(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Vandaag op Zandvoort.
Donkerrode 750 kwaak die rondjes aan het knallen was :W
Check :W Wel echt tof dat er 's middags toch nog twee echt droge sessies waren :]

Later, richting Den Haag was er nog iemand die mij spotte.
Eigenlijk m'n maatje, die toen op mijn kwaak zat (ik op zijn duc 749), we hadden even geruild.
 
Laatst bewerkt:
Check :W Wel echt tof dat er 's middags toch nog twee echt droge sessies waren :]

Later, richting Den Haag was er nog iemand die mij spotte.
Eigenlijk m'n maatje, die toen op mijn kwaak zat (ik op zijn duc 749), we hadden even geruild.

Denk dat ik dat was... Kenteken van de kawa mj-32-**
Reden vanuit wassenaar den haag binnen.
 
Rond 08:10 gespot, 63-MG-** op de A12 van Arnhem richting Utrecht. We reden samen met nog een andere motorrijder in een treintje van drie, totdat ik eraf moest. Ik probeerde je nog iets van 'gespot' te gebaren, maar dat kwam geloof ik niet helemaal aan. :P
 
Rond 08:10 gespot, 63-MG-** op de A12 van Arnhem richting Utrecht. We reden samen met nog een andere motorrijder in een treintje van drie, totdat ik eraf moest. Ik probeerde je nog iets van 'gespot' te gebaren, maar dat kwam geloof ik niet helemaal aan. :P

Ik was het niet. Ik reed de andere kant op en zag een treintje :] :] :] voorbij komen :W
 
Laatst bewerkt:
Net langs de file op de Aveling in Hoogvliet richting Spijkenisse brug. Iets oranje... .. - MG - ZF dacht ik te zien.... jij bent vast eerder thuis dan ik, ik zat ingeblikt.
 
Vandaag achter Arendjan door de file gereden op de a20.. helaas geen mogelijkheid gekregen om je te kunnen groeten.

Zat al achter je waar ik de A4 verlaat en de a20 op rij.. dus gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Zojuist gespot:

In de Waalhaven te Rotterdam op het Parmentierplein een zwarte Yamaha 900 tracer. Er stond een dame bij die zich aan het optuigen was om op de motor te stappen. Ik reed mijn surveillanceronde en zag op het laatste moment de stickert...

Reed later nog achter je en zag dat je samen reed met een groene 636 kawa met stickert. Riep je nog aan voor het stoplicht op het Reeweg viaduct. Je leek het te begrijpen :P

Bij deze... :W
 
Laatst bewerkt:
Bij een zekere garage in Almere Poort. Een donkere Kawasaki MP-VG-** met dubbele uitlaat onder de kont.
 
V FRed gespot bij Goedhart!
full
 
Laatst bewerkt:
Op een dijkje ergens in Noord Holland.

Rode Honda. CBR 1000rr (?)

Je moest even ons groepje voorbij. Zaten wat beginners tussen.
 
Rond 19.30 op de A6 richting Amsterdam een Aprilia mille, je had een bruine broek aan en reed met een andere biker (zonder sticker) :W
 
Hele mooie ZX10R gespot bij goedhart motoren vandaag :9~

Heb er paar minuten naast staan kwijlen, sorry voor de bende :)
 
Prachtige BMW K1200R (MP-HX-blabla) op de Grote Markt in Den Haag, zaterdag de 23e sept.
Mooi mooi mooi!

Stukje verder, bij de grote kerk, een donkerrode oudere motor, yamaha? In het voorbijgaan, langs de Torenstraat.
 
Laatst bewerkt:
Maandag gespot op de A10 rond 18 uur van de Zeeburgertunnel naar de Coentunnel een Suzuki Tour gsr 600.

Kenteken MT-X*-7*

Excuus voor de slechte kwaliteit foto... ;-)

YCLCqyX.jpg
 
Rond 19.30 op de A6 richting Amsterdam een Aprilia mille, je had een bruine broek aan en reed met een andere biker (zonder sticker) :W
Als die andere een grijze Ducati was, zat ik op de Aprilia en mijn vriendin op de Duc :] Eindelijk een keer gespot :')
 
Op de A20 mh-bn-09 gespot vlak voor afrit Alexander.

Je reed met een maatje.... Ik haalde je in met een vieze zwarte opel zafira. Ik stak mijn duim op ;)

Wie O wie?
 
Deze avond bij Circuitpark Berghem een triumph naked, MX-..-41. :W
 
Laatst bewerkt:
Vandaag rond 1810 uur op de a20 richting Gouda bij de kruising a20/a16 een motor met het kenteken MS-87-LY gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Er wordt ineens weer flink gespot op de A20 net nadat ik na jaren m'n sticker er maar afgetrokken heb. Ook omdat hij voornamelijk wit met lichtblauw was geworden.

Gisteren in de file ook 2 spots op de A20 richting Gouda.
Beide net na de oprit Spaanse Polder. Ik reed zelf in een Vito van het werk.

Eerst om 18:00 een Ninja met kenteken MX-79-**
en toen om 18:03 een CB600 met kenteken 34-MF-**

Bij deze gespot.
 
Er wordt ineens weer flink gespot op de A20 net nadat ik na jaren m'n sticker er maar afgetrokken heb. Ook omdat hij voornamelijk wit met lichtblauw was geworden.

Gisteren in de file ook 2 spots op de A20 richting Gouda.
Beide net na de oprit Spaanse Polder. Ik reed zelf in een Vito van het werk.

Eerst om 18:00 een Ninja met kenteken MX-79-**
en toen om 18:03 een CB600 met kenteken 34-MF-**

Bij deze gespot.

Die CB600 ben ik :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan