Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet nog alles nalopen. Ruud had mijn vorige achterlicht aangesloten en de originele stekkers gebruikt.
Ik heb dat achterlicht gedemonteerd en moest daarbij, buiten de 3 stekkers om, 1 draadje doorknippen.
Heb daarna de nieuwe lamp draad voor draad (lampen waren identiek) overgezet op de stekkers en bij het monteren dat ene draadje ook weer gesoldeerd.
Stekkers en zekeringen nalopen kan ik zelf wel doen, doormeten zal ik moeten laten doen, heb ik geen kaas van gegeten.

Soms zou ik wel eens wat meer (electro)technisch aangelegd willen zijn. Heb nog wel eens een opleiding tot motor-monteur overwogen (gewoon voor de leuk), maar heb op het moment gewoon te weinig tijd :/

brand wel je achterlicht niet dat je remlicht constant brand dat de draden in het licht toch net anders zitten?
Met een goedkope multimeter kan je al veel leren en meten, kan eigenlijk weinig fout gaan, als je de draden zelf maar niet verkeerd monteert en dan nog zal er waarschijnlijk alleen een zekering springen.
 
Heb het even vergeleken met het achterlicht van de MT, maar het is het gewone licht wat brandt. Kom er verdomme ook gelijk achter dat mijn tank lekt op de welbekende plek bij het scharnier :( :( :(
 
Dat zijn de mindere berichten.. Dat achterlicht komt wel goed, maar kun je je tank nog lassen oid?
Ik meen ergens hier op MF eens wat gelezen te hebben over SP tanks en de oplossingen, maar weet niet meer waar helaas. -O- Zelf heb ik met tank-cure goede resultaten gehad met een BSA tank uit de jaren 50, zaten kleine roestgaatjes in. Die is erna verkocht maar wel 6 jaar na de behandeling, en lekte nog steeds niet.
:)
 
Heb het even vergeleken met het achterlicht van de MT, maar het is het gewone licht wat brandt. Kom er verdomme ook gelijk achter dat mijn tank lekt op de welbekende plek bij het scharnier :( :( :(

Tank lek van de VTR SP?, heb ik nooit last van gehad in de korte tijd dat ik de SP had dan, kende het verhaal ook niet, wellicht is er een reparatie methode voor.

Mm als het licht gewoon brand krijgt of de achterremlampjes geen stroom of er is iets in de lamp kapot, ze verlagen gewoon de weerstand in de led waardoor je led’s feller gaan branden en je remlicht dus brand.
 
Ja, de SP's van bouwjaar 2000 hebben een probleem gehad bij het scharnierpunt. Daar wilde het nog wel eens gaan lekken. Er is toendertijd een terugroepactie voor geweest, denk dat ik daar nu geen aanspraak meer op kan maken :/
Ik had er geen last van, maar toen we met de front rads bezig waren, is er een blok hout onder gelegd is om de tank omhoog te houden toen we bij de thermostaat moesten zijn. Denk dat er daardoor wat druk op het scharnierpunt is komen te staan waardoor ie uiteindelijk toch is gaan lekken.

Als het meezit zou die niet overgespoten hoeven te worden. Als dat wel het geval is, laat ik 'm misschien gelijk wel ombouwen tot endurance tank. Gezanik ook... :/

Hier is een reparatie te zien...
full


Wel de SPAL-fan nog gemonteerd en zo goed als aangesloten. OEM stekker heeft 2 vrouwtjes en de stekker van de SPAL maar 1 mannetje, misschien dat er nog een draadje extra gefixt moet worden naar die stekker (hoor ik straks nog ff van de verkoper).
Ook de toetert heeft een nieuw plekje gekregen.
full

full


Gelijk de kuipboutjes van de topkuip en V-cowl vervangen door zwarte kuipruit boutjes. Die waren zo gaar dat ik ze amper los kreeg, zijn we van dat probleem ook ff af.
 
Middag allen :W

Vanmorgen DRS930 nog gespot op zijn brommert thv de brandweer :] Je reed voor me langs toen ik in het koekblik voor de verkeerslichten stond te wachten. :W
 
Middag allen :W

Vanmorgen DRS930 nog gespot op zijn brommert thv de brandweer :] Je reed voor me langs toen ik in het koekblik voor de verkeerslichten stond te wachten. :W

:] Niet gezien! Ook geen toetertje gedaan ?
Was gister lekker later begonnen :} ook eens nodig!


:W :W :W
 
Nee, geen tuter. Stond als 3-4e in de rij te wachten, zag je nog net tussen de koekblikken door... ;)
 
Laatst bewerkt:
Even spammen

Verkocht: Ribesstraat 24 3203 XN Spijkenisse [funda]

Wij gaan naar Zuidland, huis met garage vlakbij Bernisse, ben Spijkenisse best wel zat.
Zit nog te dubben, of een oldtimer cabrio in die garage, Saab natuurlijk, of een motor.. al kan ik ook nog een overkapping maken voor die motor..
Keuzes...

En Zuidland met de ME en politie is lekker :P Is daar wel elk weekend iets maar goed is overal iets, alles beter de spijk idd.
Ga je naar die nieuwe wijk of een huisje langs de dijk aan het kijken.
 
-O-
En Zuidland met de ME en politie is lekker :P Is daar wel elk weekend iets maar goed is overal iets, alles beter de spijk idd.
Ga je naar die nieuwe wijk of een huisje langs de dijk aan het kijken.

Ja, weet er alles van, heb een tijdje boven de shoarmazaak daar gewoond, met mijn ex.. matpartijen met oud en nieuw,niet gezond meer.

Wij hebben een huis gekocht in dat wijkje bij de molen zeg maar.
 
-O-Ja, weet er alles van, heb een tijdje boven de shoarmazaak daar gewoond, met mijn ex.. matpartijen met oud en nieuw,niet gezond meer.

Wij hebben een huis gekocht in dat wijkje bij de molen zeg maar.

oww ja wijkje na de molen richting spui, dat is wel een leuk uitziend wijkje ligt ook op de uitenring van Sland.
kan je gelijk met de motor de dijk op :]
 
Succes Peet, ik hoop dat je hem snel kwijt bent! Grote kans dat ons huis begin 2018 in de verkoop gaat, wij willen ook Spijk uit :Y
 
Even een beetje spammen :

Te huur , 1 stuks hobby ruimte , ook te gebruiken als kleine bedrijf ruimte op de Pascal weg 64 .
Op eerste etage die met de auto te bereiken is .
Elektrische overhead deur met afstand bediening .
Unit is breed 3860mm , 6750mm diep , en 3600mm hoog .
Entresol vloer op 2m hoogte .
Voorzien van elektra ( 230V/16A )
WC is beneden aanwezig .
Huur prijs N.O.T.K.
Voor vragen stuur maar een PM
 
Mogguh :W

Vanmorgen vroeg werd er aangebeld en werd mijn (gisterenavond bestelde) stuurbediening voor de scootah al geleverd. Erg top geregeld, gelijk even gemonteerd en alles werkt weer top *O* Had het contactplaatje van mijn startknop ff in 2en gedrukt :')

Vanmiddag weer lekker met de MT naar de arbeid, komende dagen wordt het weer lekker weer *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan