Tweede MF Allroad Rit - 17-09-2017

Jongens jongens wat baal ik dat ik niet mee kon! Ziet er super uit zo op de foto's! Zou graag de route nog ontvangen en hopelijk meer geluk bij deel 3!
 
Wat een topdag!
Het weer zat mee, de route was erg leuk; een goede mix van hard, overhard en modder :D
Was goed te doen, zelfs met straatbanden.

Dank aan Ed voor de organisatie, Mario voor het voorrijden, en de rest voor de gezelligheid!
Heb me prima vermaakt op de Tiger :]

Tot deel drie!
 
Lekker dagje! Wel wat grote plassen waar je het best diep doorheen moest. Moto Guzzi heeft zich prima gehouden. Dit was de tweede van hopelijk een mooie lange serie. Bedankt uitzetter en voorrijders!
 
Lekker dagje! Wel wat grote plassen waar je het best diep doorheen moest. Moto Guzzi heeft zich prima gehouden. Dit was de tweede van hopelijk een mooie lange serie. Bedankt uitzetter en voorrijders!

Ik vind jouw motor een stoer ding en nog stoerder dat je met die brommer zo makkelijk overal doorheen ploegde! :}

1R9WEbR.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gave foto's! Ziet eruit als een uitdaging, het lijkt alsof sommigen tot hun achterbrug in de modder staan.

Lees nu dat er ook een andere NX250 mee heeft gereden. Was dat een beetje te doen?
 
Met een nx 250'is het wel te doen, aar dan ben je wel constand het ding aan het uitmelken.
Zodra het echt moeilijk word dan heb je natuurlijk wel een dik voordeel met zon licht fietsje
 
Was een heel leuke rit. Erg genoten!
Ed bedankt voor het maken van de route!
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en het voorrijden.

Natuurlijk heel jammer dat je zelf niet hebt kunnen meerijden Ed, maar daardoor hebben we nu wel een stapel mooie fotos! :Y
 
Ik heb nog een paar dagen genoten van mijn gammele rug, mede door een te klein en te hard hotelbed in Duitsland. Blij dat ik vanavond weer mijn eigen nest in mag. Een omvallende motor opvangen is dus niet aan te bevelen. :)
 
Ik heb nog een paar dagen genoten van mijn gammele rug, mede door een te klein en te hard hotelbed in Duitsland. Blij dat ik vanavond weer mijn eigen nest in mag. Een omvallende motor opvangen is dus niet aan te bevelen. :)

*******
Deadlift
Goed uitgevoerd is de deadlift een perfecte oefening voor je rug. Tijdens het optillen en neerleggen van het gewicht, zet je al je rugspieren – inclusief je trapezius, erector spinae, musculus rhomboideus en lattisimus dorsi, (alsjeblieft, weer vier galgjewoorden erbij) – aan het werk om je rug recht te houden en te voorkomen dat je onderrug bolt. Wanneer je deze spieren niet aan weet te spreken tijdens het deadliften, vergroot je de kans op blessures.

Zo doe je ‘m: Hang wat gewichten aan een halterstang en rol ‘m bijna tegen je schenen aan. Buig je heupen en knieen en pak de stang met bovenhandse greep; je handen iets wijder dan schouderbreedte. Houd je onderrug recht, duw je bovenlichaam omhoog en duw je heupen naar voren terwijl je opstaat met de halterstang in je hand. Laat de stang gecontroleerd zakken en herhaal.
*******

:P :P :P :P
 
Ja, het optillen was geen probleem, dat oefen ik al jaren met die beperkte offroad kunsten van me. Een motor tegen proberen te houden, dat is het probleem! ;(
 
Ja, het optillen was geen probleem, dat oefen ik al jaren met die beperkte offroad kunsten van me. Een motor tegen proberen te houden, dat is het probleem! ;(

Eerlijk is eerlijk, het tempo zat er goed in, dus niet te bescheiden zijn met jouw "offroad skills". Ik moest op de echt natte plekken flink aanpoten om enigszins bij te blijven ;-)
 
Ik zou graag de route nog eens willen rijden, zou ik de route kunnen krijgen? Ik woon om de hoek en zou t leuk vinden om vanuit thuis zo'n stuk te kunnen rijden. Ongetwijfeld dat er hele stukken tussen zitten die ik niet ken.
 
Helaas heb ik nog geen tijd gehad voor een filmpje.. ben net terug van 3 dagen Ierland en morgenvroeg staan 3 dagen Luxemburg op programma.. Ik zal mijn best doen komende week er tijd voor vrij te maken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan