Clubweekenden Ned. Ver. Zijspanrijders ( NVZ )

Niks te doen dit weekend? zin in een toertje? toer eens met je zijspan naar de NVZ, komend hemelvaartweekend staan we op camping Fuusekaul in Heiderscheid in Luxemburg.
 
Voor Dropje en andere geinteresseerden, weekend van 22 september zitten we in Kats, Zeeland. Wees welkom.
 
Voor Dropje en andere geinteresseerden, weekend van 22 september zitten we in Kats, Zeeland. Wees welkom.

EHE had het er afgelopen weekend al over.
Nu is Kats wel heel erg dicht bij , zal de agenda bij vrouwlief eens even checken.
En anders kan ik de dames ook wel effe mee nemen neem ik aan.

Is er iets van een programma, op de zaterdag? Met een rondrit oid?

Zaterdag 's avonds kan ik niet..
 
Laatst bewerkt:
Voor mij een steenworp afstand,plan was om naar Berlaar te gaan.Maar denk dat ik dan toch maar naar Kats moet .Gezien het aantal "bekenden"van hier
 
Ik heb het ook in de agenda gezet. Wellicht dat ik even langspiep met 1 van m'n meisjes. Ik durf nog niks te beloven want het is weer enorm hectisch, zowel zakelijk als prive.
 
IN principe hebben we (voorlopig) die zaterdag overdag nog niks, dus ik kom wel effe langs hobbelen, effe kijken wie er van de dames mee komen.
 
Zaterdagmiddag is er een toerrit, en zaterdagavond gezamelijke BBQ, wel zelf vlees meenemen, de BBQ,s nemen we zelf mee.
EHE had het er afgelopen weekend al over.
Nu is Kats wel heel erg dicht bij , zal de agenda bij vrouwlief eens even checken.
En anders kan ik de dames ook wel effe mee nemen neem ik aan.

Is er iets van een programma, op de zaterdag? Met een rondrit oid?

Zaterdag 's avonds kan ik niet..
 
Dit weekend is door clublid Harry uit Vlissingen geregeld, weekenden zijn altijd gezellig en ontspannen, gezellig volk, biertje, of ander drankje, kampvuur ( indien mogelijk) de kids vermaken zich ook altijd goed.

oftewel gewoon aanschuiven....
 
Zaterdagmiddag is er een toerrit, en zaterdagavond gezamelijke BBQ, wel zelf vlees meenemen, de BBQ,s nemen we zelf mee.

Hoe laat is de toerrit altijd ongeveer plus/minus ?

Niet dat ik aan kom schijten en iedereen is net weg... :+
 
Het najaarsweekend NVZ is in Zeeland op

camping Weizicht.
Noordlangeweg 19.
4485 PK Kats.
 
Het plan is nog steeds om te komen buurten.

Er is alleen weer van alles verandert, dus ik weet nog even niet precies in welke samenstelling ik/wij komen en hoe laat precies.
Ik denk in de loop van de ochtend.
 
Staat hier gewoon met pen in agenda dus komt geen speld meer tussen.
 
Ik ga het niet redden dit weekend, jammer maar helaas.
Veel plezier allemaal! Het beloofd prachtig weer te worden!
 
Jullie hebben geluk met het weer
Ik hoop dat het gezellig is ik moetnaar een feest
Vandaag wel naar de Eifel geweest 410 kM gereden
 
Iedereen word daar s'morgens op zijn dooie gemak wakker na een zware nacht (veronderstel ik )
JFJ in zijn luie stoel , en een gezicht op weer iemand van hier kunnen plakken , sidebike ..

Ik heb niemand willen storen in die rustige momenten en ben vertrokken zoals ik gekomen ben , zonder te veel lawaai :-)
 
Bere gezellig,wakker geworden met een punt kop,pffffff

Organisatoren NVZ ,TOP , bedankt voor de super dag !!

Veel "onbekende" "bekenden" gesproken ,van slap gelul,tot technische hoogstandjes .Het werd vlot laat in ieder geval
 
Terug
Bovenaan Onderaan