TomTom Rider 40, 400, 410 ( deel 4 )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen resultaat?!?

Ik klik op de blauwe navigatiepijl.
Krijg dan te zien:
-Markeer Locatie
-Wijzig Maximumsnelheid
-De straat waar ik me op dit moment bevind.

Selecteer ik echter het vlaggetje dat het beginpunt markeert, komt wel de optie: 'rijd naar beginpunt' in beeld.
Maar dan geeft hij als totale afstand 60km (de afstand tot het beginpunt).
 
Dat klopt. Als je dan bij het beginpunt begint automatisch de route die je wil rijden. De kleur van de eigenlijk route is ook wat donkerder gemaakt op dat moment.
 
Hi Guys!

Ik rij al jaren vrolijk rond met mijn Tomtom Rider v5 en ben daar erg over te spreken. Het formaat vind ik af en toe wat hinderlijk op mijn kleine racekuip, maar a-la. Nou heb ik een nieuwe motor gekocht en de vorige eigenaar wilde de Tomtom niet meeverkopen, maar ik kreeg wel de motormount bij. Dit is de mount van de 40/400/410. Na even met deze gespeeld te hebben tijdens de proefrit, maakte deze mij toch ook wel enthousiast.

Inmiddels zijn we bij 450.. Wat zijn de voornaamste verschillen tussen de 400 en 450? Kan de 450 ook op de mount van de 400 worden gebruikt? En welke zaken vonden jullie bij de v5 beter geregeld? :9

Aanvullend vraagje, Tomtom Traffic. Hoeveel data verbruikt dat nou als je elke dat een uur heen en uur terug in de spits rijdt? Ik rij richting Amsterdam. Op de website van tomtom staat 7mb per maand obv 1 uur spitsrijden per dag. Is dit daadwerkelijk zo weinig? :?

Hoor graag!!

Bjorn
 
Laatst bewerkt:
Mijn ervaring met het dataverbruik is ongeveer 10 MB per dag en ben ik dus een dagrit aan het rijden van 9-17 uur. Dat is ongeveer 250-300 km

De 450 kan gewoon op de mount van de 400. De verschillen zijn vooral softwarematig op een paar details. De 450 heeft licentie voor wereldkaarten en heeft standaard een aantal POI's aan boord.