Welke grote motorkledingzaken zijn er?

Doe gewoon je eigen research naar motorkleding op het web en zoek vervolgens de goedkoopste webshop.

Waarom zou je nog jezelf afhankelijk stellen van de kennis, assortiment en verkooptargets van verkoper in een fysieke winkel?

Passen, voelen, vergelijken? steeds heen en weer sturen word je ook niet blij van ;)
 
Passen, voelen, vergelijken? steeds heen en weer sturen word je ook niet blij van ;)

Dit dus, maar dan wel in een winkel waar ze genoeg moois van diverse merken hebben in de gangbare maten.

Motorbeurs is ook goed te doen.
 
Doe gewoon je eigen research naar motorkleding op het web en zoek vervolgens de goedkoopste webshop.

Waarom zou je nog jezelf afhankelijk stellen van de kennis, assortiment en verkooptargets van verkoper in een fysieke winkel?

Een ander er ook eens goed naar laten kijken? Eigen veel beter dan ik zelf kan.

Bij Termaat heb ik een Rukka motorbroek tig keer moeten wisselen.
De verkoopster was niet tevreden over hoe de bescherming zat. Ik vond het allemaal eigenlijk wel goed zitten.

Ja, wisselen maar weer en loop maar weer naar die motor ga er opzitten, naar voren bewegen naar achteren, voelen op de knie. Nee iets te laag, ik pak een andere maat enz.
(handig dat er motoren binnen staan ;) )

Ja vervelend en duurde lang, maar geeft een goed gevoel, ik heb nu een Rukka pak wat perfect zit en past :)
2 uur bezig geweest daar, geen enkele haast goede koffie en uitleg.

Mogen ze er dan wat aan verdienen, ja geen enkel probleem mee, ik wil ook graag betaald worden voor mijn werk. :Y
 
Passen, voelen, vergelijken? steeds heen en weer sturen word je ook niet blij van ;)
Passen, voelen en vergelijken is natuurlijk verstandig en het handigst om in een winkel te doen. Dat doe ik zelf ook maar dat betekent niet dat ik het product daar ga kopen, daar zoek ik de goedkoopste voor op het web.

Doe gewoon je eigen research naar motorkleding op het web en zoek vervolgens de goedkoopste webshop.

Waarom zou je nog jezelf afhankelijk stellen van de kennis, assortiment en verkooptargets van verkoper in een fysieke winkel?

Een ander er ook eens goed naar laten kijken? Eigen veel beter dan ik zelf kan.

Bij Termaat heb ik een Rukka motorbroek tig keer moeten wisselen.
De verkoopster was niet tevreden over hoe de bescherming zat. Ik vond het allemaal eigenlijk wel goed zitten.

Ja, wisselen maar weer en loop maar weer naar die motor ga er opzitten, naar voren bewegen naar achteren, voelen op de knie. Nee iets te laag, ik pak een andere maat enz.
(handig dat er motoren binnen staan ;) )

Ja vervelend en duurde lang, maar geeft een goed gevoel, ik heb nu een Rukka pak wat perfect zit en past :)
2 uur bezig geweest daar, geen enkele haast goede koffie en uitleg.

Mogen ze er dan wat aan verdienen, ja geen enkel probleem mee, ik wil ook graag betaald worden voor mijn werk. :Y
Fair enough. Het gaat er mij meer om dat je, je niet laat beperken door het assortiment, kennis en mogelijke leveranciers van één verkoper. Als je zonder je eigen research een winkel binnenloopt ga je uiteindelijk gewoon naar huis met het geen wat de verkoper jouw wilt/kan verkopen.

Persoonlijk zoek ik het liefst eerst uit wat alle mogelijkheden binnen mijn budget zijn, daarna lees ik zo veel mogelijk user reviews en niets van verkopers. Vervolgens probeer ik het product ergens in een winkel te bekijken en de laatste stap is aankoop bij de goedkoopste leverancier.

Ik rij echter niet in duur spul. Ik zou wel meer waarde hechten aan de mening van een ervaren verkoper (wat betreft pasvorm) als ik op zoek was naar een duur pak o.i.d.
 
Laatst bewerkt:
Passen, voelen en vergelijken is natuurlijk verstandig en het handigst om in een winkel te doen. Dat doe ik zelf ook maar dat betekent niet dat ik het product daar ga kopen, daar zoek ik de goedkoopste voor op het web.
He kniepert, blijf gewoon weg uit de winkel en verdoe de tijd van de winkelier niet :r Of wees niet zo gierig en koop je spullen ook gewoon in de desbetreffende winkel
 
TS woont in Z.Holland. Da's pech hebben of een lange(re) rit.

Voor motorkleding ga ik altijd naar Duitsland.
Op de terugweg kan je dan altijd nog Termaat-Nijmegen meepakken.
Ja, ik ga op de motor/ evt met auto. Kleding wil ik eerst zien, voelen en passen.

Niet lang geleden was ik ook bij motorkleding-center in Hazerswoude.
Mooie zaak, veel spul maar aardig aan de prijs! (vind ik)
 
He kniepert, blijf gewoon weg uit de winkel en verdoe de tijd van de winkelier niet :r Of wees niet zo gierig en koop je spullen ook gewoon in de desbetreffende winkel
Nee bedankt. Ik ga wel opzoek naar de beste deals. _O-

Meestal hoef ik niet om hulp te vragen in een motorkleding winkel en langer openblijven hoeven ze voor mij ook niet, dus tijd van de winkelier verdoen doe ik niet. Ik moet wat hé, motorrijden op budget van een student gaat niet zo gemakkelijk en ik wil het collectieve imago geen schade aan doen door gearloos rond te rijden :+
 
Laatst bewerkt:
Nee bedankt. Ik ga wel opzoek naar de beste deals. _O-

Meestal hoef ik niet om hulp te vragen in een motorkleding winkel en langer openblijven hoeven ze voor mij ook niet, dus tijd van de winkelier verdoen doe ik niet. Ik moet wat hé, motorrijden op budget van een student gaat niet zo gemakkelijk en ik wil het collectieve imago geen schade aan doen door gearloos rond te rijden :+

Blijft kansloos gedrag.

Als je online koopt betekent dat bestellen, passen en eventueel terug sturen.
Wil je dat niet, koop dan in een winkel want daar kan je passen.
Al neem je geen tijd van de verkoper, je zit alsnog met je tengels aan kleding die je niet gaat kopen.
 
Blijft kansloos gedrag.

Als je online koopt betekent dat bestellen, passen en eventueel terug sturen.
Wil je dat niet, koop dan in een winkel want daar kan je passen.
Al neem je geen tijd van de verkoper, je zit alsnog met je tengels aan kleding die je niet gaat kopen.
Maar natuurlijk wordt een product die in een winkel hangt alleen betast worden door een persoon die zonder enig twijfel van plan is om het product aan te schaffen :?

Overigens bestaat er wel de kans dat ik het koop na het passen. Alleen als dit de goedkoopste optie is natuurlijk })
 
Laatst bewerkt:
Martijns Motor kleding in Rotterdam (Oostplein).
Geen grote jongen, maar juist een kleintje, met persoonlijk aandacht.
Je komt daar nooit te veel, maar net genoeg (was de gezegde, of zo iets iig)

Super sjoppie, en weet waar hij het over heeft
Moedes ook trouwens..
(nee, krijg geen provisie... Toch is aankaarten bij hem O-) ..)
 
Laatst bewerkt:
Motorkledingoutlet in Breda.
Heel groot, heel veel keus, vaak goedkoper dan online, open op zondag, veel personeel en ook nog een eigen webshop.
 
Reeds genoemd: Motorkleding kopen? Gratis verzenden vanaf €50‎

Vind het zelf fijn om te zeggen wat ik nodig heb en het kledingstukken uit de rekken trekken over te laten aan deskundigen :Y

Binnenkort maar weer eens langs gaan voor een warme winterjas, deze lijkt me wel wat:
Revit Downtown

revit-downtown.jpg
 
Ik ben afgelopen vakantie tijdens een weersomslag bij Louis in Trier wezen shoppen. Zo kon ik zonder onderkoeling thuis komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan