Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zestien september nadert met rasse schreden :Y :Y . We willen elkaar treffen :W :W :W op het terras van Cafe de Vlist te Vlist. Welkom bij Cafe De Vlist . Wie komt er :] :] :] :] ? Moet ik een, twee of drie tafels reserveren :? :?
Groet Jan :W

Hoi Jan en de rest, het 16-de nadert snel, maar ook de herfst met de regen en het ongemak :o :N :o
Volgens de prognose is zaterdag 16-de geen aangename motortoer weer :N :N :N

Wat denken jullie ervan, en als een wonder gebuurt O-) O-) hoe laat zien we elkaar op de " terrasje " :? :?

Groeten Iwan
 
Mannen,

ik kan er helaas niet bij zijn. Ben dan nog op reis voor mijn werk. Ook het weekend erop zal ik niet kunnen. Jammer, maar ik hoop voor jullie op goed weer en een geslaagde bijeenkomst.

Groet, :W

Karel
 
Ik wacht de definitieve weersvoorspelling van vrijdag even af 8-) 8-) 8-) . Momenteel ziet het er niet veelbelovend uit '( '( '( Ik ben en blijf een mooi weer :] :] :]
Groet Jan :W
 
Mannen, rit zit er voor mij niet in.
Heb met reageren tot het laatst gewacht of het wel kon.
Helaas doet mijn rug niet mee.
Dit seizoen 3 ritjes gereden en moeten bezuren.
Hopelijk volgend jaar beter.
Fijne rit en goed weer toegewenst.
Cor
 
Motorvrienden.
Morgen gaat het niet worden :N :N :N :N . 65 tot 90% kans op regen ;( ;( ;( en 5% kans op 8-) 8-) 8-) en de temperatuur is ook niet om over naar huis te schrijven :/ :/ :/ Dus uitstellen naar volgende week :] :] :] . Ik blijf mooi thuis :z :z :z .
Groet van de mooi weer rijder.
 
Dan kun je eerst even naar de Vlist komen :] :] :] en vervolgens naar Woerden. Deze plaatsen liggen vlak bij elkaar. We willen je wel eens ontmoeten.
Groet Jan :W

Hallo Jan

Denk niet dat dat gaat lukken ik ga met een paar man van de PMC motorclub www.pioniermotorenclub.nl naar Woerden.

mvg Sjaak
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan