Ride Report: Trollen, Trekkershutten, Terrorvissen

Ik heb zojuist nog wat onbewerkt video materiaal achter elkaar gezet, geeft wel een mooi beeld van de uitgestrektheid.

Ik moest echt zoeken naar beelden waar ik mensen tegen kom.

 
Altijd lastig om van al die gave beelden de juiste te nemen. Een pakkend filmpje moet niet veel langer zijn dan 5 minuten. Onderstaand geeft hopelijk een mooie impressie.

Enne, niet te serieus nemen die "frenchfries productie maatschappij" 😊🤡


Veel kijkplezier, hoop dat t bevalt.

Groet!

Leuk filmpje, zo heb ik in het verleden eens tien dagen in een canadese kayak getrokken door midden zweden, zelfde landschap (zonder wegen, dat dan weer wel)...heel apart, alleen die muggen...
 
Knap trouwens dat die gps-houder het gehouden heeft, dat rammelt onverhard toch heel behoorlijk...moet toch iets stevigers voor te verzinnen zijn lijkt mij? Staan al die bospaden op de gps? Ik gebruik zelf altijd de gpsmap62s, overal inzetbaar, ter land en ter zee...
 
Knap trouwens dat die gps-houder het gehouden heeft, dat rammelt onverhard toch heel behoorlijk...moet toch iets stevigers voor te verzinnen zijn lijkt mij? Staan al die bospaden op de gps? Ik gebruik zelf altijd de gpsmap62s, overal inzetbaar, ter land en ter zee...

GPS mount is zit beter vast dan je denkt. Idd, voor het echte zware (tril) werk, volstaat een ram mount waarschijnlijk beter, maar ach, dat zien we dan wel weer.

In principe staat elk bospad op de GPS, mits je er een kruimelspoor van hebt gemaakt ;)
 
Man o man, wat ziet dat er heerlijk uit!! Zo'n schitterend land :9 :9

Absoluut, al duurt het even voordat je gewend bent aan de "eenzaamheid". Maar dat gevoel had ik alleen de eerste dag eigenlijk. Een mooie generale repetitie voor 2018 :9
 
Nou, de kogel is door de kerk. Het waren 33.000 hele mooie kilometers samen. Ik hoop dat ik er iemand heel erg blij mee kan gaan maken. Want hij staat op marktplaats. Er komt vast iets moois voor in de plaats. De avonturen waren gaaf. Maar ik ga toch eens iets "lichters" proberen. Zodat de toekomstige reizen nog "avontuurlijker" gemaakt / samengesteld kunnen worden :-)

full
 
Voor jouw soort tripjes zie je toch wel erg veel de 690 R voorbij komen, zoals op horizons unlimited.

of ligt er iets anders in de planning ?

9200000030251983.jpg



met handvfat voorruit blubber trekken en bak voor koeling spa geel ....
 
Voor jouw soort tripjes zie je toch wel erg veel de 690 R voorbij komen, zoals op horizons unlimited.

of ligt er iets anders in de planning ?

[afbeelding]


met handvfat voorruit blubber trekken en bak voor koeling spa geel ....

_O-

Hahaha, ik heb volgens mij onbewust een bepaald "image" opgebouwd :P

Idd, de 690 staat op de shortlist.
 
Terug
Bovenaan Onderaan