Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn reisverhaal met zijn Harley door Amerika is ook zeker de moeite om eens een avond voor te gaan zitten.


Heb bijna alles op z`n site` gelezen , alleen het westfield verhaal nog niet .. en dat ga ik zeker nog lezen..


Ouwe Harley heeft zich kranig geweerd in Amerika en Canada ..ding ziet er niet uit maar werkt goed .. })
 
Laatst bewerkt:
Het geld dat hij er in heeft gestoken zie je er niet meteen aan af nee. Maar daar gaat het ook niet om, hij heeft heel wat beleefd met dat ding.
 
Waarschijnlijk omdat het kakweer is, kan niet vaak rijden, vaak niet zeg maar, niks geen mooie indian summer, maar spinnewebben in mn uitlaat.... :X
 
,
full
 
wat gebeurd hier , niemand iets te melden ??

Eerst een storing zien op te lossen: P0261 front fuel injector low / open.
Vermoeden is vervuiling. Storing kwam er in terwijl ik onderweg was vanaf de motorzaak naar huis en een 30 of 40 km had gereden.
 
Misschien even naar Naaldwijk morgen (MCW heeft iets van een customdag), als het weer het toelaat. Bij regen verzin ik wel wat anders
 
Laatst bewerkt:
Het was hier best lekker weer , maar was weer eens aan een ander uitlaatje bezig
Ongeveer klaar op het dempertje na dat nog op weg is uit China
Heb een rondje gereden en hij liep als een malle
 
Het was hier best lekker weer , maar was weer eens aan een ander uitlaatje bezig
Ongeveer klaar op het dempertje na dat nog op weg is uit China
Heb een rondje gereden en hij liep als een malle


Hier ook , hebben de boot gepakt en een leuke relaxte middag gehad .. B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan