ducati 996R racer

ducootje

MF veteraan
17 nov 2005
3.643
1.097
Doesburg
deze unieke Ducati racer op basis van een 996R testastretta blok , met zandgietcarter gaat in de verkoop, titanium drijfstangen , licht stalen!!! vliegwiel en andere injectoren 148pk aan het wiel ECU herschreven uitdraai aanwezig , Blok komt uit een straatmotor met destijds 12000 km en heeft daarna ongeveer 3500 km op het circuit gedraaid Perfect onderhouden en 3 jr geleden helemaal klaar gemaakt voor het seizoen 2014 , maar door aanschaf Pani nooit meer gereden !!

verder voorzien van talloze specs o.a PVM magnesium wielen , Ohlins NIX30 voorvork geserviced door Rooske, met Brembo monobloc klauwen , Brembo 5,5mm zwevende schijven , Ohlins achtershock (nieuw) Rooske !
Corse remschakelset , Translogic Quickshifter (nieuw), Ducati Corse slipperclutch 4 veren met Surflex platen, Maxtreme handgemaakt uitlaat systeem , Hyperpro stuurdemper, Radiale rempomp brembo en radiale koppelingspomp Brembo, Renthal clipons, Alu subframe, veel corse carbon delen, Technocel raceseat , 520 raceketting met AFAM snelwisselsysteem , enz enz
prijs nader overeen te komen
full
 
Laatst bewerkt:
succes met de verkoop co , ik hou het bij mijn suuz anders heb ik geen kans tegen je op de pani
had t plan om morgen ZAC te rijden , maar de weersvooruitzichten hielden mij tegen , hoop nu 16 okt op mooi weer , dan mag je weer kijken of je de Pani voor kan blijven *D
 
heb ik eerst al mijn moed verzameld, om hem toch maar te verkopen , maar nu slaat de twijfel weer toe , mooie reacties dank jullie wel !!
 
Ha die Co, zal ik je huis stucen?🤣 Mooie fiets en vast sneller dan mijn 996. Zit in een twijfel situatie, luxe, wat ik ga aanschaffen van de winter. Deze stond nog niet op het lijstje.
Groet, Michel.
 
Ha die Co, zal ik je huis stucen?🤣 Mooie fiets en vast sneller dan mijn 996. Zit in een twijfel situatie, luxe, wat ik ga aanschaffen van de winter. Deze stond nog niet op het lijstje.
Groet, Michel.
hee Michel , hij is zeker sneller :Y en veel betere vering en remmen dan jouw 996
maar als je echte stappen wil maken , zou ik voor een 1098/1198 gaan , of een dikke Pani!!
Jammer dat t seizoen over is , anders had je hem een keer mogen proberen op Assen
 
Co, zat of aan een 1098 of een 848evo te denken maar met de komende superbikes van Ducati verwacht ik nog wel wat Panigale's op de markt. Komt goed. 🖒
 
Co, zat of aan een 1098 of een 848evo te denken maar met de komende superbikes van Ducati verwacht ik nog wel wat Panigale's op de markt. Komt goed. 🖒
848 evo is betrouwbaarder dan een 1098 , Pani's komen er wellicht aan ter verkoop
maar pas op !! als ze rond de 5000 gelopen hebben , reken dan op een revisie
heb de mijne rond 4600 km laten reviseren , was op tijd , had geen 1000 km moeten wachten.... dit zijn wel allemaal circuit km's hoe t met een straatmotor is weet ik niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan