Motorcross is ook motorsport

Ik hoop dat het droog blijft ,....beetje regen geen probleem , maar zand en regen is cement in je radiateur en dan is het over en sluiten .....Herlings vorig jaar overkomen ..pakte net nog wat puntjes geloof ik.

Hij won de GP met 47 punten (2-1 resultaat).
 
Zeker, meer wins nu al dan Cairoli... jammer vd blessure in het begin maar verder prima rookie year.
Cairoli zal wel stoppen volgende jaar want Herlings zal niet te stoppen zijn :Y
Denk het niet hoor. Cairoli is niet bang voor de confrontatie met Herlings. Bovendien wil hij natuurlijk ook graag die 10e titel nog binnen halen zodat hij op gelijke hoogte komt met stefan everts. Al zal hij daar waarschijnlijk wel wat geluk bij nodig gaan hebben. (in de vorm van een geblesseerde herlings)
 
Heerlijk om te zien hoe hij eind dit seizoen steeds beter in zn vel zit op die 450 :} \\


Moeten we geen Herlings topic maken :P ?
 
Laten we Nancy van de Ven niet vergeten. Zij kan volgende wedstrijd al kampioene worden bij de WMX!
:]
Al liggen de punten in het kampioenschap wel heel dicht bij elkaar.

1 Nancy van de Ven 193 Pnt
2 Courtney Duncan 191 Pnt
3 Livia Lancelot 190 Pnt
4 Kiara Fontanesi 188 Pnt
 
Waar kan ik de MXoN op kijken? Ik ga geen 26 euro voor de mxgp tv betalen. Misschien op de NOS app? Motors tv heb ik niet meer.
 
Mocht iemand morgen een link hebben naar een gratis stream GRAAG! Kwali ook gezien op Facebook. Herlings en Bogers :} :}

NOS.NL een bericht gestuurd of ze morgen uitzenden. Geen bericht terug dus waarschijnlijk niet.
 
Mocht iemand morgen een link hebben naar een gratis stream GRAAG! Kwali ook gezien op Facebook. Herlings en Bogers :} :}

NOS.NL een bericht gestuurd of ze morgen uitzenden. Geen bericht terug dus waarschijnlijk niet.

Heb gisteren ook de nos een bericht gedaan. Is wel gelezen, maar ook geen antwoord..
 
Terug
Bovenaan Onderaan