Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had het juist bij de normale, daarom de double bubble erop gezet.
Bij mij wappert het precies van onder mn helm in, knettergek wordt je ervan. Op het circuit is het een best ruitje, ligt er ook aan hoe lang je zelf bent natuurlijk. Jij al een 180/60 bandje onder dat pk monster van je gehad Roy? Ben wel benieuwd wat je er van vindt.
 
Bij mij wappert het precies van onder mn helm in, knettergek wordt je ervan. Op het circuit is het een best ruitje, ligt er ook aan hoe lang je zelf bent natuurlijk. Jij al een 180/60 bandje onder dat pk monster van je gehad Roy? Ben wel benieuwd wat je er van vindt.

Lengte verschil van 2cm kan dat verschil al maken.

Bij aanschaf 1 dag mee gereden. Wil volgend jaar wel kijken naar de 60 hoog maar vind ze vrij duur.
 
Lengte verschil van 2cm kan dat verschil al maken.

Bij aanschaf 1 dag mee gereden. Wil volgend jaar wel kijken naar de 60 hoog maar vind ze vrij duur.
Denk dat ik bij meet the speed er een 180/60 om laat leggen, ff overleggen met die lui daar. Gaan er zat mee die er verstand van hebben .
 
Denk dat ik bij meet the speed er een 180/60 om laat leggen, ff overleggen met die lui daar. Gaan er zat mee die er verstand van hebben .


Wat doe je dan als je een 2 cm pussy streep overlaat :P

Ik probeer nu een tijdje 180/55 uit reed met een 190/55. Dunlop maakt geen 180/60 helaas.
 
Wat doe je dan als je een 2 cm pussy streep overlaat :P

Ik probeer nu een tijdje 180/55 uit reed met een 190/55. Dunlop maakt geen 180/60 helaas.
Haha 2 centimeter is wel erg veel ja :$ . Die 180/60 Is ook iets hoger, dus de motor komt iets voorover te staan. Voor mijn gevoel kan die dat wel hebben. Ga het gewoon proberen :]
 
Haha 2 centimeter is wel erg veel ja :$ . Die 180/60 Is ook iets hoger, dus de motor komt iets voorover te staan. Voor mijn gevoel kan die dat wel hebben. Ga het gewoon proberen :]


Noemen we je gewoon de pussy he :P Dat hoger achterop gaat wel goed komen :t Anders als hij achter te lichtvoetig wordt dan kan je aan de voorzijde wat pre-load meer meegeven.
 
Morgen even deze clip=ons erop zetten zat mezelf een beetje in de weg in strubben.Deze kunnen wijder gezet worden en zijn ook langer.

ncmv0ttfrcxav.jpg
 
Vraagje aan de 600/750 rijders.

Ik heb nu een volledig akrapovic systeem op de 1000, met de afgeschuinde demper.
Maar ik ben meer voor de normale demper, nu wil een ik slip-on erbij kopen maar als het toch gaat gelijk 1 met E keur.

Die van de 600/750 2008/2010 is nog genoeg te koop en heeft e keur.
Mijn vraag is of iemand weet of de linkpijp bij die modellen ook 60 mm is (waar de demper erop gaat).

Als dat zo is bestel ik die,.
Dan komt de nieuwe linkpijp te koop met met afgeschuinde demper en hou ik de normale hexagonal zelf.
Mocht er dus iemand een afgeschuinde (500 km mee gereden) demper zoeken met linkpijp voor een 600/750 van 2008/2010 dan zou dat helemaal mooi zijn :)

Alvast bedankt.
, dit is de demper die ik nu heb, alleen dat slip-on dus niet met vaste linkpijp ;)
silencieux-adaptable-slip-on-mono-silencieux-akrapovic-pour-suzuki-gsx-r-1000-l2-l5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Morgen even deze clip=ons erop zetten zat mezelf een beetje in de weg in strubben.Deze kunnen wijder gezet worden en zijn ook langer.

[afbeelding]
Als je daar eenmaal mee hebt gereden wil je niet weer terug naar originele clipons.
Heb zelf een paar Renthals staan vrij breed maar vind het geweldig,samen met die andere gashandvat buis doet het de gixxer recht.
 
Als je daar eenmaal mee hebt gereden wil je niet weer terug naar originele clipons.
Heb zelf een paar Renthals staan vrij breed maar vind het geweldig,samen met die andere gashandvat buis doet het de gixxer recht.


Dat klopt Marten in heb op de andere twee gixxer racers al VORTEX clip-ons gemonteerd een wereld van verschil is het.

Moet zeggen dese STP clip- ons zijn ook erg mooi . Had eerst Gilles op het oog maar vanaf gezien omdat je die niet kunt verstellen in lengte uit.
 
Dat klopt Marten in heb op de andere twee gixxer racers al VORTEX clip-ons gemonteerd een wereld van verschil is het.

Moet zeggen dese STP clip- ons zijn ook erg mooi . Had eerst Gilles op het oog maar vanaf gezien omdat je die niet kunt verstellen in lengte uit.

Kleurstelling is ook even wat beter dan het grijze.

Mooi spul. Is dat zelf een beetje te doen?
 
Kleurstelling is ook even wat beter dan het grijze.

Mooi spul. Is dat zelf een beetje te doen?

Jawel hoor het is eventjes uitvogelen en weer afstellen.Probleem is je rempotje vloeistof die zal ander gemonteerd moeten worden.Heb ze bij alle drie de motoren anders zitten _O-

Je haalt de kroonplaat los die leg je naar voren toe.
Dan begin je links haal eerst het handvat eraf met remmen reiniger of perslucht.
Je haalt links alles los clip on trek je eraf.
Het ( bedieningsknoppen ) van de oude clip on neem je over op de nieuwe buis en dan boor je er een gaatje 5mm erin.Alles monteren dan en dan ga je rechts doen.Het handvat rechts rubber kan blijven zitten je schuift zo de clip on eraf en erop ook daar gaatje boren.

Bij montage kroonplaat eventjes de motor voorzijde opbokken dan past de kroonplaat beter.Je hebt die as+moer en beide voorpoten dat moet je uitlijnen en met opbokken gaat dat beter.
 
Kleurstelling is ook even wat beter dan het grijze.

Mooi spul. Is dat zelf een beetje te doen?
Ahh,De harkema leeft ook nog,hie dy oars ek noch net yn,e ljouwerter stean sjoen,sorry.
Je zou nog even langs komen met de motor om naar die achterrem te laten kijken,kan deze week mooi..
Kan ik beginnen met zagen en vijlen..
Voor dat gaatje in de clipon boren hep Bombatsracing een malletje gemaakt.
 
Lang verhaal, kort antwoord:
Vraag het iemand die zo'n pijp te koop heeft? :P
Heb al via marktplaats benaderd maar die geeft geen antwoord, ik dacht misschien zijn er toevallig die hier met zo'n pijp rijden en wel eens een schuifmaat vasthebben ;)
 
Ahh,De harkema leeft ook nog,hie dy oars ek noch net yn,e ljouwerter stean sjoen,sorry.
Je zou nog even langs komen met de motor om naar die achterrem te laten kijken,kan deze week mooi..
Kan ik beginnen met zagen en vijlen..
Voor dat gaatje in de clipon boren hep Bombatsracing een malletje gemaakt.

Beste Marten,

Klopt ma is gjin waar. Ma kom zekers nog langs. Dan doch ik op tyd een berichtje.

Groetjes Anne Monsma
 
iq26mneeboepw.jpg


Net een BOS dempert gekocht voor de K4 wilde slip-on carbon . Blijkt hij een ex monteur ten kate van vdMark te zijn.Toevallig werken we ook nog eens bij dezelfde baas. _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan