Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

Nee hoor maar deze meneer wel PowerPoint Tiel Dynojet Powercommander Motor tuning Michiel 8-) En koop je bij hem de PC3 of 5 dan kan je een combi deal maken met een dyno run afstelling.

Mijn GSX1400 liep na Hoegee klote bij en na Michiel als een kanon.Elke 2 jaar rij ik er langs.

Idd een goeie die Michiel,ben er begin juni geweest PC5 gemonteerd en afgesteld,en de CB1300 ging als een speer toen ik er weer weg ging.Zeker een aanrader.
 
Idd een goeie die Michiel,ben er begin juni geweest PC5 gemonteerd en afgesteld,en de CB1300 ging als een speer toen ik er weer weg ging.Zeker een aanrader.

Dat is hij zeker Peter . Vakmannetje .

Had hem gisteren nog eventjes aan de lijn had een quick-shifter nodig voor de K4 daar had ik ook een PC3 ingebouwd.
 
Zo de eerste kilometers zijn gemaakt. En ik moet zeggen het rijdt zeer leuk. Hopelijk kunnen we het over de prijs overeenkomen.

Heb wel nog een vraagje. Wat is het verschil tussen de gpack/tre en een 4 graden ontsteking vervroeger ?
 
Zo de eerste kilometers zijn gemaakt. En ik moet zeggen het rijdt zeer leuk. Hopelijk kunnen we het over de prijs overeenkomen.

Heb wel nog een vraagje. Wat is het verschil tussen de gpack/tre en een 4 graden ontsteking vervroeger ?

Lapmiddelen.

Weggegooid geld koop liever een powercommander en laat deze afstellen op een dynobank.

Www.powercommander.nl
 
Lapmiddelen.

Weggegooid geld koop liever een powercommander en laat deze afstellen op een dynobank.

Www.powercommander.nl

Das de bedoeling ja. Zit momenteel al een film laser systeem onder. Dus sowieso moet er een pc op en afstelling in combinatie met een betere luchtfilter.

Maar vroeg me af wat de advancer deed gezien veel van die motoren afgesteld zijn met emissie normen enz in het achterhoofd
 
Wel een bijna 4 kanten voorband en een 190/50 achterband, dus redelijk wat kantel gevoel. Viel wel op hoe smal het stuurtje is, denk wel dat k hier een breder zou op zetten.
 
Das de bedoeling ja. Zit momenteel al een film laser systeem onder. Dus sowieso moet er een pc op en afstelling in combinatie met een betere luchtfilter.

Maar vroeg me af wat de advancer deed gezien veel van die motoren afgesteld zijn met emissie normen enz in het achterhoofd


Heb op 1 motor een Tre zitten gecombineerd met versnelling indicatie merk er niks van?

Wil jij je ontstekingshoek aanpassen tezamen met pc3 of 5 dát kan is wel prijzig a 800-900 EUR.Vraag me af wat je wint? Enkel een Powercommander volstaat in mijn optiek.
 
Heb op 1 motor een Tre zitten gecombineerd met versnelling indicatie merk er niks van?

Wil jij je ontstekingshoek aanpassen tezamen met pc3 of 5 dát kan is wel prijzig a 800-900 EUR.Vraag me af wat je wint? Enkel een Powercommander volstaat in mijn optiek.

Dat is net mijn vraag. Wat is het effect hiervan en heeft iemand dit ? De pc heb k al op 2 fietsen gehad dus dat ken k genoeg.
 
Wel een bijna 4 kanten voorband en een 190/50 achterband, dus redelijk wat kantel gevoel. Viel wel op hoe smal het stuurtje is, denk wel dat k hier een breder zou op zetten.


Oponeon.nl heeft een leuke michelin 2ct en powerband aanbieding achterop 102 euro voorop 78 euro plus gratis verzending.

Heb eerst met een SB stuur gereden vond dat niks te breed lastig insturen ook.
 
Oponeon.nl heeft een leuke michelin 2ct en powerband aanbieding achterop 102 euro voorop 78 euro plus gratis verzending.

Heb eerst met een SB stuur gereden vond dat niks te breed lastig insturen ook.

Stuur heeft tik gehad moet toch vervangen worden. Denk aan zo een renthal ultra low. Krijgt op gsxowners wel veel bijval.
 
Stuur heeft tik gehad moet toch vervangen worden. Denk aan zo een renthal ultra low. Krijgt op gsxowners wel veel bijval.

Een stuur is ook een persoonlijk iets natuurlijk.Renthal ken ik wel erg sportief ook heb zelf een Rizoma in blauw vergelijkbaar met het originele.Ben zelf aardig lang wilde niet teveel gaan hangen.
 
Suzuki GSX1400 fitted with ignition advancer

Suzuki GSX1400 fitted with ignition advancer | BSD Performance

Neem je de PC5 dan kan je ook de ontstekingshoek aanpassen.

Power Commander V w/ Built in Ignition Control

On select models, gain control over fuel delivery AND timing with the new Power Commander V with fuel and ignition control. The best of both worlds, now you can realize all the benefits of the Power Commander V and the Ignition Module 5 wrapped in a single enclosure. This Power Commander V is available for select twin cylinder engines.

Retains all of the standard Power Commander V fuel control features
Allows +/- 20 degrees of timing adjustment
 
Laatst bewerkt:
Suzuki GSX1400 fitted with ignition advancer

Suzuki GSX1400 fitted with ignition advancer | BSD Performance

Neem je de PC5 dan kan je ook de ontstekingshoek aanpassen.

Power Commander V w/ Built in Ignition Control

On select models, gain control over fuel delivery AND timing with the new Power Commander V with fuel and ignition control. The best of both worlds, now you can realize all the benefits of the Power Commander V and the Ignition Module 5 wrapped in a single enclosure. This Power Commander V is available for select twin cylinder engines.

Retains all of the standard Power Commander V fuel control features
Allows +/- 20 degrees of timing adjustment

Mooi mooi. Dacht dat enkel de 3 voor deze bestond. Maar met z'n 5 kan t gewoon ineens allemaal op testbank geprobeerd worden.
 
Mooi mooi. Dacht dat enkel de 3 voor deze bestond. Maar met z'n 5 kan t gewoon ineens allemaal op testbank geprobeerd worden.

Jep dat kan zeker. :t

Toevallig zag ik dat ( die timing aanpassing) omdat ik bezig was voor mijn GSXR k4 uit zoeken welke PC het beste was.Uiteindelijk ben ik gegaan voor een PC3 omdat deze voor mij voldeed.
 
Jep dat kan zeker. :t

Toevallig zag ik dat ( die timing aanpassing) omdat ik bezig was voor mijn GSXR k4 uit zoeken welke PC het beste was.Uiteindelijk ben ik gegaan voor een PC3 omdat deze voor mij voldeed.
Ze schelen niet zo heel veel in prijs dacht k. Ma goed eerst nog wat info zoeken. Wil niet dat het 'smooth' rijden evolueert naar nerveus voor enkel pk's extra.
 
Ze schelen niet zo heel veel in prijs dacht k. Ma goed eerst nog wat info zoeken. Wil niet dat het 'smooth' rijden evolueert naar nerveus voor enkel pk's extra.

Dat is het mooie bij een PC3 bij een GSX1400 je kan eenvoudig 2 stekkers omwisselen en dan rij je op de originele mapping. :t
 
De kogel gaat nu definitief door de GSX1400 kerk.

Mijn GSX1400 gaat in de verkoop heb andere plannen voor de toekomst.Laatst nog 1 toerritje ermee gereden maar dat is niet echt mijn ding meer.

Mochten er liefhebbers voor zijn dan kan je mij contacteren via de PB.De motor is uniek in looks 110% in order onlangs nog voorzien van verse olie en filter.

Deze motor moet je zien hij heeft 45000km gereden.Gekocht bij 21000km.

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Wat komt er voor in de plaats ?

Ik ga alle weg - motoren verkopen het komende jaar.De verkoop van deze 1400 daar heb ik de meeste moeite mee omdat er zoveel tijd geld en werk inzit.Plus het is een fijne motor.

Ik zal uiteindelijk een nieuwe RSV4 gaan kopen die enkel en alleen maar gebruikt gaat worden op het circuit.Zal dus niet meer op de openbare weg gaan rijden.
 
Ik ga alle weg - motoren verkopen het komende jaar.De verkoop van deze 1400 daar heb ik de meeste moeite mee omdat er zoveel tijd geld en werk inzit.Plus het is een fijne motor.

Ik zal uiteindelijk een nieuwe RSV4 gaan kopen die enkel en alleen maar gebruikt gaat worden op het circuit.Zal dus niet meer op de openbare weg gaan rijden.


Jammer Willem , maar wel begrijpelijk ,succes met de verkoop van die mooie Soez
 
Terug
Bovenaan Onderaan