TomTom Rider 40, 400, 410 ( deel 4 )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben van telefoon gewisseld. Van een SamsungS6 naar een S8.
Het pairen.met de 410 ging probleemloos en ook de Cardo Freecom werkt weer. De Tomtom services werken ook, maar wat niet werkt is het route's van de MRA met MyDrive in de TomTom zetten. Alles staat (volgens mij) goed ingesteld. Maar toch worden de routes niet zichtbaar in dd 410.

Iemand een idee??
Heb ik sinds een paar dagen ook. Er is iets mis, maar wat?
Zie ook ons MRA draadje.
 
Nee gaat niet. Gisteren ook call gelogged bij MRA, nog geen reactie

Alternatief: routes direct in MyDrive uploaden en sync vinkje aanzetten.
 
Laatst bewerkt:
Van het weekend de promotor schemerrit / nachtrit gereden en het restaurant waar het eten klaarstond compleet voorbij (7 km extra , knorrende maag voorkwam erger :P ) gereden. Als ik de route open in mapsource dan zijn er ook 3 waypoints gemaakt, nl: start, eind en het eten, echter zag ik deze niet verschijnen op het schermpje van de Rider. Hoe krijg ik het voor elkaar dat deze bijvoorbeeld worden weergegeven op het scherm zoals tankstations die je tegen gaat komen op de route.
 
Laatst bewerkt:
Als je de route kan openen in MapSource, dan zal het een GPX "route" (track waarschijnlijk) zijn. GPX bestanden bevatten geen tussenpunten in de Rider. Wil je dat wel, dan zal je met een ITN route moeten gaan werken, maar dan zal je veel meer dan die 3 tussenpunten moeten plaatsen om de route intact te houden.

Als er onderweg maar 1 punt is waar je per se langs wilt en waar je ook echt even stopt, dan is de makkelijkste oplossing waarschijnlijk om die route op te splitsen in twee routes (nog steeds als GPX track dus). Een route van start tot het restaurant en daar ter plekke de tweede route vanaf het restaurant naar het eind opstarten.
 
echter alleen via Mydrive de GPX overgezet.

Kan kloppen; via mydrive kún je geen ITN overzetten.

Maar eh... juist bij een nachtrit was het wel even handig geweest als PM deze route in deel A en B had geknipt. Niet alleen voor de Rider, ook voor de Zumo obv track...

ik verwacht overigens dat er binnen afzienbare tijd alternatieve manieren komen om dit probleem op te lossen.
 
Een altenatief is om die plek in MyDrive als bv Eten/Stop in Mijn Plaatsen te bewaren.
Tijdens het rijden zie je nl Mijn Plaatsen als Sterren in beeld. Best groot en valt ook best op. Zón ster op de route al helemaal en je weet dan dat er dan iets is ;)

Tijdens de vakantie veel gebruik van gemaakt in de routes.
Ik ben benieuwd naar de alternatieven waar TT blijkbaar mee komt.
 
Een altenatief is om die plek in MyDrive als bv Eten/Stop in Mijn Plaatsen te bewaren.
Tijdens het rijden zie je nl Mijn Plaatsen als Sterren in beeld. Best groot en valt ook best op. Zón ster op de route al helemaal en je weet dan dat er dan iets is ;)

Tijdens de vakantie veel gebruik van gemaakt in de routes.
Ik ben benieuwd naar de alternatieven waar TT blijkbaar mee komt.
daar ga ik eens mee spelen, die komt dan in het rechter gedeelte te staan?
 
Kan kloppen; via mydrive kún je geen ITN overzetten.

Maar eh... juist bij een nachtrit was het wel even handig geweest als PM deze route in deel A en B had geknipt. Niet alleen voor de Rider, ook voor de Zumo obv track...

ik verwacht overigens dat er binnen afzienbare tijd alternatieve manieren komen om dit probleem op te lossen.
toen was het tegen 20:00 dus nog in het schemergedeelte maar een bord aan de kant van de weg had ook geholpen. Ik was niet de enige overigens, "tegen het verkeer in" rijdend, stonden er meer groepjes verdwaasd op een navigatieschermpje te tikken. :+
 
bugsfixes........bugsfixes........bugsfixes........bugsfixes........

Doe es een nieuwe feature....verlanglijstje is nog steeds niet leeg.... ;(

PS: Geeft ook nog eens een foutmelding dat ie een onderdeel niet kan installeren...maar werkt wel nog als vanouds...........TTR400
 
Laatst bewerkt:
bugsfixes........bugsfixes........bugsfixes........bugsfixes........

Doe es een nieuwe feature....verlanglijstje is nog steeds niet leeg.... ;(

PS: Geeft ook nog eens een foutmelding dat ie een onderdeel niet kan installeren...maar werkt wel nog als vanouds...........TTR400

Same here, kreeg de melding dat de update mislukt was maar geeft bij info 17.202.0016.311 aan.
Nog geen vreemde dingen gezien en is nog steeds traag. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht, ik pak de TomTom uit de kast. In de kast gelegd uit pure frustratie omdat het allemaal niet soepel werkt. Ik strand nu alweer bij het maken van de route in Mydrive. Hij weigert iets te doen als ik op route opslaan klik. Ja, ik ben ingelogd. Wauw.

Edit: GPX donloaden werkt ook niet.

Edit 2: Andere browsers werken allemaal ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Geen probleem hier. werkt gewoon in chrome en firefox

Opera, edge, IE11 en chrome. Er gebeurt niets als ik op ' route opslaan' of 'downlaod GPX' klik. Alle software up to date.

Ik ben alweer helemaal klaar met dat ding (letterlijk, want zonder route erin is hij echt nutteloos)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan