Olielampje van mijn aprilia rsv mille werkt niet meer ?

msg

MF'er
5 jan 2014
79
1
Zuid-Limburg
Hoi iemand een idee..mijn olielampje brand niet meer als ik hem op contact zet ? ..kan dus volgens mij van alles 🤔maar mischien heeft iemand dit ook als eens gehad Ik hoor het wel.😊
 
Het lampje is het niet als in, je hebt dat getest of er een nieuwe in gezet?
Je zegt dat je spanning meet op de draad, hoe heb je dat gemeten?
Heb je nu die sensor al eens doorgemeten?

Gemeten met een spanings meter. .en de sensor daar heb ik alleen de kabel losgemaakt en en tegen massa aangehouden verder heb ik niks gedaan met de sensor
 
Nee, ik vermeld feiten.

Sommige mensen (jij dus) gaan herhaaldelijk replies posten in hoofdletters, wat als schreeuwen word gezien.

Ga nou eens (goed!) meten voordat je gaat vervangen.
 
Nee, ik vermeld feiten.

Sommige mensen (jij dus) gaan herhaaldelijk replies posten in hoofdletters, wat als schreeuwen word gezien.

Ga nou eens (goed!) meten voordat je gaat vervangen.

Sommige mensen (jij dus) zien alles als negatief. ..schreeuwen 😂😂😂geef mensen gewoon antwoord zonder scheld woorden ..anders zeg niks.Verder ga ik hier niet meer op in 😊
 
Laatst bewerkt:
Gemeten met een spanings meter. .en de sensor daar heb ik alleen de kabel losgemaakt en en tegen massa aangehouden verder heb ik niks gedaan met de sensor

Hoeveel spanning heb je gemeten?

EDIT:
Want als je stelt dat het lampje heel is, je spanning meet en de draad aan massa hebt gehouden dan moet dat lampje gaan branden.
Dus of je hebt iets verkeerd gemeten, of je hebt de verkeerde draad gepakt, of het lampje is kapot.

Nu wil ik het weten ook wat het probleem was.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan