Gezocht : S1000RR of RSV4

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeker wel, alleen even heen en weer naar de UK moet je er dan wel bij rekenen.

boot/trein overtocht, diesel etc. komt snel 1000 euro bij denk ik.


Buiten dat :Y vind ik prijzen pound/euro voor een 2010 a 8700 euro ook niet echt goedkoop.Daarbij wil je die 2010 modellen ook liever niet bezitten.
 
Buiten dat :Y vind ik prijzen pound/euro voor een 2010 a 8700 euro ook niet echt goedkoop.
Daarbij wil je die 2010 modellen ook liever niet bezitten.
Ik heb mijn 2009/2010 pas verkocht voor € 6.500.
Probleemloze motor en nieuwstaat.

Maar er gaan wel veel wilde verhalen rond over de RSV4.
Dit werd niet onderschreven door diverse bronnen die ik heb geraadpleegd.

Hij heeft wel goed onderhoud nodig uiteraard, met name de olie schijnt kritisch te zijn.
Maar bij de BMW lees je nog wel meer. (Voor zover internet dus ècht de bron is..) :)
 
Ik heb mijn 2009/2010 pas verkocht voor € 6.500.
Probleemloze motor en nieuwstaat.

Maar er gaan wel veel wilde verhalen rond over de RSV4.
Dit werd niet onderschreven door diverse bronnen die ik heb geraadpleegd.

Hij heeft wel goed onderhoud nodig uiteraard, met name de olie schijnt kritisch te zijn.
Maar bij de BMW lees je nog wel meer. (Voor zover internet dus ècht de bron is..) :)


he worldbeater, volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde pad gevolgd. Tl1000r/Rc8/Rsv4

Rsv4 the way to go ? of bmw.....
 
he worldbeater, volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde pad gevolgd. Tl1000r/Rc8/Rsv4

Rsv4 the way to go ? of bmw.....
Ik had geen circuitracer, reed naar Zandvoort gewoon over de openbare weg.
Op de baan echt een heerlijke machine. :9
Jammer dat ik pas de laatste twee keer goede banden had.
Dat gaf het verschil om het potentieel er uit te laten. :}

Ik heb geen ervaring met de BMW, behalve dat ik nu een iets minder sterke S1000R heb. (Woon-werk en enkel circuitritje)

Het extra elektronische pakket is nu wel een hot item, dus ik zou een RSV4 nemen met de extra's.
Dat geeft later ook de hoogste restwaarde.

Maar misschien geef je daar niet om. ;)

Voor alleen circuitrijden is een RSV4 natuurlijk gewoon het meest echt een racer. :]
 
dat zou zeker schelen, kan ik de fiets alleen van te voren niet beoordelen ....


Nee is soms een gok, maar als de verkoper fimpjes (koude start, warme start etc.)wil sturen via bv whats'app. Of je facetimed even dan kun je al wel een goed beeld vormen van de fiets.

En het moet idd wel dermate gunstig zijn dat het ook nog een leuke deal is wanneer er toch iets tegenvalt.
 
Motorsportschool verkoopt aan het einde van dit seizoen ook 3 S1000RR's. Voor voorrijden gebruikt en naar wens nog aan/uit te kleden met goodies.
Mocht je er wat aan hebben.... :t
 
Laatst bewerkt:
enige serieuze gegadigde op dit moment is deze s1000rr

$_57.jpg


k-tech voorvork & achterdemper
volledig akrapovich
2010
race fairings etc.

vraagprijs 7500, wel een end weg.

de aprilias zijn allemaal nog 2k duurder
 
Laatst bewerkt:
18k waarvan 4k op de baan.

volgens de huidige eigenaar probleemloos :-) geen olie verbruik.
uitdraai vorig jaar testbank gaf 180 awpk's

tja lastig te zeggen. Niet heel weinig maar ook niet heel veel.
Beetje geduld moet je voor dat budget toch wel iets dichterbij kunnen vinden?
 
tja lastig te zeggen. Niet heel weinig maar ook niet heel veel.
Beetje geduld moet je voor dat budget toch wel iets dichterbij kunnen vinden?

ja waarschijnlijk wel. geduld is mijn slechtste kant, heb ik niet :-)
maar goed moet nog plannen om te halen e.d. wellicht gebeurd er nog wat dichterbij komende 2 weken :-)
 
Mooie fiets maar qua sturen niet te vergelijken met een een RSV4 O-)

Mijn ervaring met beide motoren:
In heb zelf een RSV4 maar ik heb ook gereden op een BMW van een vriend van mij, BMW heeft echt een flink eindschot terwijl de RSV4 een lineaire vermogensopbouw heeft. De RSV4 is wendbaarder waarbij je in de bocht nog van lijn kunt veranderen, de BMW is iets stabieler maar veel minder wendbaar.

Daarbij kun je bij de BMW het beste voor een model vanaf 2012 gaan ivm betrouwbaarheid, bij de RSV4 is dit vanaf 2011 waarbij je moet opletten dat het geen ouder model is dat pas in 2011 of 2012 ingeschreven is.

Veel succes,
Gr Frank
 
Mooie fiets maar qua sturen niet te vergelijken met een een RSV4 O-)

Mijn ervaring met beide motoren:
In heb zelf een RSV4 maar ik heb ook gereden op een BMW van een vriend van mij, BMW heeft echt een flink eindschot terwijl de RSV4 een lineaire vermogensopbouw heeft. De RSV4 is wendbaarder waarbij je in de bocht nog van lijn kunt veranderen, de BMW is iets stabieler maar veel minder wendbaar.

Daarbij kun je bij de BMW het beste voor een model vanaf 2012 gaan ivm betrouwbaarheid, bij de RSV4 is dit vanaf 2011 waarbij je moet opletten dat het geen ouder model is dat pas in 2011 of 2012 ingeschreven is.

Veel succes,
Gr Frank


bedankt frank ! :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan