De nieuwe Suzuki Burgman 400

Je zou he, eerst begin juni kunnen afhalen. Hoe rijdt je in de tussentijd dan?

Maar binnenkort kun je er dus op rijden :)
 
Duur :')

Mert een beetje shoppen had heb ik vorig jaar een maxsym 600i executive voor 7800 euro gescoord ,incl afleverkosten en 2 beurten :Y
Standaard : ABS,handvat verwarming,radiale 4 zuiger remklauwen,48 pk,genoeg kofferbak en 5 jaar garantie :t .
O ja wegligging/vering : super :]

full
 
Laatst bewerkt:
Duur :')

Mert een beetje shoppen had heb ik vorig jaar een maxsym 600i executive voor 7800 euro gescoord ,incl afleverkosten en 2 beurten :Y
Standaard : ABS,handvat verwarming,radiale 4 zuiger remklauwen,48 pk,genoeg kofferbak en 5 jaar garantie :t .
O ja wegligging/vering : super :]

[afbeelding]
is een leuke scooter voor dat geld maar niet voor mij.
 
Ze wilden 'm zeker graag kwijt? :+
sym doet leuke dingen de laatste tijd ik overweeg een symjet14 te kopen voor om het huis.
maar wil eerst effe proefrijden ziet er leuk uit maar vermoed dat ie klein is.
en ik geloof echt wel dat die sym600 lekker rijd maar vind hem iets te grof dat had ik ook met de vorige burgman400 net iets te lomp voor me.
 
Laatst bewerkt:
Ze wilden 'm zeker graag kwijt? :+

Nee hoor :N op bestelling,na een proefrit bij de importeur.
En voordat je denigrerend over de sym denkt te gaan doen,ga er maar eens een stukje mee rijden. :]
Kwaliteits product :t
en ja ik heb een burgman 400 uit 2001 en een 650 uit 2008 gereden.
Die laatste begon bij ca 80000 kilometer uit elkaar te vallen :')
Met als klapstuk ,de befaamde transmissie B|
 
Het was maar een grapje.
Ik zou waarschijnlijk ook toegehapt hebben met zo'n goede deal, zeker omdat het een 600 is.
400 vind ik toch net wat te weinig power hebben. Welk merk maakt me geen moer uit zolang de kwaliteit goed is en er een dealer in de buurt zit :)
 
Ik heb nog nooit een scooter of motor uit elkaar zien vallen :) Het kan wel gebeuren dat er teveel kosten komen die men er niet meer aan wil uitgeven gezien de economische waarde van het voertuig. Voor wat betreft de transmissie is de Burgman 400 volgens mij wel in het voordeel met zijn relatief eenvoudige CVT. Daar heb je ook onderhoud aan, maar niet in 1 keer zulke hoge kosten als bij de 600.

Had je met je Burgman dat het plastic op diverse plaatsen afbrak?
 
jammer dat ie niet mee kan dit weekend is me laatste tripje met de motor dit jaar weekendje eifel ardennen.
 
ik kom bijna op het punt om hem te laten staan tot maart,ik stap binnekort toch weer op de kymco met winterbanden.
 
volgende week komt ie binnen ben benieuwd,mat grijs met zwarte wielen.
heb er lang op gewacht,de piaggio x10 en de kymco dt300 gaan er allebij uit.
ik ga alles op 1 scoot doen .
 
Laatst bewerkt:
Ik kon ook bijna niet meer wachten, heb afgelopen vrijdagmiddag (22-09-2017) bericht gekregen dat hij eindelijk binnen was in de showroom. Dezelfde vrijdagavond de Burgman 400 zwart met rode velgen direct aangekocht.
Met wat geluk heb ik hem donderdag in bezit, dus als er mensen zijn die graag iets willen weten over de machine. Ik kan er vanaf donderdag meer over delen.
 
Laatst bewerkt:
Ja bij De Valkenier in Barneveld staat hij in de showroom, maar zeker ook op meer plekken inmiddels.
 
Laatst bewerkt:
er stond inmiddels ook een zwarte de grijze was er nog niet, maar de mijne is volgende week dinsdag beloofd...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan