KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen iemand hier nog een stepje links voor de bestuurder over?
Het rubber wordt wat dun namelijk en is niet apart te vervangen.

Het rubber en of stepje is niet te wisselen met het bijrijdersstepje die bijna nooit gebruikt worden en zit erg vast.

Alvast dank!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er nog een over:
zNYuoLA.jpg

Maar zoals je ziet is die ook niet best meer.
Maar als je hem wil hebben moet je even je adres pb'en dan stuur ik hem wel op. :t

Kwam een tijdje geleden een gebruikt setje topblock voetsteunen tegen voor weinig dus die zitten er nu op, weet nog niet of ik die erop wil houden. Ze zijn wat gladder dan de standaard steunen en ik weet nog niet of ik dat prettig vind.
zcqkKAq.jpg
 
Ik heb onlangs die van de duosteunen verwisseld. Had idd wat olie, vloeken, en een paar tikjes van een kleine hamer nodig om te verwisselen, maar ben er prima tevreden over nu!
 
Laatst bewerkt:
30 pleuros voor een dopje :O


(deze flap heeft laatst van die ktm dopjes voor olie reservoirs gekocht....)
 
Zoals ik al zei in het meeting topic: Puur k*t!
Hopelijk was je goed verzekerd, ook dan zal het genoeg kosten, niet alleen financieel, maar ook in geregel en ellende!
Ik ben van mening dat het enige dat je tegen diefstal kan doen tegenwoordig verzekeren is.
Als ze dat ding willen hebben, nemen ze hem mee. Al zet je hem met 100 sloten vast. -O-
 
Mooi kloten Japie ik hoop dat je aanspraak kan maken op je verzekering.
Het blijven voor dieven gewilde objecten geloof ik zo'n SD/SDR

Het beste kun je em vastzetten aan een paal, maar dan nog, met een beetje betonschaar knip je alles aan gort.
 
Super k*t zeg. Ergste nachtmerrie...

Tegenwoordig doe je er vrij weinig aan volgens mij. Als ik naar huis rij kijk ik tegenwoordig wat vaker in de spiegels voordat ik naar mn schuur rij. Helaas geen overbodige luxe.
 
Hoe bevallen de Metzelers trouwens Neem?
Metzelers bevallen uitstekend! Heb het pas even opgezocht en de achterband zit er volgens mij nu bijna 10k onder :9 hij zit wel bijna op de nokjes nu, dus voor komend seizoen komt er nieuwe onder. Ik ga weer voor de m7rr, hij warmt supersnel op, geeft me veel vertrouwen, gaat lang mee, en ook in de regen heb ik nog geen fijnere band gehad.
 
Ik heb er nog een over:
[afbeelding]
Maar zoals je ziet is die ook niet best meer.
Maar als je hem wil hebben moet je even je adres pb'en dan stuur ik hem wel op. :t

Kwam een tijdje geleden een gebruikt setje topblock voetsteunen tegen voor weinig dus die zitten er nu op, weet nog niet of ik die erop wil houden. Ze zijn wat gladder dan de standaard steunen en ik weet nog niet of ik dat prettig vind.
[afbeelding]

@nampus dat is ook de reden dat k het wil vervangen. Het rubber is op dezelfde plek versleten.

@denzell als k t goed lees heb je dus het rubber van de achterste steun gewisseld met de voorste. Was k ook van plan maar zat aardig vast voor mijn gevoel.

Mannen verder allen bedankt voor het kijken. 👍👍
 
Je had wel een unieke manier van uitlaat en kentekenplaat. Dus even goed mp enzo in de gaten houden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan