welke superbike jaren 90?

Al zien passeren, is dacht ik al x maal verbouwd geweest.... of staat hij momenteel in deze staat?
 
Flatsides geven toch een giftiger karakter, niet?

hoeft voor mij niet.... ben geen wheelie-king.

Voor mij liever een zx7 die op dieet is, dan eentje met flatsides/extra power

De engelse zx7r met nummer 22 is helaas niet meer te koop. Vandaag reactie gehad van de verkoper.

De zoektocht gaat verder.

@chrisjemol: Hoe ver staat je blok?

we waren nog op zoek naar wat laatste deeltjes, voornamelijk kleppen, maar deze zijn gevonden. Ook titanium carillo drijfstangen wilden we gebruiken maar deze waren helaas niet meer in orde.

Blok bijna klaar denk ik zo, frame moet nog terugkomen van de aanpasser en dan passen/bouwen!
 
is idd ook al in mijn hoofd opgekomen.... weet dat de blokken oersterk zijn.

eentje met de oz wielen erin en de ohlins...

keuzes, keuzes

tuono eerste gen racing of factory vind ik ook de moeite

Maar momenteel kijk ik dus vooral naar zx7r, gsxr 750.
Heeft de mille niet te veel koppel en dus voorzichtiger met het gas omspringen dan een 750?

Ik heb met een R1 gereden, en dat is toch meestal met de fluwelen handschoen... te vroeg op de gas, komt niet goed. In levende lijve mogen meemaken :o :+ *D

Al wel uitgemaakt dat kant en klare racers het gaan worden... ombouwen kost toch te veel naar mijn zin.

budget rond de 3K
 
is idd ook al in mijn hoofd opgekomen.... weet dat de blokken oersterk zijn.

eentje met de oz wielen erin en de ohlins...

keuzes, keuzes

tuono eerste gen racing of factory vind ik ook de moeite

Maar momenteel kijk ik dus vooral naar zx7r, gsxr 750.
Heeft de mille niet te veel koppel en dus voorzichtiger met het gas omspringen dan een 750?

Ik heb met een R1 gereden, en dat is toch meestal met de fluwelen handschoen... te vroeg op de gas, komt niet goed. In levende lijve mogen meemaken :o :+ *D

Al wel uitgemaakt dat kant en klare racers het gaan worden... ombouwen kost toch te veel naar mijn zin.

budget rond de 3K

Dan dus een ZXR750J1/2 of RR(K1) en een racekuipje erop in originele kleuren? *D
 
nostalgie speelt idd een beetje mee...

De zx7 zoals hierboven afgebeeld is een van de mooiste superbikes gemaakt, vind ik...


@downsider

welke wielen zitten er hier in? lijken me niet de originele...

vork van rsv/ducati?

eigenlijk heb ik idd stiekem de voorkeur voor een zx7...
Ben er al naar eentje gaan kijken, maar stond nog met de standaard wielen en vork erin... de vork heb ik helemaal niets op tegen, hoewel de achterbrug loodzwaar blijkt te zijn... maar wielen zouden blijkbaar een groot verschil geven in rijgedrag. Deze is nieuw opgebouw en zou 130 awpk hebben...

Weet ook een gsxr 750 k1 staan, met ohlins achteraan, en ohlins binnenwerk... volledig al circuitklaar.. testrijden is natuurlijk moeilijk met motoren zonder inschrijving...

Srad injectie trouwens ook gevonden.. met wp achterveer en binnenwerk.


zx7 en k1 staan piekfijn in orde... en te blinken en dat zegt meestal al iets over de staat van onderhoud.

de srad is netjes onderhouden, maar niet op hetzelfde niveau als de andere

lijken mij zx9-r wielen vanaf '98
 
Kogel is door de kerk!


Het is de ZX7 geworden van in de advertentie van op pag 1!
 
Nog bij de eigenaar
full
 
Mooi ding :P ,een Yanagawa uitvoering zo te zien :)

Veel plezier ermee :]
 
Nu het seizoen ten einde loopt, tijd voor wat foto's

Me enorm geamuseerd met de aanwinst, en moto doet het voorlopig voortreffelijk!!!!

full
 
Ach.. ben ik net te laat.
Heb een ZXR750 staan, H1 (de eerste dus!) uit '89 met hyperpro vering voor en achter. Polyester racekont erbij. Mag voor een zacht prijsje weg. Niet zo snel als een ZX7R natuurlijk... wel heel stabiel ook.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan