Kun je je vriendin niet overtuigen dat ze de oranje strepen in Honda rood moeten maken. Dan kloppen de kleuren weer met het sticker....... Of je laat de twee banen wrappen met rood en ben je een stuk goedkoper uit van alles te laten spuiten.

Haha, dan ken je mijn vriendin nog niet :P we hebben het overwogen, maar het wordt toch opnieuw spuiten. Kost wat, maar dan is het wel uniform. En ik laat meteen een achtergrondloze mal maken voor deze stickers, zodat ze nog leverbaar blijven ondanks dat Honda ze niet meer aanbiedt.
 
Ik ben benieuwd, enne... mocht je de 'gt 647 zijkant en honda sticker achterop' weten te vinden, dan houd ik me aanbevolen ! Benieuwd naar het eindresultaat !
 
Ik ben benieuwd, enne... mocht je de 'gt 647 zijkant en honda sticker achterop' weten te vinden, dan houd ik me aanbevolen ! Benieuwd naar het eindresultaat !

Daarvan heb ik de laatste drie stuks gekocht, zitten op de achterkuip (nog geen foto van). Van het Honda stickertje achterop heb ik er nog een in back-order staan, geen idee of die nog komt...
 
Was me niet eens opgevallen dat de sticker die kleur heeft....

Volgens mij heb ik ook nog wat decals liggen van een originele Hawk. Echter, mijn hawk is geen 650 meer dus die stickers komen er sowiezo niet op. Ook de honda sticker achterop niet. En misschien de Hawk sticker ook niet omdat ik een retro look wil op mijn tank.
 
Laatst bewerkt:
@defiduc; mocht je er wat van 'kwijt' willen, laat 't me weten? De mijne is origineel (op de stickers na), ik hoef niet meer zo hard ;-) De tankstickers heb ik!
 
Terug
Bovenaan Onderaan