KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eensch met Gerar1 (wél borsthaar, geen tattoo''s) , maar dat vereist een minimum aan open geest, en die is er bij bvb. Tok niet...vermits hij verklaart dat die Adventures hem niet interesseren...

Dan beter een apart topic.... we kunnen er nog steeds gaan lezen hoe die ruigerds bij elkaar gaan uithuilen dat ze weer het snot in de ogen gereden werden door zo'n mietjesfiets.... met 160 PK .... :+

Klopt helemaal...is niet mijn motor want voor offroad te zwaar, wel als reisbrommer...maar op bochtige enge wegen haal je het niet met een adventure tegen een SMT/SMR...ja, op het rechte stuk wil die 160 pk wel maar daar heb je weinig aan. Maar ik pleit eigenlijk voor opsplitsing omdat vele SMT/SMR rijders met smacht wachten op opvolgers in dat segment en in de regel niet zinnen op een adventure...that's all, dan heeft ieder in zijn topic verhalen over de motor waar je hartje naar uit gaat, niks of niemand let je om in een ander topic te gaan lezen...hoezo hokjesgeest... :+
 
Eensch met Gerar1 (wél borsthaar, geen tattoo''s) , maar dat vereist een minimum aan open geest, en die is er bij bvb. Tok niet...vermits hij verklaart dat die Adventures hem niet interesseren...

Dan beter een apart topic.... we kunnen er nog steeds gaan lezen hoe die ruigerds bij elkaar gaan uithuilen dat ze weer het snot in de ogen gereden werden door zo'n mietjesfiets.... met 160 PK .... :+


Denk dat de ruigerds daar minder last van zullen hebben, want het zal meer andersom zijn. Dat de kwiebussen die een fiets hebben met 160pk de rijles krijgen van de ruigerds met een R/T fietsje met maar 120 peekaatjes..... O-) :+
 
Eensch met Gerar1 (wél borsthaar, geen tattoo''s) , maar dat vereist een minimum aan open geest, en die is er bij bvb. Tok niet...vermits hij verklaart dat die Adventures hem niet interesseren...

Dan beter een apart topic.... we kunnen er nog steeds gaan lezen hoe die ruigerds bij elkaar gaan uithuilen dat ze weer het snot in de ogen gereden werden door zo'n mietjesfiets.... met 160 PK .... :+
:} _O-
 
Omdat ik een opdeling wil?

Puur racisme :+

Omdat ik zwart ben
1290_sadvs_my17_black2.png
 
Nogmaals, ik wil best afsplitsen echter alleen bij voldoende belangstelling, anders heeft het weinig zin...dus laat maar horen...
 
Voor mij hoeft splitsen niet zo, zo waanzinnig veel wordt er ook niet gepost toch?
Hebben van binnen allemaal een oranje hart toch?
En waar zou een 950 SE onder vallen?
Offroad-roots, maar rijdt als een SM....
 
Had btw bijna m'n SE ingeruild op een SMT..... inruilprijs viel nogal tegen dus er niet uit gekomen & misschien beter ook, de SE blijft toch m'n leukste pretmobiel ever!
full


Hoewel de SMT wel geschikt is voor 2up en beter remt.....
 
Nogmaals, ik wil best afsplitsen echter alleen bij voldoende belangstelling, anders heeft het weinig zin...dus laat maar horen...

Je begon er zelf over dus nou niet terugkrabbelen....heaumeau 8-)




Maakt mij op zich weinig uit, hoeveel actieve posters hebben we hier in dit topic 30-40?. Daarvan is de helft van de oude hardcore stempel en die andere helft, als ze niet bezig met het programmeren van de 10 CPU's van hun motor of het navigatiesysteem, van het nieuwe type.
 
Ik heb een breed interesseveld : ofschoon ik hier door o.m. door Burgerking word gedoodverfd als een GS-rijder, heb ik ook Fireblades , R1 en KTM ENDURO (gehad)... voor mij hoeft dit splitsen dus niet zo erg.... als tenminste de ruige kern hier dan ook wat interesse kan veinzen voor andere (Adventure) KTMs...

Als dat echter niet mogelijk blijkt te zijn, dan liever splitsen...
 
Even een vraag tussen het opdelen door. Zon ram moer voor in bet stuur is dat m8 of m10.
Wil het checken maar de motor staat in ee garage voor onderhoud.

Over het opdelen. Je moet even kijken hoeveel mensen hier posten over de smt/smr
Het moet natuurlijk geen dooie boel worden.
Opsplitsen is op zich nket erg want er zie er ook staan van de superduke, 690 en 1290.
 
Even een vraag tussen het opdelen door. Zon ram moer voor in bet stuur is dat m8 of m10.
Wil het checken maar de motor staat in ee garage voor onderhoud.

Over het opdelen. Je moet even kijken hoeveel mensen hier posten over de smt/smr
Het moet natuurlijk geen dooie boel worden.
Opsplitsen is op zich nket erg want er zie er ook staan van de superduke, 690 en 1290.

M8

Afplitsing is een feit KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit
 
Laatst bewerkt:
Interessant want gisteren in de hoosbui gebeurde:

Onderweg terug naar huis ging ineens, tijdens het gebruik van de linkerrichtingaanwijzer, de toeter mee aan. Nu had het aardig geregend en had ik gehoopt dat het een simpele kleine (water)kortsluiting was. Echter nu vandaag de zon weer schijnt en er naar de snellere baan gewisseld moest worden (alhoewel tegenwoordig bijna de rechter baan weer sneller is doch oom agent dit niet leuk vind), gaat bij elke linker knipperlicht handeling vrolijk de toeter 1x mee en het menu 1 blad omlaag gescrold wordt.

Vandaag het bedieningskastje open geschroefd. Te zien zijn de drukcontactjes op een printplaat met een waterdichte hoes er overheen.Tot mijn verbazing is er corrosie te vinden op de printplaat precies tussen de twee 'metalen lintjes' van het toeter contactje naar het knipperlicht contactje.

Dealer gebeld met de vraag of het gehele bedieningskastje nieuw te verkrijgen is. Want uiteraard tijdens de terug montage brak er het plastic binnendraad van de metalen schroef af. Meteen gevraagd of dit een garantie kwestie is. Hier mag natuurlijk geen water komen.

Owja betreffend een 1190R 2014
Wordt vervolgd


@Gassie
Had jij het probleem nog gevonden van het 'schokkend' remmen?
ik heb hier ook nog steeds last van evenals de krakende/schurende lichte lage snelheids aanremming
(de tip van TokTok om de remmen te ontvetten en licht met scotchbrite te behandelen hadden niet het gewenste resultaat)
 
Hoi zal je nog even moeten wachten want mijn motor komt dinsdag pas terug van de beurt. Had het wel doorgegeven aan de dealer. Remvoering was het iig niet want er zat nog genoeg op. Hij zou er even naar kijken of ie het nog deed als ie de remvloeistof vervangen had. Kon ook lucht achter een cilinder zitten en dan komt ie niet mee naar buiten.

Interessant want gisteren in de hoosbui gebeurde:

Onderweg terug naar huis ging ineens, tijdens het gebruik van de linkerrichtingaanwijzer, de toeter mee aan. Nu had het aardig geregend en had ik gehoopt dat het een simpele kleine (water)kortsluiting was. Echter nu vandaag de zon weer schijnt en er naar de snellere baan gewisseld moest worden (alhoewel tegenwoordig bijna de rechter baan weer sneller is doch oom agent dit niet leuk vind), gaat bij elke linker knipperlicht handeling vrolijk de toeter 1x mee en het menu 1 blad omlaag gescrold wordt.

Vandaag het bedieningskastje open geschroefd. Te zien zijn de drukcontactjes op een printplaat met een waterdichte hoes er overheen.Tot mijn verbazing is er corrosie te vinden op de printplaat precies tussen de twee 'metalen lintjes' van het toeter contactje naar het knipperlicht contactje.

Dealer gebeld met de vraag of het gehele bedieningskastje nieuw te verkrijgen is. Want uiteraard tijdens de terug montage brak er het plastic binnendraad van de metalen schroef af. Meteen gevraagd of dit een garantie kwestie is. Hier mag natuurlijk geen water komen.

Owja betreffend een 1190R 2014
Wordt vervolgd


@Gassie
Had jij het probleem nog gevonden van het 'schokkend' remmen?
ik heb hier ook nog steeds last van evenals de krakende/schurende lichte lage snelheids aanremming
(de tip van TokTok om de remmen te ontvetten en licht met scotchbrite te behandelen hadden niet het gewenste resultaat)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan