Tweede MF Allroad Rit - 17-09-2017

Een man of 25 blijft er altijd wel over.
Morgen is het overwegend droog met weinig tot geen wind. Dat hoop ik ook, want ik begin met een uurtje snelweg. In het bos een buitje geloof ik wel, zolang het niet tijdens een peukenpauze is. :)
 
Komt allemaal best wel goed, een beetje regen maakt de boel alleen maar spannender ;) natuurlijk is het jammer dat er nu best wel veel afmeldingen zijn maar we zien het morgen wel.

Met een klein groepje wellicht, maar dat maakt voor mij niet uit.. Scheelt mij een berg foto's maken _O-

@DetoX: ik zag dat je echte skills hebt qua video montage, dus ik zou het op prijs stellen als je met een volle camera komt ;)
 
Laatst bewerkt:
Kan ik me op de valreep inschrijven? Ik heb een KTM 690 SMCR en ik heb sinds kort een set modderwielen. Ik moet de zaak er nog onder zien te klussen en verder heb ik g een idee hoe t rijdt. Ik kom uit de buurt, dus dat is geen probleem.
 
ik ga mijn motorcross kleren maar aan zwieren en mijn sidi crossfires boots aantrekken het gaat wel geen schoonheidsplaatje worden maar liever dat dan mijn mooie textiel broek zeiknat en vol modder te gooien. whooehoeew dat gaat fun worden met de bijna kale (ietsje boven de slijt nokjes) straatbandjes. :Y :P

Doe dus ook mijn zware laarzen aan, kledij bekijk ik nog ;-)
Aan de 280 kilo van de GS kan ik niks doen natuurlijk......... ;)
 
Ter herinnering, ik sta van 09.00 tot 09.15 : BP De IJssel, Rijksweg A2, 3437 PV Nieuwegein

Voor diegene die ook "van boven" komen en gezame(n?)lijk naar beneden willen rijden.
 
Zit hier op het werk naar buiten te kijken en te balen dat ik morgen in het zwembad lig, prachtig weer om een stukje te rijden
 
Het lijkt erop dat het morgen redelijk droog blijft. Alle zooi ligt al klaar, ik heb er zin in. :t
 
Bah....,,. Last van mn strot, heb t koud ....... brrrrrrr

Morgen maar ff wat paracetamollen meenemen 😝😝
Heb er zin in... tot morgen mannen
 
Ik ga ook niet mee, ik zou willen dat het kon..veul plezier mannen...

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan