CBR 900 RR 97 CUSTOM STREETGLOW92

STREETGLOW92

Rookie
15 sep 2017
2
0
Zwijndrecht
Hallo Allemaal,




Zal me even voorstellen. Ik ben Maikel Angelo kom uit Zwijndrecht en geboren in 92.


woon inmiddels samen heb een hond en een kleine op komst! *O*


In het verleden heb ik veel Honda civics gehad waarbij ik zelf deed sleutelen en afstellen op de banken met mijn laptoptje. Na het eeuwige racen op vlakke lijnen saaie rechte stukken en wat lagers er door heen geknald te hebben heb ik alles wat met auto / drag racen te maken had de deur uitgedaan om centjes te besparen. :9


Inmiddels heb ik nu een maand mijn Rijbewijs en heb ik een nieuwe hobby gevonden. MOTOR RIJDEN.


Ik heb direct een project gekocht en daar ben ik tot heden nog eindeloos mee bezig :t


Ik heb een CBR 900 rr uit 97 met Custom eigenschappen. Hij zag er als volgt uit.

7hndhrkulmble.jpg


e0ak2g8fg8zsd.jpg


Het was een circuit build maar met veel hoofdpijn een eigen quikshifter geprogrammeerd een slechte ecu hoop gerommel met slechte maps. Hiervoor alles gedemonteerd en stap voor stap alles na gelopen naar het orgineel ;)

he1t6xz16vfdx.jpg


omnar7je8ocpk.jpg


delrxnpewbwuz.jpg


Vervolgens had ik een idee en wilde eigen Repsol editie maken gebaseerd op de rc211v van Nicky Hayden en Rossi de twee machtigste bestuurders in mijn ogen :9

Dus inmiddels originele koplamp geplaatst. want dat oog zag er niet uit en ben aan het verven gegaan :D

yetdlkicijvcx.jpg


x3syiea3qbghi.jpg


Na verven heb ik een custom decal set laten maken her en der net niet de perfecte maten maar het past goed bij de bike! :}

opgbquitfyive.jpg


lllnyogr8poe2.jpg


iumyqqtgbalcd.jpg


cfhl3iiueoxlx.jpg


Ik heb inmiddels nieuwe lights erop zitten met led en ben bezig geweest met de velgjes mee oranje te maken helaas nog geen foto's maar die komen er spoedig op !!! :D




UPDATE 17-09-2017

ORANGE WHEELS 8-)

533ugqlo81k7s.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan