Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Het is gewoonweg om van te KOTSEN!!!

Iedereen die nu nog een Honda koopt werkt mee aan de manier waarom Honda Ten Kate behandeld. Die steekt eigenlijk z'n middelvinger op naar Ten Kate. Ik roep dus iedereen bij deze op geen Honda meer te kopen. Laten we met z'n allen Ten Kate steunen!

Tja daar merkt Honda vrijwel niets van en Ten Kate des te meer. Ik snap je frustratie maar uiteindelijk draait alles alleen maar om het geld.
En op dit moment ziet Honda de Motogp meer als goede reclame om zoveel O-) ;) mogelijk motoren te verkopen.
 
Giugliano to compete in Germany with the Red Bull Honda World Superbike Team

http://www.redbull-honda.com/b14/gi...with-the-red-bull-honda-world-superbike-team/

597facac6b5f0.jpg
 
Hoewel ik liever een Amerikaan had gezien op "Nicky zijn fiets", denk ik dat Giugliano een uitstekende keus is. Veel ervaring, redelijk snel, makkelijk beschikbaar. Ik ben benieuwd of hij Bradl het vuur aan de schenen gaat leggen.
 
Zou tijd worden dat HRC zich eens ging bemoeien met Ten Kate.

Hoewel Ten Kate natuurlijk geweldige resultaten heeft behaald als privateer,
heb je gewoon fabrieksondersteuning nodig, wil je in de top mee blijven strijden.
 
Zou tijd worden dat HRC zich eens ging bemoeien met Ten Kate.

Hoewel Ten Kate natuurlijk geweldige resultaten heeft behaald als privateer,
heb je gewoon fabrieksondersteuning nodig, wil je in de top mee blijven strijden.

Eensch! Maar als je kan rekenen: Reken er maar niet op :)
 
Zit je weer in je negatieve glazen bol te turen! :N

Heeft niets met negativiteit te maken. Maar wel met realiteit. Of moeten we nogmaals uitleggen dat de prioriteit van HRC bij de MotoGP ligt en niet bij de WSBK? En als het negatief bedoeld was, dan had ik niet gemeld dat ik het wel eens ben met jbt. Maar begrijpend lezen blijft lastig.
 
Zou tijd worden dat HRC zich eens ging bemoeien met Ten Kate.

Hoewel Ten Kate natuurlijk geweldige resultaten heeft behaald als privateer,
heb je gewoon fabrieksondersteuning nodig, wil je in de top mee blijven strijden.

Zou het nodig moeten zijn in een kampioenschap gebaseerd op productiemodellen vraag ik me dan af....
Zou toch eigenlijk juist de klasse moeten zijn waar je met een priveteam over hetzelfde materiaal moet kunnen beschikken als de fabrieksteams.

Maar hoog tijd dat ze ten Kate eens gaan steunen, ze hebben fantastische resultaten in het verleden gehaald, halen de ene na de andere toprijder binnen, maar de motor blijft steeds maar achter doordat Honda er niet bovenop zit.
 
Het grappige is: elke keer dat de top teams in Suzuka de top coureurs uit Europa halen, komen die Europese coureurs terug, lyrisch over de elektronica die in Japan gebruikt wordt. NEEM DAN GVD DIE ELEKTRONICA OVER. Ben je meteen klaar, zo lijkt wel.
 
Zou het nodig moeten zijn in een kampioenschap gebaseerd op productiemodellen vraag ik me dan af....
Zou toch eigenlijk juist de klasse moeten zijn waar je met een priveteam over hetzelfde materiaal moet kunnen beschikken als de fabrieksteams

...

Als je kijkt wat ze zelfs in de Stock al mogen aanpassen... WSBK lijkt echt niet op een straatmotor helaas. Ondanks de koplampstickers..
 
Het grappige is: elke keer dat de top teams in Suzuka de top coureurs uit Europa halen, komen die Europese coureurs terug, lyrisch over de elektronica die in Japan gebruikt wordt. NEEM DAN GVD DIE ELEKTRONICA OVER. Ben je meteen klaar, zo lijkt wel.
Ze willen heel graag met Magneti Marelli (HRC) rijden, maar dat mag niet volgens mij.
Ten Kate zit helaas nog vast aan Cosworth dit jaar...
 
Ze willen heel graag met Magneti Marelli (HRC) rijden, maar dat mag niet volgens mij.
Ten Kate zit helaas nog vast aan Cosworth dit jaar...

is er niks in het contract opgesteld bij geen resultaat of wat dan ook dat ze weg kunnen?
lijkt mijn wel denk ik toch op dit niveau :?
 
Laatst bewerkt:
is er niks in het contract opgesteld bij geen resultaat of wat dan ook dat ze weg kunnen?
lijkt mijn wel denk ik toch op dit niveau :?
Je hebt een ander systeem ook niet zo maar naar je zin, daar komt ook nog eens een hoop testwerk bij kijken.
Maar op zich zou dat voor de rest van het seizoen niet veel uitmaken.
 
hmm, is het ook inderdaad zo dat beide rijder-posities voor volgend jaar vacant zijn?? En de deal met Red Bull?? Spannende tijden dan...
 
-O- Zat er wel in dat er een keer koppen moesten vallen. Maar of dat de oplossing is, kun je je afvragen.
Tja jammer idd, Pieter is een echte techneut, een professor. Vering en schokdemping kennen geen geheimen meer voor hem. Hij heeft bijna 14 jaar voor Ten Kate gewerkt en alle successen zijn mede aan hem te danken. Het managen van mensen is niet zijn sterkste kant volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan