Tweede MF Allroad Rit - 17-09-2017

Shitzooi ik moet dus op de at met kale (stock) smarttrails want het bestelde nieuwe setje Karoo3 (keertje proberen) zit nog ergens in de koerier pijplijn....

Nou ja.


Ik heb natuurlijk nog de klx450 of volle nop staan..... hmmmm :)
 
Dan doe je net alsof je je vergist hebt en pak je de Kwaak. Ik moet wel met de Kwaak, want ik heb nog geen meter gereden afgelopen maanden en het ding moet over twee weken weer door de Alpen ploeteren. Toch even een extended proefrit om te zien of alles nog vast zit. :Y
 
Ik ben waarschijnlijk de eerste die al thuis is, het thuisfront belde, dus moest helaas eerder weg. Tweede deel van de rit ga ik over een aantal weken wel rijden.

@ Ed: dank voor de organisatie: super geregeld! En tevens een hele mooie rit / route. Hopelijk ben je snel weer hersteld om zelf ook mee te kunnen doen de volgende keer.

full


full


full
 
Ik heb het gepresteerd om tot twee keer aan toe om te donderen in een modderspoor. Voorwiel wil het linker spoor en het achterwiel uiteraard de rechter. Resultaat is dat ik in een reflex tot twee keer aan toe mijn brommert op probeer te vangen. Nu is de Kwaak geen zwaargewicht, maar toch....... Mijn rug vond het bij de pauze wel genoeg geweest en ik kon terug naar Amersfoort. :/

Maar goed, wat onze patatboer zegt, we rijden deel twee over een paar weken. Deel één was fantastisch, dus twee willen we niet missen. We melden via dit topic wel wanneer we gaan rijden voor wie aan wil haken.
Ed, bedankt voor de route en de planning, ik heb me fantastisch vermaakt. De rest bedankt voor de gezelligheid, hopelijk motiveert deze rit weer iemand om ook de stok op te pakken en de volgende rit te organiseren. :t

21462436_1670962259583252_1191013092354275027_n.jpg


21740356_1671013992911412_4945020804439048104_n.jpg


21462987_1671076879571790_7563384440384001025_n.jpg


Geen schrammetje, wat een topper. _O-

21740255_1671128039566674_5227051094127948776_n.jpg
 
Zo, ben ook weer thuis. In een woord ge-wel-dig! Ik heb genoten en ook mezelf regelmatig overtroffen. Dank aan de organisatie voor deze topdag!
 
Vond het ook een geweldige rit. En met mijn halve slick bandjes ben ik niet eens vast of onderuit gegaan. Er was iemand zijn camelbak vergeten bij restaurant erica de eigenaar kan hem daar ophalen mvg. En ook ik zal wss dan met jullie deel 2 mee rijden. En dat er vlug mf allroad 3 mag volgen. :Y *O*
 
Ed, bedankt voor het uitzetten. Top rit ik heb genoten 👍.
De voorrijder(s) ook bedankt om ons op het juiste pad te houden.
Motortje weer afgespoten want ze was toch wel een beetje vies.
Nu 🍺🍺
full
 
Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt (Ed in het bijzonder :-)
Was een super rit incl het zonnetje helemaal goed.
Heb weer wat geleerd (ervaren) vandaag, een volgende keer ben ik weer bij.

(ben benieuwd naar het foto / film materiaal)
 
Zo, fiets weer bijna schoon, even door de wasstraat gehaald.

Goed om te horen dat ik niet de enige ben die hem vaker op z'n zijkant heeft gelegt...
(Enkel begint nu toch wel een beetje zeer te doen... zeker ergens tussengezen..;-) )

Leuke rit gehad! Prima weertje en prima voorrij-belg, Dank u allen vriendelijk !
full
 
Dank jullie allen voor de complimenten en dat jullie genoten hebben van het ritje in mijn achtertuin :)

Ik moest idd noodgedwongen sommige stukken overslaan vanwege mijn knie,maar aan de andere kant heb ik door mijn blessure toch wel een aantal leuke foto's kunnen schieten!

Ik zal de foto's zsm online zetten, het zijn er wel een paar! ;)
 
Als ik de beelden nog kan krijgen van de Teneree rijdert, dan maak ik er wel een filmpje van.

21551975_1671374996208645_524654519649588236_o.jpg
 
Heb er erg van genoten vandaag, bedankt allen!
En in het bijzonder Ed natuurlijk, erg gave route! Volgende keer ben ik er weer bij, misschien wel met andere bandjes :-)
 
Mooie rit gereden, en leuke mensen ontmoet........ja, ik heb genoten vandaag.
Het was de eerste keer dat ik met een gps reed, en dan gelijk voorrijden 🤔
Het was zeker in het begin even zoeken, omdat de gps ingesteld stond op (onverhard vermijden😆😆) En de route was groen op een groene achtergrond,
Tijdens de lunch even vogelen, en de tip van norwin opgevolgd door de kaart uit te zetten, en deze keer de route blauw gekleurd....... dat ging al beter, nog niet foutloos maar ach,
De route was een mooie mix van verhard en onverhard,
Ik ben net als Detox, reuze benieuwd naar het beeldmateriaal
Op naar MF allroad rit deel 3 zou ik zeggen 😜
 
Laatst bewerkt:
Samen met Kt-emmer vandaag als voorrijder / camera-man gereden wat weer een nieuwe ervaring is (offroad dan). Mooie route met een aantal "uitdagingen" 8-) en een gezellige groep..
De opnames plak en knip ik nog tot een filmpje.. maar ik moet ook nog een weekje Dolomieten-opnames verwerken.. dus enig geduld aub ;)

Ed en alle deelnermers bedankt voor dees mooie Allroadrit.. :]

gr Menno
 
Wie was de rijder met de 21 Brothers in mijn groepje (voorrijder(s) Hookski en KT-emmer).
PB mij even aub, heb nog een vraagje over de tas :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan