Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het TRX-je is ook best lekker op natte baan, dan is het verschil met een R1 ook wat kleiner... Maar droog weer en niet teveel wind is toch wel fijner!
TRX900 nr 2 zijn we nu aan het opbouwen, dan kunnen Mariska en ik elk op eentje rijden.

tot maandag!

Groet,

Pieter
 
zojuist ook ingeschreven. dit jaar door fysiek malheur niet veel gereden. nog effe paar rondjes meedoen voor de winter weer begint.
 
Vandaag weer rondjes gereden tijdens de ZAC.. Weet iemand zo welke fotograaf hier altijd staat en waar er foto's teruggekeken kunnen worden?? Gaat om de sessies vrij rijden
 
Circuitpics.nl
need for speed fotografie (FB)
Quido te Linde (FB)
Richard van Zaanen (FB)

Dat zijn degene waarvan ik weet dat ze er waren en meer andere rijders op de foto hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mezelf vandaag flink verbeterd in het banden wisselen :+ Helaas waren de 3 ZAC coureurs waar ik bij in de pitbox mocht staan nog altijd dik 20 min sneller als ik _O-

Heren bedankt voor de warmte en de gezelligheid :t :W
 
Laatst bewerkt:
Jurgen Jacob en Rogier sorry dat ik zo snel weg moest mannen vanwege de auto techniek shitzooi :( .Het probleem alarm loste zichzelf op bij de garage ? Volgende keer veeg ik de pitbox uit deal ??
 
Vandaag weer rondjes gereden tijdens de ZAC.. Weet iemand zo welke fotograaf hier altijd staat en waar er foto's teruggekeken kunnen worden?? Gaat om de sessies vrij rijden
Ik heb ook de vrij rijden sessies gedaan. We hebben het geheel tegen de verwachting in, min of meer droog gehouden. Ik mag derhalve niet klagen... maar de snelheidsverschillen waren echt groot. Dat had ik niet verwacht.
Sommige types rechtop-de-bocht-door en vreemde lijnen, maar tegelijkertijd ook serieus snelle gasten er tussen.
Dat in combinatie met een droge, opdrogende & kletsnatte baan binnen 1 ronde, maakt dat ik heel ver bij mijn PR vandaan ben gebleven. Maar ach. Volgend jaar beter.
 
We hebben een leuke en gezellige dag gehad Tarwe!
Met voor mij nog een kleine verbetering van mijn PR!
Maar ook even door de grindbak gecrossd in de 2e race.. Mandeveen was nog erg nat en ik kwam er wat te hard in naar mijn idee.. dus maar even een stukje terreinrijden gedaan en verderop weer de baan op. (vroeger altijd grasbaanrace gereden)
Voorste deel van circuit dus droog, Ruskenhoek nat en Mandeveen - Duikersloot nat..
Beetje tricky rijden dus.
De TRX werd steeds meer een automaat, de koppeling begon steeds meer te slippen vanaf 4e versnelling.. dus even platen en veren vervangen! (het blokje heeft ook nog maar 150.000km gereden..)
Maar we hebben genoten! en vandaag stijve knieen en heupen...ik wordt oud..!

Op naar de volgende!

groet,

Pieter
 
Ik heb ook de vrij rijden sessies gedaan. We hebben het geheel tegen de verwachting in, min of meer droog gehouden. Ik mag derhalve niet klagen... maar de snelheidsverschillen waren echt groot. Dat had ik niet verwacht.
Sommige types rechtop-de-bocht-door en vreemde lijnen, maar tegelijkertijd ook serieus snelle gasten er tussen.
Dat in combinatie met een droge, opdrogende & kletsnatte baan binnen 1 ronde, maakt dat ik heel ver bij mijn PR vandaan ben gebleven. Maar ach. Volgend jaar beter.

Dit was de eerste keer dat ik via RSZ reed, maar ik ben blij dat jij het ook zegt. Vond het verschil erg groot inderdaad, en persoonlijk best wel vervelend... ondervond ook best wat hinder van wat 'langzamere' rijders.. derhalve wel weer een PR kunnen rijden van 2.00,158 :Y , en inderdaad nog redelijk geluk gehad met het weer! :)
 
Alle foto's die ik wederom gemaakt heb staan vanavond online @ circuitpics.nl

Waarvoor dank :Y
full
 
Dit was de eerste keer dat ik via RSZ reed, maar ik ben blij dat jij het ook zegt. Vond het verschil erg groot inderdaad, en persoonlijk best wel vervelend... ondervond ook best wat hinder van wat 'langzamere' rijders.. derhalve wel weer een PR kunnen rijden van 2.00,158 :Y , en inderdaad nog redelijk geluk gehad met het weer! :)

Dat krijg je als er maar 1 groep is. Sessie 1 heb ik ook mee gereden en daar reed ik 2:14 in de 4 vliegende rondes op de baan, de langzaamste een minuut langzamer. Jij 2:36, 22 seconden is ook een gigantisch verschil. Kwestie van rekening mee houden, zie het als inhaal training ;)
 
Dat krijg je als er maar 1 groep is. Sessie 1 heb ik ook mee gereden en daar reed ik 2:14 in de 4 vliegende rondes op de baan, de langzaamste een minuut langzamer. Jij 2:36, 22 seconden is ook een gigantisch verschil. Kwestie van rekening mee houden, zie het als inhaal training ;)

Zijn er normaliter meer groepen dan bij vrij rijden ? Het geeft ook niks dat er niveauverschil is , dat hou je altijd .. maar ik vond echt dat er 'best veel' waren waarvan ik niet de indruk had dat ze enige kennis hadden van de rijlijnen en gedragsregels (lees: op de ideale lijn met een handje op de knie in de bocht touren :+ ) daarentegen weer een mooie dag gehad :Y volgend jaar ook licentie halen
 
Zijn er normaliter meer groepen dan bij vrij rijden ? Het geeft ook niks dat er niveauverschil is , dat hou je altijd .. maar ik vond echt dat er 'best veel' waren waarvan ik niet de indruk had dat ze enige kennis hadden van de rijlijnen en gedragsregels (lees: op de ideale lijn met een handje op de knie in de bocht touren :+ ) daarentegen weer een mooie dag gehad :Y volgend jaar ook licentie halen

Jein. Als er plaats is dan hebben ze medium en fast. Richttijden staan bij de link van Willem. Er word verwacht dat je baankennis hebt maar dat is voor veel mensen een breed begrip.
2:10 en 1:50 in 1 baan is al oppassen, en vaak zijn er nog langzamere rijders.
 
Laatst bewerkt:
ja ik ben dus naar de 1;50 gegaan en moet zeggen je heb over op de baan echt een stuk meer snelheid en dan vooral op de echt snelle stukken! insturen ruskenshoek en dan het stuk vanaf duikersloot. daar heb ik ondervonden dat de snelheids verschil wel soms heel groot is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan