Welke motor voor iemand met lang bovenlichaam?

Haha, lache filmpje. Iets zegt me wel dat de rijder in kwestie wat meer dan gemiddeld rijtalent heeft.
Hoeft niet, de anderen zijn gewoon rukkers. :t
Tenzij het geacteerd is natuurlijk, dat zou het filmpje leuker maken.
 
Laatst bewerkt:
Maar toch....het hok moet zoiets ook trekken.
Dusch ook hulde voor de ntv :P

Dattie het trekt twijfel ik niet aan. Rij er eentje al 7 jaar, meer dan 100k kilometers en niet kapot te krijgen. Hem hem alleen voor woon/werk, topfiets. Alleen sturen...staat echt zo niet in de schaduw van m'n street triple of tuono's 😁.
 
Echter komt nu mijn probleem, er waren wat foto's gemaakt van mijn terwijl ik op die motoren zat. Toen ik de foto's terugkeek vond ik dat het er echt niet uit zag. Ik heb vergelijken met mijn benen een aardig lang bovenlichaam en ben 1,90m. Als ik de foto's terugzie lijkt het wel of ik op een minibike zit.

Dit is wel zo erg dat ik dus op zoek ga naar een andere motor.

Als ik het zo lees heb jij geen motor probleem maar een mentaal probleem. Waarom de motor keuze afstemmen op hoe je eruit ziet op die motor? Als ik met 1,9m op een Dax lekker kan rijden dan koop ik een Dax. Vivaforum problemen dit.
 
Als ik het zo lees heb jij geen motor probleem maar een mentaal probleem. Waarom de motor keuze afstemmen op hoe je eruit ziet op die motor? Als ik met 1,9m op een Dax lekker kan rijden dan koop ik een Dax. Vivaforum problemen dit.


Maar jij bent dan ook maar 1,40 ? .. _O-


;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan